• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2023 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2023 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2023 14:45

Detail zákazky Z202393

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2023 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2023 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2023 14:45

Základné údaje

Z202393

OF-267479

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7412989

Objednávateľ

36145301

Slovenské komorné divadlo Martin

Divadelná 1, Martin, 03680, SVK

Dodávateľ

45511446

Oľga Chládeková - PIXEL elektro

Rumunskej armády 3890/3, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sušička bielizne

sušičky, elektrospotrebiče

  • 39713200-5 - Práčky a sušičky bielizne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sušička bielizne s kapacitou bubna min. 9 kg bielizne
Funkcia
Voľne stojaca sušička bielizne s programom pre alergikov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kapacita bubna kg 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spôsob plnenia spredu
Trieda energ.účinnosti min. A+++
Možnosť pripojenia na odpad áno
Vstavaný displej áno
Funkcia automatického čistenia kondenzátora áno
Program pre alergikov /na likvidáciu alergénov a mikroorganizmov/ áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesta plnenia a inštalácie.
Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet zmluvy alebo jeho časť, ak tovar bude poškodený alebo bude vykazovať akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
V prípade opakovaného dodania poškodeného tovaru dodávateľom, má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný poškodený tovar.
Dodanie tovaru do 14 dní od uzatvorenia zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom.
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, dodávku je potrebné avizovať min. 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho kompletnosť a úplnosť . V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Záručná doba na dodaný tovar je min. 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť záručný servis po dobu 24 mesiacov.
Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávky a riešenie reklamácií.
Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami  podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Divadelná 651/1, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

23.01.2023 11:00 — 06.02.2023 11:00

1,00 ks

1 200,00

699,17

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.01.2023 11:03

20.01.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.01.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 63
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.01.2023 20:50 - Vstupná ponuka 1 200,00 € Cena s DPH
19.01.2023 15:37 - Najvýhodnejšia ponuka 1 104,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS