• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2023 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2023 13:55

Detail zákazky Z202215832

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2023 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2023 13:55

Základné údaje

Z202215832

OF-267257

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7355042

Objednávateľ

00735779

Akadémia Policajného zboru v Bratislave

Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup zostavy pracovných počítačových staníc

počítač, stanice

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup zostavy pracovných počítačových staníc
Funkcia
Počítačové stanice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovná stanica veľkosti micro form factor (max. 18.2 x 3.6 x 17.5) s monitorom, klávesnicou  SK a myšou. Celá zostava od jedného výrobcu, funkčný komplet, vrátane všetkých napájacích a prepojovacích káblov, nové sady nikdy nepoužité. Pracovná stanica pevne spojená s monitorom pomocou originálneho príslušenstva, ale odnímateľná. Procesor s výkonom aspoň 20000bodov podľa www.cpubenchmark.net, 6 jadrami, TPD 35W,max 74W s podporou virtualizácie, 64 bit, podporou AES-NI kryptovania. ks 55
Grafická karta s výkonom aspoň 2300 bodov podľa www.cpubenchmark.net, s rozlíšením 4096x2304 bodov pri 60 Hz, podpora DirectX 12, OpenGL 4.5, zobrazenie na viacerých monitoroch. Inštalovaná operačná pamäť 8 GB DDR4, Maximálna 32 GB DDR4, pevný disk 256 GB SSD v M.2 slote, sekvenčné čítanie/zápis - 1500000/1350000, možnosť rozšírenia o ďalší pevný disk. Ďalší voľný m.2 slot. Dual Band Wireless 2,4 GHz +5GHz min. 580Mbp/s, 1000 Mbps ethernet. . .
Vstupno-výstupné porty: Min. 4 x USB 3.2, 2 x USB 2.0, 1 x RJ45, 1 x HDMI 1.4,  1 x DP 1.2, 1 x UAJ. Klávesnica Slovenská QWERTY (QWERTZ), myš optická, 3 tlačidlová. montážny kit pre jednoduché pripevnenie pracovnej stanice k monitoru, 2x napájací kábel, 1x DP kábel. Operačný systém Windows 10 SK, pro, 64 bit, od výrobcu predinštalovaný software na automatickú aktualizáciu ovládačov.. Bezpečnosť: TPM 2.0 alebo novšie,  podpora šifrovania pevného disku a externých úložných zariadení, podpora Bitlockera, podpora Oapa, podpora FIPS, bezpečné mazanie dát cez BIOS, ochrana identity. . .
Monitor: Min. 27" fullHD IPS, 16:9 LED display, odozva 4 ms, frekv. 75 Hz, jas 300cd/m2 pripojený cez DP 1.2. Certifikácia na zostavu ENERGY STAR , EPEAT Bronze - overiteľné na epeat.net, TCO Certified, CEL, EU RoHS. Záruka na celú zostavu (pracovná stanica, monitor, prípojka pracovná stanica – monitor, klávesnica, myš, kabeláž): poskytovaná výrobcom, ktorý potvrdí požadovanú dĺžku a rozsah písomne. . .
Požadovaná dĺžka a rozsah záruky: 3 roky v mieste dodávky, proaktívne odhaľovanie chýb, oprava do 2 pracovných dní, priama podpora od výrobcu, certifikovanými špecialistami 24x7. Záruka musí byť overiteľná na stránke výrobcu po zadaní sériového čísla. Len nové zariadenia, nikdy nepoužívané (vrátane jednotlivých častí), na vysokej kvalitatívnej úrovni, dostupnosť náhradných dielov ešte 5 rokov po ukončení záruky. . .
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Presný opis PC zostavy je v prílohe - Výzva na predloženie cenovej kalkulácie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je Objednávateľovi povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť rozpis jednotkovej ceny, aj celkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu v EUR s DPH. Celková zmluvná cena je vrátane dopravy, vyloženia tovaru na miesto plnenia a ďalších nákladov spojených s plnením Rámcovej dohody.
Dodávateľ je Objednávateľovi povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť oprávnenie plniť zákazku.
Objednávateľ od Dodávateľa požaduje predložiť do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, aktualizovaný podrobný rozpočet, s prípadnou fotodokumentáciou (resp. katalóg) a s popisom tovaru. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, typ a pod., umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
Dodávateľ sa Objednávateľovi zaväzuje, že tovar dodá nový, nepoškodený a v záručnej dobe, ktorá začne plynúť dňom prevzatia tovaru. Tovar bude zároveň spĺňať špecifikáciu podľa požiadaviek Objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo alebo špecifikáciu tovaru, podľa jeho skutočnej potreby, pri zachovaní celkovej zmluvnej ceny.
Objednávateľ bude do plnenia Zmluvy, podľa svojej potreby v množstvách, posielať Dodávateľovi čiastkové objednávky elektronicky (e-mailom), prípadne poštou alebo telefonicky. Schválenie čiastkových objednávok bude opatrené podpisom zodpovednej osoby a odtlačkom pečiatky obidvoch zmluvných strán.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak uzatvorená Zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy a Dodávateľ nedodá tovar riadne a včas. Dodávateľ je zároveň oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak Objednávateľ riadne a včas, neprevezme a neuhradí tovar. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej strane, bude Zmluva považovaná za ukončenú.
Rámcová dohoda sa uzatvára na určitú dobu, t. j. do 30.04.2023. Maximálny finančný limit Objednávateľa je 57 000,- EUR bez DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sklabinská 1, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

55,00 ks

57 000,00

57 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.12.2022 08:07

05.01.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.01.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 405
 129
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.01.2023 17:06 - Vstupná ponuka 57 000,00 € Cena bez DPH
05.01.2023 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka 56 989,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS