• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2022 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2023 09:50

Detail zákazky Z202215768

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2022 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2023 09:50

Základné údaje

Z202215768

OF-266238

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7355040

Objednávateľ

44570783

Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.

Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK

Dodávateľ

25550250

PANEP s.r.o.

Brněnská 1246, Rosice u Brna, 665 01, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tampón prešívaný s RK

zdravotnícky materiál, tampón prešívaný s RTG vláknom

  • 33141114-2 - Zdravotnícka gáza
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tampón prešívaný s RK 22 x 13 cm 8 vrstiev
Funkcia
Na sušenie operačných rán a telových tekutín a na manipuláciu s orgánmi pri operačných zákrokoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Tampón prešívaný s RK 22x13cm, 8 vrstiev ks 12000
2. Obsah 1 balenia (Balenie najlepšie do polyetylénových vreciek, uzatvorených tepelným zvarom) ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4. Rezané okraje gázového prierezu sa založia, aby neboli viditeľné žiadne voľné nite. Tampón prešívaný, osemvrstvový, nesterilný, obsahuje RTG kontrast. Mikrobiologická čistota štandardu SL 1. Poskladaný tampón prešitý po obvode a uhlopriečke, čím sa zabráni uvoľňovaniu a strapkaniu gázy.
5. Používajú sa na sušenie operačných rán a telových tekutín a na manipuláciu s orgánmi pri operačných zákrokoch. Rozmer 22x13 cm. Vyrobený zo 100% bavlny, tkaný s hustotou 17 nití / cm2.
 2. Tampon gázový brušný s RTG vláknom predpraný 45x45cm, nesterilný
Funkcia
Tampón šitý s RTG páskou a tkaninou, predpraný, nesterilný.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Tampon gázový brušný s RTG vláknom predpraný 45x45cm ks 2000
2. Obsah 1 balenia ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3. Tampón šitý s RTG páskou a tkaninou, predpraný, nesterilný. Rozmer 45x45cm. Základný materiál - tampón: gáza 17-nití/c m².   Je zložený do 4 vrstiev, prešitý do kríža, čo zvyšuje jeho pevnosť. Má všité RTG vlákno umožňujúce kontrolu pri RTG vyšetreniach. Vlákno- materiál -100% bavlna.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Celkové množstvá a druhy jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa, pričom Objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.
2. Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužívaný tovar najneskôr do 2 kalendárnych dní od odoslania čiastkovej objednávky Objednávateľa, prípadne po dohode s Nemocničnou lekárňou, sa zmluvné strany dohodnú na inom termíne. Dodávateľ sa zväzuje dodávať tovar v obale, na ktorom bude označený minimálne názov tovaru a základná charakteristika (t.j. rozmer, exspiračná doba, ...). Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby.
3. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je Dodávateľ povinný informovať Objednávateľa telefonicky a zároveň minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
4. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb Objednávateľa. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu Objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín po jej odoslaní. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
5. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Dodávateľ bude vystavené faktúry doručovať Objednávateľovi spolu s tovarom. Lehota splatnosti faktúry bude 60 kalendárnych dní odo dňa dodania tovaru.
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa.
7. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny.
8. Cena je vrátane dopravy na miesta plnenia, ktorými sú hlavne sídlo Objednávateľa v Bratislave a pracovisko v Košiciach. Dodávateľ predložením ponuky akceptuje dodávku na odberné miesta odberateľa v rámci celého Slovenska bez nároku na dodatočné účtovanie dopravných nákladov. Objednávateľ vopred upresní Dodávateľovi miesto plnenia. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod na miesto určené v objednávke.
9. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Cena je konečná vrátane všetkých nákladov Dodávateľa.
10. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
11. Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú mu oznámi EKS po uzavretí zmluvy, aktualizovaný štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky a dokument (scan) preukazujúci platný štatút registrovaného sociálneho podniku, alebo chránenej dielne.
12. Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený. Zmluvná cena tohto druhu tovaru bude určená, z trhovej ceny, ktorá bude vypočítaná ako priemerná cena z troch najnižších cien rovnakého typu tovaru od min. troch rôznych predajcov na trhu. Jedným z oslovených predajcov v rámci prieskumu trhu bude Dodávateľ. Prieskum trhu vykoná Objednávateľ.
13. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a ďalší dôvod na odstúpenie od zmluvy: a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru, b/ nedodržanie lehoty dodania, c/ nedodržanie kúpnej ceny, d/ nesplnenie a nedodržanie všetkých zmluvných podmienok definovaných v Osobitných požiadavkách na plnenie definovaných v tejto Rámcovej dohode.
14. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od doručenia emailu vyžiadania objednávateľa doručiť objednávateľovi  jasne označené vzorky z objednávateľom určených druhov a počtov položiek na adresu, ktorú mu určí objednávateľ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Satinského I.7770/1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 Súbor jednotiek definovaných v opisnom formulári

3 520,00

3 520,00

Objednávateľ požaduje pri predložení ponuky predložiť Dodávateľom aj tieto údaje: a ) ŠUKL kód k tovarom, ktoré sú predmetom zákazky, presný obchodný názov, značku pre každú položku s jasným označením o ktorú položku 1 alebo 2 sa jedná, technické a funkčné vlastnosti položiek predmetu zákazky, aj foto (prípadne link na web stránku tovaru) tak, aby na ich základe mohol obstarávateľ posúdiť splnenie technických a funkčných požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

21.12.2022 12:48

05.01.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.01.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 3
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.01.2023 13:22 - Vstupná ponuka 3 520,00 € Cena bez DPH
02.01.2023 13:22 - Najvýhodnejšia ponuka 3 520,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS