• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.01.2023 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    18.01.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.01.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.01.2023 12:50

Detail zákazky Z202353

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.01.2023 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    18.01.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.01.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.01.2023 12:50

Základné údaje

Z202353

OF-267302

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7402709

Objednávateľ

00316971

Obec Turčianske Kľačany

179, Turčianske Kľačany, 03861, SVK

Dodávateľ

31578861

Brantner Fatra, s.r.o.

Robotnícka 20, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, preprava a zneškodnenie odpadov

Komunálny odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Funkčná špecifikácia predmetu
Funkcia
Odvoz a zneškodnenie komunálneho odpadu (20 03 01, 20 03 07) v súlade so zákonom č.79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Legislatívny servis spočívajúci vo vypracovaní programov odpadového hospodárstva (POH) obce, vypracovávaní podkladov pre ročný výkaz o komunálnom odpade z obce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
110l, 120l, 1 100l zberná nádoba -odvoz tona 250
Veľkokapacitný kontajner 5, 7m3 - odvoz tona 30
Veľkokapacitný kontajner 12, 20, 30m3 - odvoz tona 10
Uloženie odpadu tona 290
Veľkokapacitný kontajner 5, 7m3 - denný prenájom ks 20
Veľkokapacitný kontajner 12, 20, 30m3 - denný prenájom ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Frekvencia vývozu zmesového komunálneho odpadu 2 x mesačne na základe dohodnutého harmonogramu
Frekvencia vývozu objemného odpadu minimálne 2 x ročne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vlastných vozidiel vybavených vážnym zariadením.
Množstva  za obdobie trvania zmluvy, uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky sú indikatívne a môžu sa meniť v závislosti od požiadaviek verejného obstarávateľa.
Dodávateľ služby zabezpečí vypracovanie harmonogramu vývozu odpadov podľa požiadaviek objednávateľa, v elektronickej aj tlačovej forme
Pri nedodržaní vývozného dňa odpadu určeného v harmonograme vývozu odpadu je dodávateľ služby povinný uskutočniť zber a prepravu odpadu najneskôr do 24 hodín od plánovaného vývozu
K cenám za zneškodnenie komunálneho odpadu sa pripočíta poplatok v súlade so zákonom o poplatkoch za uloženie odpadu v jeho aktuálnom znení.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenej kvality služby, ISO 9001 a ISO 14001
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom od odstúpenia od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpis cien podľa jednotkových cien bez DPH aj s DPH
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.02.2023 - 31.12.2023
Poskytovateľ je povinný vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, ekologickým, požiarnym a iným závadám, prípadne ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia.
Poskytovateľ je povinný postupovať podľa objednávky dodržiavať harmonogram zberov a služby vykonávať s náležitou odbornosťou v stanovenom rozsahu a v určených pravidelných intervaloch. Ak z objektívnych príčin nebude môcť poskytovateľ dodržať termín zberu, oznámi túto skutočnosť objednávateľovi.
Cena za predmet zákazky obsahuje cenu za zber, odvoz a likvidáciu odpadu a to vrátane všetkých ďalších manipulačných, či obslužných poplatkov. Cena za predmet zákazky neobsahuje zákonný poplatok v zmysle zákona o poplatkoch za uloženie odpadov v aktuálnom znení.
Názov Upresnenie
Splatnosť faktúr 21 kalendárnych dní
Spôsob fakturácie raz mesačne, podkladom pre fakturáciu budú pracovné listy, vážne listy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Turčianske Kľačany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

01.02.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59

1,00 celkom

45 500,00

37 908,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.01.2023 08:07

18.01.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.01.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 244
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.01.2023 11:40 - Vstupná ponuka 40 431,12 € Cena s DPH
18.01.2023 11:40 - Najvýhodnejšia ponuka 40 431,12 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS