• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2023 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2023 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2023 12:45

Detail zákazky Z202381

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2023 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2023 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2023 12:45

Základné údaje

Z202381

OF-267401

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7407955

Objednávateľ

17330190

MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy

Šafárikovo námestie 76/3, Bratislava, 81102, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické potreby 2023 (3)

hygienické potreby, rukavice, vrecia a vaky, utierky, toaletný papier, vreckovky, čistiace prostriedky na ruky, papierové hygienické výrobky, metly, kefy, handry, čistiace prostriedky na toalety a riad

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 18930000-7 - Vrecia a vaky
  • 33141118-0 - Utierky
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov
  • 39542000-3 - Handry
  • 18424000-7 - Rukavice
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom obstarávania je dodanie čistiacich a hygienických potrieb pre všetky pracoviská objednávateľa v Bratislave (konkrétny zoznam poskytne objednávateľ úspešnému uchádzačovi do 7 dní od uzavretia zmluvy)
Funkcia
Stručný opis: - čistiace prostriedky na čistenie povrchov , na okná, na odpady, WC, podlahy, handry, prachovky, odstraňovače hrdze a vodného kameňa, prostriedky na umývanie riadu - mydlá klasické a tekuté, mydlové  a pracie koncentráty - osviežovače vzduchu , dezinfekčné prostriedky,  WC gély
- toaletný papier, papierové utierky, servítky, zásobníky na utierky, -  lopatka na smeti so zmetákom, WC kefa s nádobkou, rukavice gumené,  vrece PVC,  krém na ruky, čistiace spreje, vrecká do odpadkového koša, utierky čistiace
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Handra bavlnená tkaná Vaflo 60x80, príp. ekvivalent ks 60
2. Cobra super na lietajúci hmyz 400ml, príp. ekvivalent ks 50
3. REPELENT na kožu a odev ks 20
4. Mydlo DOVE Original krémová tableta na umývanie 4× 90 g, príp. ekvivalent ks 150
5.Gel na ruky antibakteriálny 50 ml Dettol, príp. ekvivalent ks 150
6.Mydlo tekuté antibakteriálne Voux/Tina/Balneo 1l, príp. ekvivalent ks 160
7. INDULÓNA PROFI krém na ruky nechtíková 100g, príp. ekvivalent ks 150
8. Mydlo tekuté antibakteriálne Voux/Tina/Balneo 5l, príp. ekvivalent ks 20
9. Mydlo tekuté antibakteriálne Voux/Tina/Balneo s pumpičkou 500 ml, príp. ekvivalent ks 50
10. Solvina original 450g, príp. ekvivalent ks 30
11. VAKAVO Medovka glycerínový krém na ruky 100ml, príp. ekvivalent ks 100
12.Mydlo tuhé PROTEX 90g antibakteriálne, príp. ekvivalent ks 40
13.Metla ciroková šitá s drevenou rúčkou ks 70
14.Metla na podlahu s rúčkou ks 50
15. Metla záhradná s rúčkou, dĺžka vlasu 15cm, šírka metly 30cm; ks 20
16.Násada na metlu plastová so závitom ks 50
17. Násada na metlu drevená so závitom ks 20
18.Mop komplet 12L vedro s kovovou rúčkou a násadou na žmýkanie + mop okrúhly s rúčkou, ks 20
19. Mop SUPER micro s teleskopickou rúčkou KOMPLET, príp. ekvivalent ks 20
20.Mop strapcovitý bavlnený, náhradná hlavica ks 60
21. MOP SUPER micro náhradný návlek ks 20
22. Hydroxid sodný čistič odpadov 1 kg ks 50
23. Cleamen 101/201 neutralizátor pachu 5l, príp. ekvivalent ks 29
24. SANYTOL dezinfekčný osviežovač vzduchu 300ml, príp. ekvivalent ks 150
25. Osviežovač vzduchu Miléne 300ml, príp. ekvivalent ks 130
26. SAVO proti plesni s rozprašovačom 500ml, príp. ekvivalent ks 50
27. SAVO PRIM s kvetinovou vôňou 1,2 L, príp. ekvivalent ks 120
28.AJAX na podlahy Floral Fieta 1l Jarné kvety (zelený), príp. ekvivalent ks 100
29.SAVO PROFI na podlahy a povrchy 5kg Magnolia, príp. ekvivalent ks 20
30. AJAX na podlahy Floral Fieta 5l Jarné kvety (zelený), príp. ekvivalent ks 20
31.PRONTO MULTI SURFACE s rozprašovačom 500ml, príp. ekvivalent ks 100
32.ARIEL prací gél 5l, príp. ekvivalent ks 30
33.Aviváž Lenor 5l, príp. ekvivalent ks 20
34.JAR na riad citrónová 900ml, príp. ekvivalent ks 190
35.CIF, krémový čistiaci prostriedok 500ml, príp. ekvivalent ks 50
36.CLIN na okná s rozprašovačom 500 ml, príp. ekvivalent ks 50
37.Čistiaci prostriedok práškový CITRA 400g, príp. ekvivalent ks 50
38.Hubka na umývanie riadu s drôtenkou classic bal=10 ks bal 50
39.Rukavice jednorázové latexové 8, bal=100ks; bal 50
40.Rukavice upratovacie gumené, veľ. L ks (pár) 50
41.Vlhčené detské utierky Freshmarker bal=72 ks, príp. ekvivalent bal 250
42.Utierka švédska 30x30cm, príp. ekvivalent ks 100
43.Kozmetické utierky 3-vrstvové Verytis Cuba bal=60ks, príp. ekvivalent bal 100
44.Utierka hubková bal=3 kusy bal 80
45.Utierka prachová plienková, veľkost 40x40cm, ks 100
46.Utierka viskózna PETER 50x60cm, príp. ekvivalent ks 70
47.Papierové utierky skladané ZZ 2-vrstvové biele 100% celulóza 3000ks/krabica krabica 150
48.Papierové utierky v rolke 1-vrstv. TORK Reflex biele M4, návin 300 m bal=6ks, príp. ekvivalent bal 20
49.PULIRAPID na vodný kameň 750ml, príp. ekvivalent ks 120
50.Vrece PE 70x110 čierne 120L 30my, rol=25 ks rol 100
51. Vrece PE 50x60 čierne 30L, 40my, rol= 25ks rol 100
52.Vrecia rozmer 800x1250/0,200 mm/200 my – voľne ložené, bal= 25ks bal 30
53.DOMESTOS WC čistiaci gél 750 ml - Pine Fresh, príp. ekvivalent ks 150
54.Dr. Devil WC gel 400ml APPLE 3v1, príp. ekvivalent ks 150
55.Toaletný papier Jumbo biely, celulóza, 2-vrstvový, 19cm, bal=12ks, návin 100m ks 1500
56.Toaletný papier economy, 2-vrstvový, návin 68m, bal=12ks ks 300
57.Zásobník na papierové utierky so stred. odvíjaním TORK Reflex biely M4 ks 5
58. Fixná čiastka na nepredvídané položky  (EUR bez DPH), čerpanie v zmysle cenníka dodávateľa EUR bez DPH 3000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Vrátane dopravy na miesta plnenia -  Bratislava 6 rôznych adries ( konkrétny zoznam poskytne objednávateľ úspešnému uchádzačovi do 7 dní od uzavretia zmluvy ),
2. Dodávateľ bude dodávať tovar Objednávateľovi počas doby platnosti rámcovej dohody, a to podľa skutočných potrieb Objednávateľa, ktorý má výhradné právo určiť si druh a presné množstvá tovaru pri jednotlivých dodávkach, najmenej 2 x do mesiaca. Objednávateľ sa nezaväzuje kúpiť od Dodávateľa celkové množstvo tovaru, uvedené v časti Technické vlastnosti a je jeho výhradným rozhodnutím podľa jeho potrieb, koľko a aký tovar od Dodávateľa kúpi.
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od účinnosti zmluvy. Zmluvná cena predstavuje súčet násobkov jednotkových cien a jednotkových množstiev uvedených v časti Technické vlastnosti pre údaj MAXIMUM a fixnej čiastky pre údaj PRESNE.
4. Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie tovaru vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodaný tovar nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a platnou rámcovou dohodou, že ho dodá v bezchybnom stave v sortimente a v množstve určenom v objednávke a v lehote do 7 dní od doručenia objednávky, ak Objednávateľ v objednávke vzhľadom k povahe zákazky nestanoví dlhšiu lehotu dodania.
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do miest plnenia podľa  bodu 1., a to výhradne v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod do 14.00 hod.  Dodávateľ ohlási Objednávateľovi dodania tovaru 1 deň vopred. V prípade zmeny, týkajúcej sa pracovísk Objednávateľa, resp. v prípade rozšírenia alebo zníženia počtu pracovísk, je Objednávateľ povinný o tejto skutočnosti informovať Dodávateľa bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa vzniku takejto skutočnosti elektronickou formou na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať za Dodávateľa,
6.  Prevzatie tovaru vykoná osobne zodpovedný zamestnanec Dodávateľa, ktorý podľa objednávky skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie nepoškodeného tovaru, zodpovedajúceho objednávke svojím podpisom na dodacom liste predloženom Dodávateľom súčasne s dodaným tovarom. Povinnosť riadne a včas dodať tovar splní Dodávateľ až dodaním požadovaného tovaru do konkrétneho miesta plnenia Objednávateľa v zmysle objednávky.
7. Zodpovedný zamestnanec Objednávateľa tovar nie je povinný prevziať, ak nezodpovedá objednávke alebo vykazuje viditeľné známky poškodenia.
8. Zoznam zodpovedných zamestnancov Objednávateľa za jednotlivé miesta plnenia odovzdá Objednávateľ Dodávateľovi  bez zbytočného odkladu, najneskôr do 7 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody. Každú zmenu zodpovedného zamestnanca oznámi osoba oprávnená konať za Objednávateľa vo veciach rámcovej dohody osobe oprávnenej konať za Dodávateľa najneskôr v lehote do 7 pracovných dní odo dňa vzniku zmeny zodpovedného zamestnanca e-mailom alebo telefonicky.
9. Dodávateľ sa zaväzuje uhrádzať Objednávateľovi  počas doby platnosti rámcovej dohody kúpnu cenu na základe faktúr, ktoré je Dodávateľ oprávnený vystaviť až po riadnom dodaní tovaru na základe čiastkovej objednávky Objednávateľa, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom Objednávateľa.
10. Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia Objednávateľovi.
11. Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení podľa rámcovej dohody, riadne zabalený a vybavený na prepravu.  V prípade, že tovar bude dodaný s vadami, aj keď sa vada stane zjavnou po prechode nebezpečenstva škody na tovare, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si nároky z vád tovaru.
12. Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom jeho prevzatia zodpovedným zamestnancom Objednávateľa bez vád, potvrdeným podpisom na dodacom liste. V prípade podania reklamácie Objednávateľom sa záručná doba predlžuje o čas riešenia reklamácie.
13. Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej dobe , nezodpovedá Dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním tovaru alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré Dodávateľ nezapríčinil.
14. V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa Dodávateľ zaväzuje dodať Objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality.
15.Cena tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženie v priestoroch skladu, kde prebehne aj fyzická prebierka (kontrola počtu, druhu, typu), na základe ktorej bude podpísané prevzatie tovaru (dodací list).
16. Tovar bude dodávaný na základe elektronických objednávok Objednávateľa. Dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie objednávky od Objednávateľa najneskôr na druhý deň po tom, ako mu bola doručená mailová objednávka Objednávateľa. Objednávka bude obsahovať názov tovaru – predmet objednávky, požadované množstvo tovaru, miesto plnenia, termín dodania tovaru do miesta plnenia, kontaktnú osobu v mieste plnenia a cenu tovaru. Cena bude uvedená v jednotkových cenách pri jednotlivých druhoch tovaru, celková cena za objednané množstvo tovaru v EUR bez DPH a celková cena objednávky v EUR s DPH.
17. Objednávateľ je oprávnený od Rámcovej dohody odstúpiť aj v prípade opakovaného porušenia osobitných podmienok pre plnenie, najmä pri opakovanom oneskorenom dodaní objednaného tovaru, alebo pri svojvoľnej zámene objednaného tovaru za iný tovar.Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia písomnosti druhej zmluvnej strane, alebo k inému termínu, ktorý Objednávateľ v odstúpení uvedie. V prípade, ak odstúpenie nie je možné doručiť druhej zmluvnej strane, považuje sa odstúpenie za doručené 3. dňom uloženia zásielky na pošte.
18. Ekvivalent znamená výrobok zhodných alebo lepších parametrov, s určením a použitím zhodným s uvedeným výrobkom uvedeným  pod výrobným obchodným názvom. Ekvivalenty sú prípustné iba po ich odsúhlasení Objednávateľom.
19.Fakturovať požadujeme za každé miesto plnenia osobitne. Prílohou faktúry bude potvrdený dodací list kontaktnou osobou v mieste plnenia. Na faktúre žiadame uviesť aj jednotkové ceny položiek tovaru.
20.Objednaný tovar požadujeme dodať naraz v jednej dodávke.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikovo námestie 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 Rozsah v zm. časti tech. vlastnosti Max. a Presne

23 645,00

23 645,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.01.2023 14:56

19.01.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.01.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 835
 182
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.01.2023 09:05 - Vstupná ponuka 23 645,00 € Cena bez DPH
18.01.2023 20:39 - Najvýhodnejšia ponuka 19 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS