00735779
Akadémia Policajného zboru v Bratislave
Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK
46892923
STOLAMED PLUS, s. r. o.
Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK
Pravidelné každoročné kontroly hydraulických zdvíhacích zariadení
hydraulické zdvíhacie zariadenia
Tovar, Služba
1. Pravidelné každoročné kontroly hydraulických zdvíhacích zariadení.
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelné každoročné kontroly hydraulických zdvíhacích zariadení. |
Pravidelné každoročné kontroly hydraulických zdvíhacích zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hydraulický zdvihák automobilový - HZ 5, Výrobca/rok výroby Kovopodnik, České Budějovice/1975, max.nosnosť 5000 kg, výška zdvihu 1500 mm, elektrohydraulický druh pohonu | ročne | 3 | ||
hydraulický zdvihák plošinový - HZP 3 Kovopodnik, České Budějovice/1974 max.nosnosť 2500 kg, výška zdvihu 800 mm, elektrohydraulický druh pohonu | ročne | 3 | ||
hydraulický pojazdný dielenský žeriav Kovo Cheb/1975 max.nosnosť 630 kg, výška zdvihu 1600 mm, elektrohydraulický druh pohonu | ročne | 3 | ||
hydraulický zdvihák automobilový - HZ10 Kovopodnik, České Budějovice/1975 max.nosnosť 10000 kg, výška zdvihu 1500 mm, elektrohydraulický druh pohonu | ročne | 3 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektov objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, EČ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase objednávateľa od 7,00 do 15,00 hod. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny služby za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny služby za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú aj pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve. |
Akékoľvek zmeny zmluvy sa môžu uskutočniť výlučne na základe písomného dodatku v súlade s § 18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy |
Služba musí byť dodaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.) |
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby. |
Sklabinská 1, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
20.01.2023 12:00 — 31.12.2025 23:59
3,00 ročne
15 000,00
15 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.01.2023 13:54
17.01.2023 14:00
17.01.2023 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.01.2023 13:21 - Vstupná ponuka | 15 000,00 | € | Cena bez DPH |
17.01.2023 13:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: