308307
Mesto Nitra
Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Elektronické stravovacie karty
stravné karty, elektronické stravné poukážky.
Tovar
1. Elektronické stravovacie karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Elektronické stravovacie karty budú slúžiť ako prostriedok stravovania pre zamestnancov objednávateľa vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods.2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Predmetom zákazky je záväzok dodávateľa - dodanie elektronických stravovacích kariet, dobíjanie kreditu / stravovacích jednotiek / na elektronických stravovacích kartách a poskytovanie všetkých služieb zabezpečujúcich funkčnosť a použiteľnosť kariet. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet elektronických stravovacích kariet | ks | 21 | ||
nominálna hodnota 1 stravnej jednotky / kredit | € | 6 | ||
indikatívny počet stravných jednotiek / kreditov (predpokladaný pre obdobe od 1.1.2023 - 31.12.2023) | ks | 5040 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
elektronickou stravovacou kartou sa rozumie: | - plastová debetná neembosovaná karta s čipom, ktorá umožňuje kontaktné platby autorizované PIN-om a bezkontaktné platby bez autorizácie PIN-om |
elektronická stravovacia karta musí obsahovať: | - ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu; - štandardné položky (číslo karty, platnosť elektronickej stravovacej karty, meno držiteľa); - názov a logo dodávateľa |
elektronická stravovacia karta musí obsahovať: | - názov a logo objednávateľa; - bezpečnostný čip; - CW; - miesto pre čiarový kód |
ďalšie funkcionality elektronickej stravovacej karty: | - neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu; - možnosť bezkontaktnej platby; - možnosť zablokovania stravovacej karty (v prípade straty, krádeže) |
ďalšie funkcionality elektronickej stravovacej karty: | - telefonická zákaznícka linka; - mobilná aplikácia (kompatibilná s OS Android a IOS); - online aplikácia |
ďalšie funkcionality elektronickej stravovacej karty: | - nabitie kreditu na elektronickú stravovaciu kartu (do 24 hodín od záväznej objednávky) |
ďalšie funkcionality elektronickej stravovacej karty: | - možnosť dobíjania kreditu v ľubovoľnej výške; - možnosť prezerať zostatok na elektronickej stravovacej karte (v mobilnej aj online aplikácii) |
V cene za služby sú započítané aj poplatky za vystavenie novej elektronickej stravovacej karty (v prípade straty elektronickej stravovacej karty, objednávky novej elektronickej stravovacej karty) | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení v meste Nitra, s ktorými má dodávateľ uzatvorenú platnú zmluvu o akceptovaní jeho elektronických stravovacích kariet prípadne uvedie webový odkaz na aktuálne platný zoznam zmluvných stravovacích zariadení. |
Objednávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne dodávateľovi kontakt na kontaktnú osobu na strane objednávateľa. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne objednávateľovi kontakt na kontaktnú osobu na strane dodávateľa. |
Elektronické stravovacie karty budú určené výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach alebo na úhradu v prevádzkach a obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny, slúžiace na individuálnu prípravu teplého jedla (predajne potravín). |
Objednávanie elektronických stravovacích kariet a stravných jednotiek / kreditov sa bude realizovať prostredníctvom elektronického objednávkového systému na základe elektronických objednávok objednávateľa v elektronickom objednávkovom systéme, zriadenom na webovom sídle dodávateľa. Servis kariet (vydanie novej, dobíjanie...) a všetky ostatné služby spojené s plnením predmetu zákazky sú zahrnuté v cene zákazky. |
Dodávateľ dodá objednané množstvo elektronických stravovacích kariet riadne a včas na miesto a osobe určené v objednávke, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa prijatia objednávky. |
Dodávateľ zabezpečí dobíjanie stravných jednotiek / kreditov elektronických stravovacích kariet do 24 hodín od obdržania objednávky. |
Do konečnej ceny stravnej jednotky sú započítané všetky náklady a výdavky dodávateľa, súvisiace s plnením predmetu zákazky a vynaložené a / alebo zabezpečené pri plnení jeho záväzkov. |
Objednávateľ má právo na zmenu požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas platnosti zmluvy s dodávateľom. Požadovanú zmenu vyjadrí vo vystavenej objednávke, kde uvedie novú nominálnu hodnotu stravnej jednotky. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za dodané služby podľa čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška PPS sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 4 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca: PPS = (PCCPZ - CNHSJ) : 5040 PCCPZ - Ponúknutá Celková cena za predmet zákazky v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. CNHSJ - Celková cena nominálnej hodnoty všetkých stravných jednotiek. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné jednotky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných jednotiek 2. z ceny poplatku za poskytnuté služby 3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Celková cena na úhradu (CCÚ) za dodané stravné jednotky (SJ) bude vo faktúre vypočítaná podľa vzorca CCÚ = (nominálna hodnota SJ x objednané množstvo SJ) + (objednané množstvo SJ x PPS). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. V aktualizovanom rozpočte bude uvedená kalkulácia ceny poplatku za poskytnuté služby (PPS) na dodanie jednej stravnej jednotky zaokrúhlená na 4 desatinné miesta. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania limitu odpovedajúcemu použitému postupu zadávania zákazky v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení v čase vyhlásenia zákazky, prípadne uplynutím doby platnosti zmluvy podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Štefánikova tr. 60, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 uvedené v technickej špecifikácii zákazky
30 340,00
30 240,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.12.2022 08:56
30.12.2022 11:00
30.12.2022 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.12.2022 09:34 - Vstupná ponuka | 30 240,00 | € | Cena s DPH |
27.12.2022 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 239,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: