35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
00604381
OMV Slovensko, s.r.o.
Einsteinova 25, Bratislava, 85101, SVK
Bezhotovostný nákup pohonných hmôt prostredníctvom palivových kariet
BA 95, motorová nafta, palivové karty
Tovar, Služba
1. Bezhotovostný nákup pohonných hmôt prostredníctvom palivových kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky bude bezhotovostný nákup pohonných hmôt prostredníctvom palivových kariet, ktoré budú vystavené podľa jednotlivých EČV a jednej univerzálnej palivovej karty (tzv. „garážovej karty“) pre motorové vozidlá vo vlastníctve Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a.s. (ďalej len „VšZP“) ako i v užívaní VšZP na čerpacích staniciach na území Slovenskej republiky a v zahraničí (minimálne Česká republika, Maďarsko, Rakúsko). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Motorová nafta, spĺňajúcej minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre podľa normy STN EN 590 +A1 podľa aktuálne platného znenia (ďalej len „MN“). | liter | 56 000 | ||
2. Bezolovnatý automobilový benzín, spĺňajúci minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre podľa normy STN EN 228 +A1 podľa aktuálne platného znenia (ďalej len „BA 95“). | liter | 50 000 |
Názov |
Predmetné PHM budú dodávané na princípe akceptácie palivovej karty ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za odobraté pohonné hmoty v rámci siete čerpacích staníc predávajúceho a jeho zmluvných partnerov, vrátane vystavenia a dodania palivových kariet, zúčtovania dodaných pohonných látok, poskytovania súvisiacich služieb spojených s ich dodávkou. |
Objednávateľ požaduje dodanie palivových kariet v počte 115 ks (tento počet sa môže počas trvania zákazky meniť) a jednej univerzálnej palivovej karty (tzv. „garážovej karty“), ako prostriedok bezhotovostnej úhrady za odobraté pohonné hmoty v rámci siete čerpacích staníc predávajúceho a jeho zmluvných partnerov, vrátane vystavenia a dodania palivových kariet, zúčtovania dodaných pohonných látok, poskytovania súvisiacich služieb spojených s ich dodávkou, pričom bezplatné vykonávanie transakcií palivovou kartou musí byť garantované po celú dobu plnenia rámcovej dohody (ďalej len „RD“). |
Odber PHM bude realizovaný priebežne, podľa potrieb objednávateľa počas doby platnosti Rámcovej dohody (ďalej len „RD“). Nákup predmetu zákazky prostredníctvom palivových kariet bude realizovaný a musí byť akceptovaný minimálne na všetkých miestach nákupu predmetu zákazky podľa Dodávateľom dodaného a objednávateľom schváleného Zoznamu čerpacích staníc dodávateľom. |
Palivové karty umožňujú zakúpenie aj doplnkového tovaru (motorové oleje, brzdová kvapalina, letná/zimná zmes do ostrekovačov a iného doplnkového tovaru súvisiaceho s prevádzkou a údržbou motorového vozidla – v prípade, že sieť prevádzok predávajúceho takýmto tovarom disponuje) a doplnkových služieb (bezhotovostnej úhrady elektronických diaľničných známok a diaľničných známok, umývanie, vysávanie vozidiel – v prípade, že sieť prevádzok predávajúceho takýmto tovarom disponuje), ktoré budú fakturované osobitne, mimo tejto rámcovej dohody. |
Miestom plnenia pre dodanie palivových kariet je sídlo VšZP - Panónska cesta 2, 851 04 Bratislava, pre čerpanie služieb je miestom plnenia ktorékoľvek odberné miesto (čerpacia stanica PHM) v sieti čerpacích staníc dodávateľa či jeho zmluvných partnerov akceptujúcich palivové karty dodávateľa na území Slovenskej republiky a v zahraničí (minimálne Česká republika, Maďarsko, Rakúsko). |
1. Špecifikácia palivovej karty a požiadaviek na kartový systém: palivová karta musí spĺňať minimálne požadované štandardy: - palivová karta musí byť opatrená magnetickým prúžkom alebo čipom alebo čiarovým kódom, - každá palivová karta je vydaná a dodaná na EČV a je vybavená vlastným identifikačným číslom a má pridelený samostatný PIN kód, |
- univerzálna palivová karta je vybavená vlastným identifikačným číslom a má pridelený samostatný PIN kód, - PIN kód slúži ako ochranný prvok pri nákupe predmetu zákazky (možnosť zmeny PIN), s možnosťou nastavenia a zmeny parametrov palivovej karty prostredníctvom online zákazníckeho centra, - nastavenie sortimentu tovarov a služieb, ktoré je možné kúpiť prostredníctvom palivovej karty a možnosť nastavenia denného limitu na nákup, |
- bezplatné zablokovanie palivovej karty do 1 hodiny od nahlásenia telefonicky v nonstop režime 24 hodín/7 dní v týždni vrátane sobôt, nedieľ a sviatkov - v prípade straty, zničenia alebo krádeže bezodplatne vystaví predávajúci náhradnú palivovú kartu do 5 pracovných dní od nahlásenia, - platnosť palivovej karty minimálne 12 mesiacov odo dňa jej vystavenia, |
- automatické vystavenie a dodanie novej palivovej karty najneskôr 5 pracovných dní pred uplynutím platnosti pôvodnej palivovej karty a bezplatné vystavenie nových palivových kariet do 10 pracovných dní po ich objednaní, - palivové karty budú objednávateľovi dodávateľom doručené na adresu objednávateľa. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť funkčnosť a dostupnosť elektronického systému správy kariet (fleet online systém) počas doby platnosti zmluvného vzťahu, počet prístupov pre objednávateľa: 3. Správa palivových kariet prostredníctvom elektronického systému správy kariet (fleet online systém) musí spĺňať tieto minimálne požadované štandardy: - Správa a kontrola palivových kariet |
- Možnosť zobraziť prehľad čerpania predmetu zákazky za vybrané obdobie alebo vybranú kartu, kedykoľvek v priebehu mesiaca, - Export dát do MS Excel- nonstop centrum pre riešenie technických problémov pre platbu palivovou kartou. |
3. Objednávateľ sa zaväzuje najneskôr do 3 pracovných dní po zverejnení Rámcovej dohody (ďalej len „RD“) v Centrálnom registri zmlúv SR (ďalej len „CRZ“), oznámiť dodávateľovi meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo zodpovednej osoby objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr do 4 pracovných dní po zverejnení RD v CRZ, zaslať e-mailom zodpovednej osobe objednávateľa: |
a) Zoznam minimálne 50 – tich odberných miest v Slovenskej republike (čerpacích staníc PHM) z toho minimálne jedno odberné miesto v každom krajskom meste Slovenskej republiky v sieti čerpacích staníc dodávateľa či jeho zmluvných partnerov, akceptujúcich palivové karty dodávateľa na území Slovenskej republiky a v zahraničí (minimálne Česká republika, Maďarsko, Rakúsko), |
b) vyplnený „Návrh na plnenie kritéria“ vo formáte pdf., a následne do 7 pracovných dní odo dňa zverejnenia RD v CRZ listinný originál Návrhu na plnenie kritéria verifikovaný štatutárnym zástupcom dodávateľa doručiť do podateľne v mieste sídla objednávateľa poštou, osobne alebo kuriérom, |
c) dokument Podklady s podkladovými informáciami a výpočtom váženého aritmetického priemeru jednotkovej ceny za každý druh požadovaného paliva na všetkých čerpacích staniciach dodávateľa v Slovenskej republike z 12-tich predchádzajúcich kalendárnych týždňov predchádzajúcich týždňu v ktorom uplynula lehota na predkladanie ponúk (ďalej len „Podklady“) a následne do 7 pracovných dní odo dňa zverejnenia RD v CRZ aj dotknutý listinný originál Podkladov, verifikovaný štatutárnym orgánom dodávateľa, doručiť do podateľne v mieste sídla objednávateľa poštou, osobne alebo kuriérom, |
d) Zoznam všetkých subdodávateľov. |
5. Zmena zodpovednej osoby dodávateľa alebo zodpovednej osoby objednávateľa sa vykoná písomným oznámením podpísaným štatutárnym zástupcom príslušnej zmluvnej strany zaslaným druhej zmluvnej strane; na zmenu podľa tohto bodu sa nevyžaduje uzatvorenie dodatku k RD. |
6. Objednávateľ dodávané palivové karty nie je povinný prevziať, ak majú vady, najmä ak nie sú dodané v objednanom množstve alebo sortimente alebo vykazujú viditeľné známky poškodenia. |
7. Vlastnícke právo k palivovým kartám a nebezpečenstvo škody na predmetných kartách zostáva počas celej doby trvania zmluvného vzťahu na dodávateľovi palivových kariet. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať palivové karty do miesta plnenia výhradne v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa deň a hodinu dodania e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním. V prípade neoznámenia termínu dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
9. Celková cena za predmet RD je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov dohodou zmluvných strán, pričom dodávateľ sa zaväzuje poskytovať objednávateľovi zľavu z ceny PHM za liter z kúpnej ceny palív/tovarov/služieb v EUR bez DPH. Zľava bude odpočítaná z kúpnej ceny bez DPH vo faktúre dodávateľa. Dodávateľ je oprávnený fakturovať objednávateľovi cenu za predmet RD maximálne vo výške ceny za odobraté PHM v súlade s cenníkom PHM, platným v čase a mieste odberu PHM, vrátane poskytovanej zľavy (bonusu) a bez akýchkoľvek iných prirážok alebo príplatkov. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že objednávateľovi v priebehu plnenia rámcovej dohody poskytne prostredníctvom nákupu cez palivovú kartu všetky zľavy na nákup doplnkových tovarov a doplnkových služieb, ktoré predáva/poskytuje na čerpacích staniciach, a to v rovnakej výške, druhu a počte ako ich poskytuje iným objednávateľom na bežne na ním poskytované palivové karty. |
11. Celková cena za predmet RD v EUR s DPH je tvorená súčtom Celkovej ceny RD za nákup BA 95 v EUR bez DPH, Celkovej ceny RD za nákup MN v EUR bez DPH a príslušnej DPH. Celková cena za jednotlivý druh PHM (BA 95/MN) tvorí: súčin maximálneho množstva druhu PHM a váženého priemeru jednotkovej ceny v EUR bez DPH za druh PHM na všetkých čerpacích staniciach dodávateľa (určeného z predchádzajúcich 12 kalendárnych týždňov, predchádzajúcich týždňu, v ktorom uplynula lehota na predkladanie ponúk) zníženej o ponúknutú zľavu na 1 liter v EUR bez DPH. |
12. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom došlo k zdaniteľnému plneniu, a to súhrnne za všetky palivové karty, pričom neoddeliteľnou prílohou faktúry bude podrobný rozpis čerpania pre jednotlivé palivové karty. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
13. Dodávateľ bude faktúry zasielať zodpovednej osobe objednávateľa elektronicky vo formáte .txt a pdf. |
14. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi na e-mailovú adresu, ktorá bude dodávateľovi oznámená v súlade s bodom 3. |
15. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou oprávnene fakturovanej ceny predmetu RD v lehote splatnosti faktúry je dodávateľ oprávnený požadovať zaplatenie úroku z omeškania vo výške podľa Obchodného zákonníka. |
16. Objednávateľ má právo na náhradu škody preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“). Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona o DPH a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty. |
17. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona o DPH, vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného. |
18. Dodávateľ dáva súhlas objednávateľovi na jednostranné započítanie akýchkoľvek splatných aj nesplatných pohľadávok objednávateľa voči všetkým splatným aj nesplatným pohľadávkam dodávateľa (vrátane nároku objednávateľa z titulu zmluvných pokút voči dodávateľovi). Dodávateľ nie je oprávnený započítať svoje pohľadávky voči pohľadávkam objednávateľa, bez jeho predchádzajúceho písomného súhlasu. |
19. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet RD aj prostredníctvom ďalších čiastkových subdodávateľov (ďalej len „subdodávateľ“), ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu RD, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a ods. 8 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej ako „zákona o verejnom obstarávaní“), v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. |
V prípade plnenia predmetu RD prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet RD sám. Objednávateľ je oprávnený od RD odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu tejto RD prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. |
20. V prípade zmeny subdodávateľa je dodávateľ povinný postupovať podľa bodu 6.1.8. platných OPET (2. časť VZP) v deň podpisu tejto RD. Nedodržanie povinnosti dodávateľa uvedenej v tomto bode sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej ceny vrátane DPH za každé jedno porušenie povinnosti podľa tohto bodu. |
21. Ak sa ich takáto povinnosť týka, dodávateľ a jeho subdodávatelia musia byt' zapísaní v Registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisom (ďalej len „Zákon o registri partnerov verejného sektora”) a to počas celej doby trvania tejto RD. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie RD a je dôvodom, ktorý oprávňuje objednávateľa na odstúpenie od RD. |
22. Dodávateľ vyhlasuje, že spĺňa podmienky v súlade s § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak sa toto vyhlásenie ukáže ako nepravdivé, objednávateľ je oprávnený od RD odstúpiť, a dodávateľ je povinný nahradiť objednávateľovi škodu, ktorá mu tým vznikla. |
23. Od RD možno odstúpiť v prípadoch, ktorú ustanovuje táto RD vrátane jej príloh a zákon. |
24. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od RD v prípade, ak dodávateľ uviedol v Podkladoch nesprávne údaje. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť k vysvetleniu predložených Podkladov. |
25. Objednávateľ má právo odstúpiť od tejto RD aj z dôvodov uvedených v § 15 ods. 1 Zákona o registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ nie je v omeškaní a nie je povinný plniť to, čo mu ukladá RD, ak nastanú dôvody podľa § 15 ods. 2 Zákona o registri partnerov verejného sektora. Ak objednávateľ nevyužije právo na odstúpenie od tejto RD podľa § 15 ods. 1 Zákona o registri partnerov verejného sektora, je oprávnený uplatniť si u dodávateľa sankciu vo výške 1 000,00 eur. |
26. Objednávateľ je oprávnený od RD odstúpiť aj v prípade, ak právnickej osobe dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov. |
27. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomnosti druhej zmluvnej strane, alebo k inému termínu, ktorý odstupujúca zmluvná strana v odstúpení uvedie. |
28. Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením RD, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
29. Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením RD v rozpore s Etickým kódexom objednávateľa, dostupným na webovom sídle objednávateľa. |
30. Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne sa navzájom informovať, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení RD. |
31. Zmluvné strany sa zaväzujú dodržiavať apolitickosť vo vzájomnom postupe pri uzatváraní RD a základné morálne a etické hodnoty ustanovené v obsahu Etického kódexu objednávateľa. V prípade nedodržiavania stanovených apolitických, morálnych a etických hodnôt je zmluvná strana oprávnená od tejto RD odstúpiť. |
32. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením RD je poskytnutý zmluvnej strane alebo jej zástupcovi v rozpore s bodmi 29. a 30. týchto osobitných požiadaviek na plnenie, môže zmluvná strana od zmluvy odstúpiť. |
33. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce zo RD na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
34. Komunikácia zmluvných strán sa uskutočňuje v súlade s článkom XIX. VZP. Zmluvné strany sa dohodli, že ak druhá zmluvná strana opomenie splniť svoju povinnosť podľa bodu 19.4 písm. b) VZP zaslať odosielajúcej zmluvnej strane potvrdenie o prijatí e-mailu, má sa za to, že e-mail, ktorého prijatie nebolo potvrdené, bol doručený adresátovi na druhý deň po jeho odoslaní. |
35. Dohoda má charakter rámcovej dohody. Uzatvára sa na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti RD, najskôr však od 1. 3. 2023, alebo do vyčerpania Celkovej ceny za predmet RD, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Dodávateľ berie na vedomie podmienky stanovené v čl. XVI VZP. Objednávky budú vystavené v závislosti od podmienok, potrieb a strategických rozhodnutí objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať zazmluvnený rámec a je len na rozhodnutí objednávateľa, aký objem plnenia z tejto RD objedná a vyčerpá. |
Objednávateľ je oprávnený, nie však povinný doručiť počas platnosti a účinnosti tejto RD dodávateľovi akúkoľvek objednávku na rámcovo zazmluvnené plnenie podľa tejto RD. Objednávateľ je oprávnený predkladať dodávateľovi objednávky v periodicite podľa tejto RD v závislosti od svojich potrieb, s tým, že plnenie poskytované na základe vystavených objednávok je rovnako oprávnený čerpať v objemoch podľa svojich prevádzkových potrieb a strategických rozhodnutí. |
36. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v týchto osobitných požiadavkách pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie RD zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od RD v súlade s bodom 18.2 písm. a) VZP a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
37. Zmluvné strany zdôrazňujú, že práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré nie sú upravené v týchto osobitných podmienkach na plnenie, sa spravujú VZP. |
38. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Panónska 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Celý predmet zákazky
193 538,40
161 282,00
Uchádzač uvedie meno priezvisko, tel. kontakt a e-mail na kontaktnú osobu uchádzača pre preukázanie splnenia Osobitných požiadaviek na plnenie rámcovej dohody.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.01.2023 13:06
24.01.2023 10:00
24.01.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2023 11:01 - Vstupná ponuka | 193 538,40 | € | Cena s DPH |
24.01.2023 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 166 630,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: