00397440
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty
elektronické stravné karty, stravné poukážky, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Stravovacia karta
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronickej stravovacej karty v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Stravovacia karta nemôže mať charakter všeobecného platobného prostriedku a musí byť určená výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach, alebo úhradu v prevádzkach a obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na individuálnu prípravu teplého jedla (predajne potravín). |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | ks | 145 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných jednotiek v nominálnej hodnote 5,10€ | ks | 10000 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných jednotiek v nominálnej hodnote 6,00€ | ks | 11000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravovacia karta obsahuje: | |
- | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
- | názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť karty |
Elektronická stravovacia karta umožňuje: | |
- | minimálnu platbu kartou od 0,01€ |
- | bezkontaktné použitie bez PIN kódu priložením karty k POS terminálu pri platbe do 50€ |
- | nevyčerpaný kredit na stravovacej karte dočerpávať v nasledujúcich 18 mesiacoch. |
Elektronická stravovacia karta má: | |
- | bezplatný online účet, možnosť bezplatnej blokácie karty a bezplatné vydanie náhradnej karty v prípade jej straty, možnosť prezerať zostatok na karte: v mobilnej ako aj v online aplikácii a cez sms |
Celkovú cenu tvorí: | |
- | predpokladaný počet elektronických stravných jednotiek x nominálna hodnota stravnej jednotky + provízia |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (dve odberné miesta objednávateľa). |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára s účinnosťou od 1.2.2023 do 31.1.2024 alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto Rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr. |
3. Obidve zmluvné strany určia oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto Rámcovej dohody a ich kontaktné údaje (tel.číslo, e-mailová adresa). |
4. Objednávateľ uvedie 2 oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto Rámcovej dohody, nakoľko objednávateľ má 2 odberné miesta, ktoré budú upresnené zazmluvnenému dodávateľovi. |
5. Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty v eurách, províziou za objednanie elektronických stravovacích poukážok , poplatkom za vydanie karty , poplatkom za doručenie karty , spravovaním online účtu , sms notifikáciou. |
6. V celkovej ponuke dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa týkajúce sa: vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky na miesto plnenia, priradenia stravných jednotiek k stravovacím kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, všetky súvisiace transakčné náklady, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS a pod.). |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy zvýšiť nominálnu hodnotu stravnej jednotky v súlade s právnou úpravou legislatívy. |
8. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky sú započítané do provízie dodávateľa. |
9. Zamestnanec objednávateľa - držiteľ karty- bude oboznámený s užívateľskou podporou (servis a ochrana) a s technickými prostriedkami, použitím ktorých môže kedykoľvek zistiť zostatok na karte. Dodávateľ zabezpečí funkcionalitu notifikácie pri každej transakcii na karte (SMS, e-mail). Minimálna hodnota transakcie zamestnanca nie je obmedzená zákonom stanovenou minimálnou hodnotou stravnej jednotky. |
10. Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet do 3 pracovných dní od doručenia objednávky, v prípade straty alebo krádeže do 24 hod. |
11. Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v prílohe objednávky. Príloha objednávky bude obsahovať číslo karty, meno zamestnanca, osobné číslo a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
12. Na základe doručenej objednávky v elektronickej forme dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám do 24 hodín od jej prijatia. |
13.Interval objednávania stravných jednotiek bude prebiehať podľa potreby objednávateľa. |
14. Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavenej faktúry zaslanej objednávateľovi s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúry budú zasielané elektronicky na e-mailovú adresu, ktorá bude zadaná dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy. |
15. Dodávateľ vystaví faktúru za poskytnutú službu najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po mesiaci v ktorom bola služba zabezpečená. |
16. Dodávateľ preukáže do 3 dní od uzavretia zmluvy, že má zmluvne dohodnutých minimálne 5 reštauračných zariadení a min. 5 potravinových reťazcov v blízkosti okolia miest plnenia, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravovaciu kartu a je ňou možné platiť. V prípade ak dodávateľ nesplní túto podmienku objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
17. Dodávateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet zmluvnej ceny podľa jednotlivých položiek tvoriacich fakturovanú cenu za službu. Zmluvná cena je počas platnosti zmluvy nemenná. |
18. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť u prevádzkovateľov zmluvných zariadení, aby tieto boli pri vstupe viditeľne označené etiketou a logom dodávateľa. |
19. Zmluvné strany sa dohodli, že max. množstvo odobratých stravných kariet je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa, ktoré sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov. Presné množstvá a nominálne hodnoty elektronických stravovacích jednotiek objednávateľ uvedie každý mesiac v samostatných záväzných objednávkach. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral maximálne množstvo. |
20. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
21. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
22. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie referencie. |
23. Fakturácia v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvomi zmluvnými stranami. Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo čiastkovej objednávky objednávateľa alebo k faktúre pripojiť kópiu čiastkovej objednávky objednávateľa. |
24. Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe čiastkových objednávok bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných jednotiek, z ceny poplatku za poskytované služby - provízie a z DPH (ak je relevantné) z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
25. Objednávateľ si vyhradzuje právo neuhradiť vystavenú faktúru pokiaľ plnenie jednotlivých čiastkových požiadaviek nebude kompletné alebo v požadovanom množstve a kvalite. |
26. Objednávateľ a Dodávateľ po uzatvorení zmluvy na zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty uzatvoria najneskôr do 5 dní zmluvu o spracúvaní osobných údajov (GDPR). |
27. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)
117 140,40
117 117,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.01.2023 09:15
16.01.2023 09:00
16.01.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.01.2023 09:59 - Vstupná ponuka | 117 140,00 | € | Cena s DPH |
12.01.2023 13:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 117 138,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: