30796130
Špecializovaný trestný súd
Suvorovova 5/A, Pezinok, 90201, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Renovované tonery
renovované tonery do laserových tlačiarní, multifunkčných zariadení a faxov
Tovar, Služba
1. Renovované tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
renovované tonery, vyrobené vyčistením použitého tonerového obalu, výmenou poškodených častí a dosypaním prachu na úroveň pôvodnej kapacity toneru, tonery do multifunkčných zariadení v štandartnej kvalite |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. toner Q5949a do HP LJ 1320, min. 2500 výtlačkov | ks | 100 | ||
2. toner Q2613a do HP LJ 1300, min. 2500 výtlačkov | ks | 5 | ||
3. toner CE505x do HP LJ 2055d, min. 6500 výtlačkov | ks | 10 | ||
4. toner HP CE278AR LJ P1566 do HP LJ P 1606dn, min. 2100 výtlačkov | ks | 70 | ||
5. toner CF 214X do HP LJ Enterprise 700, min. 10000 výtlačkov | ks | 15 | ||
6. toner CF 230A do HP LJ 203dn, min. 1600 výtlačkov | ks | 20 | ||
7. toner Q6511a do HP LJ 2420, min. 6000 výtlačkov | ks | 5 | ||
8. toner MS310/410/415 black 50F2H00 do Lexmark MS312dn, min. 4000 výtlačkov | ks | 60 | ||
9. toner Canon EXV40 do Canon iR-1133iF, min. 6000 výtlačkov | ks | 4 | ||
10. toner TK18 do fax Toshiba DP80F, min. 7200 výtlačkov | ks | 1 |
Názov |
1. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto určenia - pred sklad objednávateľa a vyskladnenia. |
2. Dodávateľ predloží elektronicky do 24 hodín vo formáte (pdf.) od uzavretia zmluvy podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov položky, typové označenie doplnené o jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu spolu s DPH, cenu celkom za požadované množstvo bez DPH, s DPH zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi kontaktné údaje (aj telefonický kontakt) osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky najneskôr v deň dodania predmetu zákazky. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v požadovaných parametroch uvedených v technickej špecifikácii. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru. Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky. |
5. Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený ( e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy, číslo objednávky a dôkladný popis vady. |
6. Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí. Dodávateľ je v tomto prípade povinný vadný toner bezodkladne vymeniť za nový. |
7. Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre kupujúceho bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru ( vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru) |
8. Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne tonery) z miesta určenia objednávateľom. Prázdne tonerové kazety bude dodávateľ preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov. |
9. Dodanie predmetu zákazky bude prebiehať na základe čiastkových objednávok zaslaných elektronickou formou podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa s predpokladom štvrťročnej periodicity. Dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie objednávky spätným potvrdením objednávateľovi. Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. |
10. Lehota dodania predmetu zákazky je najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia čiastkovej objednávky. Dodanie predmetu zákazky realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00 hod do 13.00 hod. na miesto určenia. |
11.Úhrada za jednotlivé časti plnenia bude uskutočnená po dodaní príslušnej časti na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien dodanej časti a ceny za dodanú časť plnenia. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
13. Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia zmluvy v EKS, resp. do vyčerpania predpokladaného množstva tovaru alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
14. V prípade, že dodávateľ opakovane ( za opakovane sa považuje druhýkrát ) dodá tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takomto prípade má verejný obstarávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
15. Nedodržanie podmienok a požiadaviek objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok podstatným spôsobom a v prípade, že dodávateľ neodstráni v danej lehote nezrovnalosti, bude mu udelená negatívna referencia. |
Suvorovova 5/A, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
02.01.2023 10:00 — 31.12.2023 10:00
1,00 súbor položiek
1 860,00
1 860,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.12.2022 13:28
28.12.2022 13:30
28.12.2022 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.12.2022 10:58 - Vstupná ponuka | 1 859,99 | € | Cena s DPH |
27.12.2022 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 859,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: