• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2023 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    23.01.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.01.2023 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.01.2023 11:55

Detail zákazky Z202372

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2023 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    23.01.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.01.2023 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.01.2023 11:55

Základné údaje

Z202372

OF-267133

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7419024

Objednávateľ

36855642

agrokomplex NÁRODNÉ VÝSTAVISKO, štátny podnik

Výstavná 4, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

36657719

REVIS-SERVIS spol. s.r.o.

Na Priehon 875/2A, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelársky papier, obálky, kancelárske spinky, zošit, šanón, ceruzka, pero

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30197100-7 - Sponky, cvočky, pripináčiky
  • 30197200-8 - Krúžkové viazače a spony na papier
  • 30197220-4 - Spony na papier
  • 30197320-5 - Zošívačky
  • 30197321-2 - Rozošívače
  • 30197330-8 - Dierovače
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 30199230-1 - Obálky
  • 30199780-1 - Podpisové knihy
  • 22800000-8 - Papierové alebo lepenkové registre, účtovné knihy, rýchloviazače, formuláre a iné druhy tlačeného papierenského tovaru
  • 22810000-1 - Papierové alebo lepenkové registre
  • 22815000-6 - Zápisníky
  • 22816000-3 - Bloky
  • 22816100-4 - Poznámkové bloky
  • 22830000-7 - Zošity
  • 22850000-3 - Rýchloviazače a súvisiace príslušenstvo
  • 22851000-0 - Rýchloviazače
  • 22852000-7 - Zakladače
  • 22852100-8 - Spisové dosky
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 30192122-2 - Plniace perá
  • 30192124-6 - Fixky
  • 30192125-3 - Zvýrazňovače
  • 30192130-1 - Ceruzky
  • 30192160-0 - Korektory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby slúžia pri práci zamestnancov v administratíve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier 80 g/m2, 1bal -500ks, balenie 300
Kancelársky papier 80 g/m2 A3, 1bal-500ks balenie 40
Obálka C6 samolepiaca ks 4000
Obálka C5 samolepiaca ks 4000
Obálka C4 samolepiaca ks 1000
Obálka DL samolepiaca  s okienkom ks 10000
Obálka DL samolepiaca bez okienka ks 10000
Obálka B6 samoprepisovacia s doručenkou ks 1000
Obálka C4 s X-dno hnedá s krycou páskou ks 200
Obálka E4 s X-dno hnedá s krycou páskou ks 100
Záznamová kniha A4/200 list., linkovaná ks 40
Záznamová kniha A4/150 list., linkovaná ks 60
Záznamová kniha A5/150 list., linkovaná ks 60
Zošit A4/60 list., linkovaný ks 60
Zošit A5/60 list., linkovaný ks 60
Poznámkový blok špirála v hlave A4/50 list., linkovaný ks 100
Poznámkový blok bočná špirála A5/50 list., linkovaný ks 100
Bloček samolepiaci 75 x 75 mm neón - ružový, žltý, zelený, oranžový blok 100
Bloček samolepiaci 40 x 50 mm neón mix 3 farby/bal. bal 50
Kancelárske spony listové 33 mm, 100 ks/bal/pozinkované bal 100
Kancelárske spony listové 25 mm, 100 ks/bal/pozinkované bal 30
Kancelárske spony listové 50 mm, 100 ks/bal/pozinkované bal 30
Kancelárske spony listové 78 mm, 50 ks/bal/pozinkované bal 10
Klip na dokumenty čierny 25 mm/12 ks/bal bal 10
Klip na dokumenty čierny 41 mm/12 ks/bal bal 10
Klip na dokumenty čierny 51 mm/12 ks/bal bal 10
Nožnice s plastovou rúčkou 19 cm ks 20
Zakladač pákový A4/80 mm čierny mramor ks 250
Zakladač pákový A4/50 mm čierny ks 100
Visačka so štipcom a špendlíkom 90 x 60 mm ks 150
Spisová doska A4 mramor sivý s etiketou ks 250
Odkladacia mapa 3-klopá PVC s gumičkou A4, vyrobená z pevného 500 mic. polypropylénu, nepriehľadná (nie transparentná), farby - modrá, zelená, žltá, červená ks 50
Rýchloviazač RZC závesný-celý, materiál - 240 g/m2, kartón, výrazná modrá, zelená, žltá ks 200
Rýchloviazač obyčajný PP, rôzne farby ks 200
Rýchloviazač ROC obyčajný celý EKO, materiál - 240 g/m2, kartón, výrazná modrá, zelená, žltá, ružová ks 50
Rýchloviazač PP s eurodierovaním, rôzne farby ks 100
Obal PVC so zapínaním A4, modrý, zelený, žltý, transparentný ks 20
Obal PVC so zapínaním A5, modrý, zelený, žltý, transparentný ks 20
Euroobal matný A4 40mic./100 ks/bal. bal 100
Podložka s klipom A4 čierna ks 20
Korekčný Roller 5 mm x 12 m ks 100
Pravítko 30 cm transparentné ks 10
Lepidlo tyčinka 36 g ks 100
Lepidlo disperzné 120 ml ks 50
Lepiaca páska 24 mm x 20 m transparentná ks 50
Lepiaca páska 75 mm x 66 m ks 30
Popisovač CENTROPEN 8566, šírka stopy 2,5 mm, hrot - okrúhly, čierny, červený, zelený ks 100
Popisovač CENTROPEN 2637 M, šírka stopy 1mm, hrot - okrúhly, čierny, červený, zelený, modrý ks 30
Popisovač CENTROPEN 2636 F, šírka stopy 0,6 mm, hrot - okrúhly, čierny, červený, zelený, modrý ks 30
Popisovač CENTROPEN 2846 M, šírka stopy 1 mm, hrot - okrúhly, čierny, modrý ks 30
Popisovač na CD/DVD čierny, šírka stopy 1 mm ks 30
Popisovač na CD/DVD čierny, šírka stopy 0,5 mm ks 30
Popisovač CENTROPEN 7790, 6ks / 1 sada ks 20
Zvýrazňovač, šírka stopy 2 - 5 mm, neónové farby - oranžová, ružová, zelená, žltá ks 200
Kancelárska zásuvka na papiere zelená, oranžová, čierna, modrá ks 40
Kancelárska zošívačka, kapacita - 40 list. ks 20
Kovový dierovač s posuvným pravítkom, kapacita 40 list. ks 20
Pero guličkové klikacie s vymeniteľnou náplňou, šírka stopy 0,7 mm, modré, červené, zelené, čierne ks 250
Náhradná náplň do guličkového pera - klikacieho, šírka stopy 0,7 mm, modré, červené, zelené, čierne ks 250
Mechanická ceruzka / Pentelka zakončená gumou, materiál - plast, hrúbka tuhy 0,5 mm, farba - farebný mix ks 20
Ceruzka grafitová s gumou ks 100
Plastový stojan na dokumenty, formát A4, materiál - plast, šírka chrbta - 80 mm/ čierny, modrý, červený/ ks 40
Etikety samolepiace 38 x 21,2 mm, A4/100 hárk./ biele bal 10
Etikety samolepiace 70 x 36 mm, A4/100 hárk./biele bal 5
Fólia laminovacia 216 x 303 mm, A4/ 80 mic. /100 ks/bal./ transparentná, lesklá, použitie za tepla bal 5
Fólia laminovacia 216 x 303 mm, A4/ 100 mic. /100ks/bal./ transparentná, lesklá, použitie za tepla bal 5
Fólia laminovacia 154 x 216 mm, A5/ 80 mic./ 25 ks/bal./ transparentná, lesklá, použitie za tepla bal 5
Fólia laminovacia 303 x 426 mm, A3/ 80 mic./ 25 ks/bal./ transparentná, lesklá, použitie za tepla bal 5
Spinky do zošívačky "RAPESCO" 24/6/1000 ks, 1 bal. obsahuje 1000 ks bal 50
Ostatné kancelárske potreby a pod. Jedná sa o tovar, ktorého potreba vyplynie z neočakávaných potrieb objednávateľa, ktoré objednávateľ nemohol ani pri vynaložení maximálneho úsilia predpokladať. ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy).
Cena musí obsahovať všetky náklady spojená s dodaním tovaru. Žiadne iné poplatky nebudú doúčtované k zmluve.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť kupujúcemu jednotkové ceny bez DPH aj s DPH a celkovú cenu.
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH.
Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby, majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra, živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Termín dodávok bude realizovaný podľa požiadaviek objednávateľa
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v objednávke.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,
pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Zmluva sa uzatvára na obdobie do 31.12.2022 respektíve do vyčerpania limitu podľa zmluvy v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr. Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo a druh tovaru tvoriaceho predmet plnenia zmluvy, ani jeho predpokladaný finančný objem. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia zmluvy bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Interval opakovaných plnení na základe čiastkovej objednávky.
Čiastkové plnenie predmetu zmluvy bude realizované na základe písomnej objednávky Objednávateľa doručenej elektronicky Dodávateľovi, pričom Dodávateľ potvrdí jej prijatie najneskôr v deň nasledujúci po dni jej doručenia.
Dodanie tovaru do 5 pracovných dní odo dňa doručenia čiastkovej objednávky Dodávateľovi.
Prílohou faktúry musí byť Objednávateľom odsúhlasený súpis dodaného predmetu zmluvy (Dodací list) a fotokópia objednávky.
Na predmet tejto zmluvy Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby.
V položke č. 70. Objednávateľ uviedol Ostatné kancelárske potreby a pod. Jedná sa o tovar, ktorého potreba vyplynie z neočakávaných potrieb objednávateľa, ktoré objednávateľ nemohol ani pri vynaložení maximálneho úsilia predpokladať. Na uvedený tovar „Ostatné kancelárske potreby" objednávateľ určil celkovú cenu 1 500,00 EUR bez DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Výstavná 4, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

34 636,00 kus

8 000,00

8 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.01.2023 09:31

23.01.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.01.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 446
 285
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.01.2023 10:05 - Vstupná ponuka 8 000,00 € Cena bez DPH
20.01.2023 15:43 - Najvýhodnejšia ponuka 7 998,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS