• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2023 15:06
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2023 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2023 12:20

Detail zákazky Z202383

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2023 15:06
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2023 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2023 12:20

Základné údaje

Z202383

OF-267235

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7412987

Objednávateľ

35738880

Mestský parkovací systém, spol. s r.o.

Primaciálne nám. 1, Bratislava, 81101, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné oblečenie pre prácu v exteriéri

Pracovné odevy, čiapka, nohavice, pracovná obuv, monterky, rukavice, ochranné pracovné okuliare, termoprádlo, reflexná vesta

  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 18221200-6 - Bundy
  • 18443340-1 - Čiapky
  • 18234000-8 - Nohavice
  • 18800000-7 - Obuv
  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 18424000-7 - Rukavice
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 33735100-2 - Ochranné okuliare
  • 35113440-5 - Reflexné vesty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovné oblečenie
Funkcia
Osobné ochranné pracovné prostriedky pre kontrolórov. Práca v exteriéri počas zimných mesiacov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pracovná obuv s uzavretou pätou, protišmyková, členková, pár 60
zateplená pracovná obuv s uzavretou pätou, protišmyková, členková pár 55
Ochranný odev proti chladu a poveternostným podmienkam - prechodná bunda, farba: tmavomodrá ks 60
Ochranný odev proti chladu a poveternostným podmienkam - zimná bunda, farba: tmavomodrá ks 60
Ochranný odev proti chladu a poveternostným podmienkam - zateplené nohavice, farba: tmavomodrá ks 60
Ochranný odev proti chladu a poveternostným podmienkam - termo-prádlo, funkčné spodné prádlo ks 50
Ochranný odev proti chladu a poveternostným podmienkam - zimná čiapka, farba: tmavomodrá ks 70
Ochranný odev proti chladu a poveternostným podmienkam - rukavice pár 70
Reflexná vesta, farba: zelená ks 60
Reflexná vesta, farba tmavomodrá ks 60
Ochranná obuv s ochrannou špicou, s podrážkami odolnými proti prepichnutiu a prerezaniu, proti šmyková S3 pár 1
Ochranné rukavice na manipuláciu s materiálmi proti bodnutiu, porezaniu pár 15
Ochranné pracovné okuliare ks 1
Tesne priliehajúce ochranné okuliare vybavené bočnou ochrannou ks 1
Ochranné rukavice proti chemikáliam ks 1
respirátor s filtrom prekrývajúcim polovicu tváre, typ filtrovania A ks 1
Chrániče sluchu, zátkovy ks 1
Ochranný pracovný odev s dlhými rukávmi ks 1
Montérky, monterkova blúza, pánska ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pracovná obuv s uzavretou pätou, protišmyková, členková, nepremokavá, členková, nemusí byť kožená, farba: čierna
zateplená pracovná obuv s uzavretou pätou, protišmyková, členková nepremokavá, členková, nemusí byť kožená, farba čierna
Ochranný odev proti chladu a poveternostným podmienkam - prechodná bunda, farba: tmavomodrá na obdobie: jar, leto, jeseň; nepremokavá, pod pás, min. 3 vonkajšie vrecká; reflexná/reflexné prvky; kapucňa odnímateľná/možnosť skryť do goliera; možnosť odnímateľných rukávov (nie podmiekou)
Ochranný odev proti chladu a poveternostným podmienkam - zimná bunda, farba: tmavomodrá na obdobie: zima; nepremokavá, pod pás, min. 3 vonkajšie vrecká; reflexná/reflexné prvky; kapucňa odnímateľná/možnosť skryť do goliera;
Ochranný odev proti chladu a poveternostným podmienkam - zateplené nohavice, farba: tmavomodrá na obdobie zima; ekvivalent celoročné; 2 predné. 2 zadné vrecka; vrecko na stehne; opaskové putká/putká na traky; možnosť odnímateľných častí (nie je podmienkou)
Ochranný odev proti chladu a poveternostným podmienkam - termo-prádlo, funkčné spodné prádlo unisex
Ochranný odev proti chladu a poveternostným podmienkam - zimná čiapka, farba: tmavomodrá podšívka
Ochranný odev proti chladu a poveternostným podmienkam - rukavice farba: tmavomodré/čierne; zateplené; možnosť manipulácie s elektronickými zariadeniami s dotykovým displayom
Reflexná vesta, farba tmavomodrá min. 1 náprsne vrecko; 2 vrecká na spodnej časti vesty
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Plnenie dohody je realizované podľa potrieb objednávateľa na základe jednotlivých objednávok, v ktorých bude uvedený predmet zákazky, požadované množstvo, požadovaná veľkosť a požadované prevedenie a lehota dodania.
Predmet plnenia bude dodávaný priebežne v pracovných dňoch, na základe jednotlivých objednávok v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod. Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním.
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania a na dodaný tovar poskytuje záruku dvadsaťštyri (24) mesiacov odo dňa prevzatia predmetu jednotlivých objednávok.
Tovar musí byť doručený bez akýchkoľvek vád. Objednávateľ môže odmietnuť tovar prevziať ak zistí preukázateľné chyby, nedostatočnú kvalitu, dodanie iného tovaru alebo rozdiel v množstve.
Počty jednotlivých položiek sú predpokladané. Môžu byť v závislosti od skutočných potrieb upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny. Predpokladané množstvo tovaru uvedené v tejto dohode nie je pre Objednávateľa záväzné. Skutočne objednané množstvo tovaru počas trvania tejto dohody môže byť nižšie alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru a Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať tovar. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar.
Spolu s dodaním tovaru budú objednávateľovi odovzdané doklady: potvrdený dodací list a faktúra. Faktúra a dodací list budú vystavené pre dané odberné miesto. Fakturácia sa bude realizovať ku každej jednotlivej objednávke samostatne.
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis. Splatnosť  jednotlivých faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia jednotlivej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ do faktúry uvádzal číslo Rámcovej dohody.
Fakturačné údaje budú poskytnuté úspešnému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania.
Pri Rámcovej dohode je lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia jednotlivej objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní, v osobitných prípadoch môže byť dohodnutá iná doba dodania po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán.
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že od úspešného uchádzača bude požadovať možnosť uplatnenia nároku na vrátenie/výmenu tovaru v sídle objednávateľa na vlastné náklady, keďže v prípade vytvorenia objednávky nemá poverený zástupca verejného obstarávateľa možnosť vyskúšať predmet plnenia (ide o zabezpečovací prostriedok, ktorým si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo na overenie veľkosti dodaného tovaru, keďže prevádzkareň úspešného uchádzača sa môže nachádzať mimo sídla verejného obstarávateľa).
V prípade nevyhovujúcich veľkostí výmena tovaru za vyhovujúce veľkosti maximálne do 10 dní odo dňa dodávky tovaru, na náklady dodávateľa.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v pôvodnom mieste dodania tovaru na vlastné náklady.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia dohody, predložiť podrobný rozpis cien (€ bez DPH, € s DPH) na všetky položky podľa jednotlivých druhov tovarov s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ môže kedykoľvek vypovedať Dohodu. Výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo žiadať certifikáty alebo vyhlásenia o zhode a technické listy na vybrané položky, z dôvodu kontroly špecifikácie produktov, dodaných výrobkov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať prehlásenie o zhode k jednotlivým položkám a Dodávateľ je povinný toto prehlásenie do piatich (5) pracovných dní predložiť v slovenskom alebo českom jazyku. V prípade, že je prehlásenie o zhode v inom jazyku je Dodávateľ zabezpečí preklad prehlásenia o zhode na vlastné náklady.
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty,kt. spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, kt. sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými predpismi, požadovanými materiálmi a technickými prvkami súvisiacimi so zabezpečením ochrany zamestnancov pred škodlivými a nepriaznivými vplyvmi.Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom.Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa tech. špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH.
V cene je zahrnutá doprava, balenie a vyloženie tovaru na mieste plnenia oprávnenej osobe Objednávateľa na preberanie tovaru. Cena je maximálna zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojených s dodaním tovaru na miesta plnenia.
Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby, majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra, živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť jednotková cena za kus bez DPH aj s DPH a cena celkom bez DPH, s DPH.
Predmet plnenia bude realizovaný na základe bližšie špecifikovaných jednotlivých objednávok podľa operatívnych potrieb objednávateľa.
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v jednotlivých objednávkach.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar riadne a včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru, ak omeškanie je dlhšie ako 10 pracovných dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

16 000,00

16 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.01.2023 15:06

20.01.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.01.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 684
 237
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.01.2023 18:11 - Vstupná ponuka 15 900,00 € Cena bez DPH
19.01.2023 14:55 - Najvýhodnejšia ponuka 14 964,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS