• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2022 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    02.01.2023 10:16
  •    Ukončenie zákazky
    02.01.2023 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.01.2023 11:10

Detail zákazky Z202215840

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2022 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    02.01.2023 10:16
  •    Ukončenie zákazky
    02.01.2023 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.01.2023 11:10

Základné údaje

Z202215840

OF-267269

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7343685

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47502908

Pekáreň PODHORIE, s. r. o.

96, Krásna Ves, 95653, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb, pekárenské výrobky

chlieb, rožky, vianočka, závin, bageta

  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15811300-9 - Croissanty
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15813000-0 - Raňajkové pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb, pekárenské výrobky, zákusky
Funkcia
Dodávka pekárenských výrobkov a zákuskov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb konzumný 1000g ks 20
Chlieb konzumný krájaný balený 500g ks 40
Chlieb konzumný krájaný balený 1000g ks 20
Rožok  štandard 50g ks 300
Rožok grahamový 60g ks 200
Veka krájaná balená 300g ks 15
Žemľa štandard 50g ks 100
Pagáč oškvarkový 50g ks 100
Makovka 60g ks 50
Bábovka balená 300g ks 10
Vianočka s hrozienkami balená 350g ks 10
Moravský koláč lekvár - tvaroh 80g ks 30
Moravský koláč mak - tvaroh 80g ks 30
Závin orechový 250g ks 15
Závin makový 250g ks 15
Závin kakaový 250g ks 15
Večka tvarohová 70g ks 40
Večka orechovo jablková 70g ks 40
Slimák škoricový 90g ks 30
Croissant maslový 60g ks 50
Droždie 1000g ks 3
Strúhanka 1000g ks 5
Knedľa parená 600g ks 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Počas krízovej situácie bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.01.2023 do 28.02.2023, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Objednávky na daný deň, realizovať deň vopred do 13:30 hod.
Predávajúci vystaví faktúru za dodaný tovar 1-krát za kalendárny mesiac a to k poslednému dňu príslušného kalendárneho mesiaca, v ktorom bol tovar dodaný.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Súčasne s dodávkou tovaru je požadované dodať 2x originál faktúry (faktúra slúži zároveň ako dodací list, čo musí byť uvedené na faktúre).
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2014/2006 - 100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na bezpečnosť potravín. V deň dodania tovaru nesmie uplynúť viac ako 1/3 doby spotreby alebo minimálnej doby trvanlivosti od dátumu výroby vyznačenom na obale tovaru a dodacom liste.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Továrnicka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

05.01.2023 01:00 — 28.02.2023 23:00

1,00 01.01.2023 - 28.02.2023

500,00

500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.12.2022 10:18

02.01.2023 10:16

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.01.2023 10:31

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 150
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.12.2022 13:39 - Vstupná ponuka 499,96 € Cena s DPH
28.12.2022 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka 499,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS