• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2023 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    18.01.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.01.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.01.2023 13:50

Detail zákazky Z202392

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2023 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    18.01.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.01.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.01.2023 13:50

Základné údaje

Z202392

OF-267317

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7402717

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36382914

AGRA, s.r.o.

Langsfeldova 5402/1, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie maloobjemového kolesového nakladača s príslušenstvom

maloobjemový kolesový nakladač

  • 43250000-0 - Čelné lopatové nakladače
  • 43260000-3 - Mechanické lopaty, rýpadlá (exkavátory) a lopatové nakladače a banské mechanizmy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a dodanie maloobjemového, šmykom riadeného kolesového nakladača príslušenstvom (ďalej aj ako „Predmet zmluvy“ alebo „stroj“)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dĺžka stroja (aj s lopatou) mm 2900 3800
Celková šírka stroja mm 1800 1900
Celková výška stroja mm - 2100
Počet žeriavových úchytov ks 4 -
Hmotnosť stroja kg - 4500
Prietok hydraulického oleja l/min 60 140
Objem motora cm3 3 400 -
Počet valcov ks 4 -
Výkon motora kW 45 -
Počet prevodových stupňov (prevedenie) počet 2 -
Nosnosť na lopate kg 1 000 -
Nosnosť na vidliciach kg 900 -
Preklápacie zaťaženie kg 1 800 -
Výška zdvihu k čapu výložníka mm 3 000 -
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nový maloobjemový, šmykom riadený, kolesový nakladač s príslušenstvom, s rokom výroby zhodným s rokom obstarania alebo mladším 1 ks
Ovládanie stroja pomocou joystickov v kabíne s elektro-hydraulickým ovládaním
Predné dvere so stieračom a ostrekovačom
Bočné okná s možnosťou otvárania posúvaním
Pracovné LED osvetlenie (čelné aj zadné)
Plne uzatvorená pretlaková kabína s rozmrazovačom, kúrením a klimatizáciou
Látková sedačka, vzduchom odpružená s možnosťou vyhrievania
Automatické vyrovnávanie lopaty (smerom hore aj dole)
Pokročilý display – s možnosťou nastavenia
Zadná kamera
Oranžový LED maják
Rádio v kabíne operátora
Lopata s britom 1 ks
Vrták 1 ks
Paletizačné vidly 1 ks
Hydraulické kladivo 1 ks
Fréza na asfalt 1 ks
Podkop 1 ks
Dodanie náhradných dielov: 3 sady pneumatík, čelné okno (dverový mechanizmus)
Stroj vybavený GPS monitorovacím zariadením, kompatibilným so systémom Verejného obstarávateľa, ktorý aktuálne využíva (Truck Data Memory G3 – GX Solution)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Nákup a dodanie maloobjemového, šmykom riadeného kolesového nakladača s príslušenstvom v súlade s Opisným formulárom, spôsobilým na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) a Európskej únie (ďalej len „EÚ“).
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať stroj do 60 (šesťdesiatich) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti vygenerovanej Kúpnej zmluvy (ďalej aj „Zmluva“).
I.3 Dodávateľ dodá stroj, vrátane dopravy na miesto dodania - na detašované stredisko správy a údržby rýchlostných ciest Lučenec– Tomášovce 435, 985 56 Lučenec (ďalej len „miesto dodania“). Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy, e-mailom presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste dodania oprávnený prevziať a podpísať Preberací protokol vedúci príslušného strediska alebo poverený vedúci oddelenia strojno-mechanizačného.
I.4 Dodávateľ dodá stroj, vrátane zaškolenia najmenej 2 (dvoch) pracovníkov Objednávateľa v zmysle bodov I.2 a I.3 tohto Opisného formulára/resp. Zmluvy.
I.5 Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania stroja písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä: Technický preukaz, Preberací protokol, Protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, Revíznu správu, Návod na obsluhu a údržbu stroja v slovenskom alebo českom jazyku, Záručný list v slovenskom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, prehlásenie od výrobcu o predpokladanej životnosti stroja (z časového a moto-hodinového hľadiska), výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie a ostatných potrebných dokumentov v čase dodania stroja.
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy predloží Objednávateľovi:
i. vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny Predmetu zmluvy, v zmysle bodu 2.2 Funkčná a technická špecifikácia, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru;
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) stroja, vrátane rozpisu ceny bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), sadzby DPH a ceny s DPH;
iii. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení, vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy;
iv. doklad a podmienky poskytovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy.
I.7 Objednávateľ požaduje, aby stroj spĺňal ďalšie, aj v Opisnom formulári nemenované podmienky, vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na Predmet zmluvy, ak sú podľa úpravy požadované.
I.8 Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ zabezpečoval bezplatný záručný servis, vrátane dodania náhradných dielov, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu Preberacieho protokolu Objednávateľom.
I.9 Objednávateľ požaduje servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, všetky vykonané opravy, vrátane servisných prehliadok odporúčané výrobcom počas trvania záručnej doby musia byť uvedené v Preberacom protokole.
II. CENA
II.1 Cena za Predmet zmluvy musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo, či nepriamo s dodaním Predmetom zmluvy na miesto dodania, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním Predmetu zmluvy.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Kúpnej zmluvy bude tvorená ako súčin prijatej ceny a množstva skutočne dodaného Predmetu zmluvy, v rámci ktorej sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb, priamo súvisiacich s dodaním Predmetu zmluvy.
II.4 Cena za dodanie Predmetu zmluvy je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa, vrátane primeraného zisku.
II.5 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR, účinných v čase dodania Predmetu zmluvy.
II.6 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 a k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy.
II.7 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
II.8 V cene zahrnutý servis predpísaný výrobcom, oprava poškodených častí stroja, oprava hydraulických okruhov, hydraulických piestov v zmysle bodov I.8 a I.9.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí Preberací protokol a Protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy...
...Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
III.2 Úhrada ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto dodania, vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom, a zároveň po riadnom zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorazovo, formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doporučene doručenej faktúry s prílohami.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV.1 Záručná doba Predmetu zmluvy je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania Preberacieho protokolu Objednávateľom a Protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, uvedením Predmetu zmluvy do prevádzky servisným technikom Dodávateľa, a to od dátumu neskoršie uvedeného na Preberacom protokole.
IV.2 V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok zmluvy vady, je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste a čase, na náklady Dodávateľa.
IV.3 V prípade zistenia chyby, resp. nedostatku na Predmete zmluvy počas jeho preberania je Objednávateľ povinný tieto vady uviesť v Preberacom protokole a Dodávateľ je povinný do 14 (štrnástich) kalendárnych dní odo dňa podpísania Preberacieho protokolu, vymeniť chybný tovar za bezchybný, rovnakých parametrov.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 V prípade nedodržania Funkčných / Technických parametrov / akejkoľvek podmienky Zmluvy na Predmet zmluvy, uvedených v Technickej špecifikácii / v Opisnom formulári/ v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V.2 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v Elektronickom kontrakčnom systéme (ďalej len „EKS“), ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o verejnom obstarávaní“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy v EKS ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) Zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) predloží Dodávateľ Objednávateľovi v origináloch, alebo ich úradne overených kópiách.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra, predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy v EKS.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny, Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritéria.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v Kúpnej zmluve sa spravujú 2. časťou VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných Obchodných podmienok elektronickej platformy OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Objem motora cm3 3 400 -
Navrhnutá hodnota Objem motora cm3 2400

parameter je diskriminačný, obmedzuje hospodársku súťaž a nemá vplyv na účelové využitie veci

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Objem motora cm3 3 400 -
Navrhnutá hodnota Objem motora cm3 2450

parameter je diskriminačný, obmedzuje hospodársku súťaž a nemá vplyv na účelové využitie veci

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Celková výška stroja mm - 2100
Navrhnutá hodnota Cdelková výška stroja mm 2105

parameter je diskriminačný, obmedzuje hospodársku súťaž a nemá vplyv na účelové využitie veci. Prečo udávate takúto výšku? Ste obmedzený nejakou konkrétnou výškou?

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

435, Tomášovce, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika

23.01.2023 08:00 — 18.04.2023 15:00

1,00 ks

134 000,00

134 000,00

V zmysle Opisného formuláru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.01.2023 11:04

18.01.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.01.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 121
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.01.2023 10:32 - Vstupná ponuka 133 900,00 € Cena bez DPH
18.01.2023 10:05 - Najvýhodnejšia ponuka 133 890,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS