• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.01.2023 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2023 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2023 15:05

Detail zákazky Z202347

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.01.2023 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2023 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2023 15:05

Základné údaje

Z202347

OF-267379

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7377809

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

44801777

TOWDY s. r. o.

Planckova 4, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

toner, alternatíva, Samsung, OKI, Xerox, HP

  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Samsung CLT  M506L, 3 500 str., purpurový, originál ks 1
2. Samsung CLT  Y506L, 3 500 str., žltý, originál ks 1
3. Samsung CLT  K506L, 6 000 str., čierny, originál ks 1
4. Samsung CLT  C506L, 3 500 str., modrý, originál ks 1
5. OKI C301/C321 MC332 44973536, 2 200 str., čierny, originál ks 2
6. OKI C301/C321 MC332 44973535, 1 500 str., modrý, originál ks 1
7. OKI C301/C321 MC332 44973534, 1 500 str., purpurový, originál ks 1
8. OKI C301/C321 MC332 44973533, 1 500 str., žltý, originál ks 1
9. Xerox C7020/7025/C7030,106R03748, 16 500 str., modrý, originál ks 2
10. Xerox C7020/7025/C7030,106R03746, 16 500 str., žltý, originál ks 2
11. Xerox C7020/7025/C7030,106R03747, 16 500 str., purpurový, originál ks 2
12. Xerox C7020/7025/C7030,106R03745, 23 600 str., čierny, originál ks 2
13. HP 1320, Q5949X, 6 000 str., čierny, alternatíva ks 6
14. HP P 2035, 280A, 2 700 str., čierny, alternatíva ks 3
15. HP 1010/1020,Q2612A, 2 000 str., čierny, alternatíva ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia,  vynesenia  na miesto určenom objednávateľom - v cene zákazky.
Predmetom zákazky je nákup originálnych tonerov a alternatívnych/kompatibilných náplní.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy (kontaktnej osobe).
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy, s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, preukazujúcou splnenie minimálnych požadovaných parametrov s uvedením názvov (obchodných značiek), obrázkov. Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa doručenia záväznej ponuky/návrhu, ponuku odsúhlasí alebo odmietne v prípade nesplnenia technickej špecifikácie.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EP. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy).
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronickej platformy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. 17. novembra č.15, Rektorát, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

23.01.2023 10:00

28,00 ks

1 804,77

1 503,98

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.01.2023 13:24

12.01.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.01.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 73
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.01.2023 15:06 - Vstupná ponuka 1 804,77 € Cena s DPH
12.01.2023 11:02 - Najvýhodnejšia ponuka 1 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS