31942547
Obec Ľubica
Gen. Svobodu 248/127, Ľubica, 05971, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania formou stravných lístkov
stravné lístky, stravovanie, gastro lístky, nominálna hodnota
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných lístkov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 5,10 | ||
Počet lístkov v nominálnej hodnote 5,10 € | ks | 13200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje | rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok obsahuje | nominálna hodnota stravného lístka |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli stravné lístky vydané |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo stravných lístkov na 12 mesiacov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa uvedené v mesačných objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať všetky stravné lístky. |
Množstvo stravovacích lístkov sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov. Presné množstvá budú uvedené v mesačných objednávkach. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na bezplatné vrátenie (bez spracovateľského poplatku) nepoužitých stravných lístkov, ktorým skončila platnosť najneskôr v januári roku nasledujúceho po roku vyznačenom na stravnom lístku formou dobropisu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas na miesto určené v objednávke, a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od doručenia objednávky. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok objednávateľa, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných lístkov alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. |
Objednávateľ zašle objednávky na dodanie stravných lístkov poštou alebo e-mailom podľa dohody zmluvných strán. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a uskutoční sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov a všetkých poplatkov za poskytnuté služby, a to aj pri zmene nominálnej hodnoty stravných lístkov po celú dobu trvania zmluvy. |
Celková cena predmetu zmluvy v € vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá je výsledkom verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za dodané množstvo podľa jednotlivých čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje deň odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit a celkový počet stravných lístkov. |
Poplatok za poskytnutie služieb obsahuje všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných lístkov objednávateľovi. |
Výška poplatku za poskytnuté služby (provízie dodávateľa, daň, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, dodanie na miesto plnenia a všetky súvisiace náklady) je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok 2. z ceny poplatku za poskytnuté služby (odmena/provízia) 3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné lístky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin 1 ks nominálnej hodnoty stravného lístka vrátane odmeny (provízie) a počtu požadovaných stravných lístkov. Táto suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. V aktualizovanom rozpočte bude uvedená kalkulácia celkovej ceny zaokrúhlená na 2 desatinné miesta a ceny nominálnej hodnoty stravných lístkov a poplatkov za poskytnuté služby zaokrúhlené na 5 desatinných miest. |
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Gen. Svobodu 248/127, 059 71 Ľubica, Ľubica, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika
12
13 200,00 ks
67 320,00
67 320,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.01.2023 16:51
10.01.2023 10:00
10.01.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.01.2023 08:13 - Vstupná ponuka | 67 320,00 | € | Cena s DPH |
10.01.2023 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 67 319,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: