42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
36698121
PRAMAKO, s.r.o.
Podháj 67, Banská Bystrica, 97405, SVK
Pranie a chemické čistenie
pranie a chemické čistenie, žehlenie, bielizeň, textil
Služba
1. Zabezpečenie služby prania, chemického čistenia, dezinfekcie, žehlenia, skladania a balenia posteľného prádla, obrúskov, uterákov, pracovných odevov , odvoz špinavého a dovoz čistého prádla podľa špecifikácie a osobitných požiadaviek:
|
|
---|---|
Funkcia |
pranie, chemické čistenie, dezinfekcia, žehlenia, skladanie a balenie nasledovných druhov a množstiev: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Uterák obyčajný | ks | 2016 | ||
Uterák froté | ks | 21305 | ||
Utierka na riad | ks | 5610 | ||
Osuška froté | ks | 10708 | ||
Obliečka na paplón | ks | 13975 | ||
Obliečka na vankúš | ks | 13911 | ||
Plachta na jednoposteľ | ks | 14244 | ||
Plachta na dvojposteľ | ks | 354 | ||
Obrus od 0,16 m² do 2 m² | ks | 2294 | ||
Obrus od 2 m² do 6 m² | ks | 966 | ||
Deka hrubá - deka Larisa | ks | 132 | ||
Vankúš antialergický 70 x 90 cm | ks | 111 | ||
Paplón antialergický 135 x 200 cm | ks | 115 | ||
Predložka froté | ks | 295 | ||
Župan | ks | 250 | ||
Pracovná košeľa | ks | 128 | ||
Pracovné nohavice | ks | 402 | ||
Pracovný plášť | ks | 151 | ||
Pracovné tričko | ks | 391 | ||
Vesta plisovaná | ks | 240 | ||
Bunda plisovaná | ks | 180 | ||
Dres na šport | ks | 6 |
Názov |
Predmetom zákazky je zabezpečenie služby prania, dezinfekcie, žehlenia, skladania a balenia prádla s odvozom špinavého a dovozom čistého prádla. Lehota dodania je do 5 kalendárnych dní odo dňa prijatia záväznej objednávky mailom alebo telefonicky. Služba a počet kusov prádla sa špecifikuje priamo v objednávke. V objednávke bude vždy uvedená oprávnená osoba objednávateľa pre prevzatie služby. Dodávateľ je povinný oprávnenej kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky najneskôr 1 pracovný deň vopred oznámiť deň a predpokladaný čas dovozu a odvozu prádla na miesto určené objednávkou. |
Pri praní žiadame používať pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným predpisom a normám SR a EÚ. |
Služby dopravy spočívajú v hygienickom odvoze a dovoze textílií určených na pranie prostredníctvom transportných vozíkov s ochranným textilným vakom. |
Predmetom zákazky je priebežné zabezpečenie prania, dezinfekcie, žehlenia, skladania a balenia posteľného prádla, obrúskov, uterákov, pracovných odevov s odvozom špinavého a dovozom čistého prádla do 5 dní podľa požiadaviek objednávateľa. |
Jednotlivé požiadavky na predmet plnenia budú poskytovateľovi oznamované vopred telefonicky - minimálne 24 hodín pred konkrétnym PRANÍM, ŽEHLENÍM, a CHEMICKÝM ČISTENÍM a následná fakturácia. |
Dodávka prádla bude preberaná oprávnenými osobami objednávateľa na mieste dodania na základe potvrdeného dodacieho listu. Dodacie listy potvrdené na miestach plnenia dodávky sú následným podkladom pre fakturáciu a prílohou faktúry. Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa na objednávateľa neprechádza zodpovednosť za vady dodaného prádla. |
Lehota plnenia od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody na 12 mesiacov, predpoklad trvania od 1.1.2023 do 31.12.2023 alebo do vyčerpania finančného limitu, v závislosti od situácie, ktorá nastane skôr. |
Predpokladaný odber, priebežne podľa potreby objednávateľa. |
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvá podľa svojich skutočných potrieb, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. |
Dodané prádlo musí byť kompletné, funkčné, v bezchybnom stave, bez poškodenia. |
Akékoľvek nesplnenie povinnosti dodávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky - technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom , objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Cenu za príslušné služby podľa zmluvy sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúr s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa ich doručenia. |
Prílohou faktúry musia byť dodacie listy potvrdené oboma zmluvnými stranami s uvedením dátumu a podpisom preberajúcej zodpovednej osoby. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis ceny pre jednotlivé položky v EUR bez DPH, sadzbu DPH a cenu celkom v EUR vrátane DPH. Všetky ceny uvedie zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy. |
Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zákazky - presný zoznam miest plnenia spolu s príslušnými kontaktnými osobami. |
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Názov | Upresnenie |
Miesta plnenia zmluvy | 1x Poprad, 3x Žilina, 1x Trstená, 4x Bratislava, 1x Gajary, 1x Veľký Meder, 2x Banská Bystrica, 1x Donovaly, 1x Senica, 1x Trnava, 1x Dunajská Streda |
Slovenská republika
12
12,00 mesiac
88 794,11
73 995,09
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.12.2022 15:35
29.12.2022 08:58
29.12.2022 09:13
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.12.2022 16:03 - Vstupná ponuka | 87 552,00 | € | Cena s DPH |
23.12.2022 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 87 499,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: