00316971
Obec Turčianske Kľačany
179, Turčianske Kľačany, 03861, SVK
31578861
Brantner Fatra, s.r.o.
Robotnícka 20, Martin, 03601, SVK
Zber, preprava a zneškodnenie odpadov
Komunálny odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo
Služba
1. Funkčná špecifikácia predmetu
|
|
---|---|
Funkcia |
Odvoz a zneškodnenie komunálneho odpadu (20 03 01, 20 03 07) v súlade so zákonom č.79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
Legislatívny servis spočívajúci vo vypracovaní programov odpadového hospodárstva (POH) obce, vypracovávaní podkladov pre ročný výkaz o komunálnom odpade z obce |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
110l, 120l, 1 100l zberná nádoba -odvoz | tona | 250 | ||
Veľkokapacitný kontajner 5, 7m3 - odvoz | tona | 30 | ||
Veľkokapacitný kontajner 12, 20, 30m3 - odvoz | tona | 10 | ||
Uloženie odpadu | tona | 290 | ||
Veľkokapacitný kontajner 5, 7m3 - denný prenájom | ks | 20 | ||
Veľkokapacitný kontajner 12, 20, 30m3 - denný prenájom | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Frekvencia vývozu zmesového komunálneho odpadu | 2 x mesačne na základe dohodnutého harmonogramu |
Frekvencia vývozu objemného odpadu | minimálne 2 x ročne |
Názov |
Dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vlastných vozidiel vybavených vážnym zariadením. |
Množstva za obdobie trvania zmluvy, uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky sú indikatívne a môžu sa meniť v závislosti od požiadaviek verejného obstarávateľa. |
Dodávateľ služby zabezpečí vypracovanie harmonogramu vývozu odpadov podľa požiadaviek objednávateľa, v elektronickej aj tlačovej forme |
Pri nedodržaní vývozného dňa odpadu určeného v harmonograme vývozu odpadu je dodávateľ služby povinný uskutočniť zber a prepravu odpadu najneskôr do 24 hodín od plánovaného vývozu |
K cenám za zneškodnenie komunálneho odpadu sa pripočíta poplatok v súlade so zákonom o poplatkoch za uloženie odpadu v jeho aktuálnom znení. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenej kvality služby, ISO 9001 a ISO 14001 |
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom od odstúpenia od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpis cien podľa jednotkových cien bez DPH aj s DPH |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté |
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.02.2023 - 31.12.2023 |
Poskytovateľ je povinný vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, ekologickým, požiarnym a iným závadám, prípadne ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia. |
Poskytovateľ je povinný postupovať podľa objednávky dodržiavať harmonogram zberov a služby vykonávať s náležitou odbornosťou v stanovenom rozsahu a v určených pravidelných intervaloch. Ak z objektívnych príčin nebude môcť poskytovateľ dodržať termín zberu, oznámi túto skutočnosť objednávateľovi. |
Cena za predmet zákazky obsahuje cenu za zber, odvoz a likvidáciu odpadu a to vrátane všetkých ďalších manipulačných, či obslužných poplatkov. Cena za predmet zákazky neobsahuje zákonný poplatok v zmysle zákona o poplatkoch za uloženie odpadov v aktuálnom znení. |
Názov | Upresnenie |
Splatnosť faktúr | 21 kalendárnych dní |
Spôsob fakturácie | raz mesačne, podkladom pre fakturáciu budú pracovné listy, vážne listy |
Turčianske Kľačany, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.02.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59
1,00 celkom
45 500,00
37 908,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.01.2023 08:07
18.01.2023 12:00
18.01.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.01.2023 11:40 - Vstupná ponuka | 40 431,12 | € | Cena s DPH |
18.01.2023 11:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 431,12 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: