• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2022 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    29.12.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.12.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.12.2022 13:50

Detail zákazky Z202215749

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2022 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    29.12.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.12.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.12.2022 13:50

Základné údaje

Z202215749

OF-267160

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7333029

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36283576

PENAM SLOVAKIA, a.s.

Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb, pekárenské výrobky

chlieb, rožky, vianočka, závin, bageta

  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15811300-9 - Croissanty
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15813000-0 - Raňajkové pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb, pekárenské výrobky, zákusky
Funkcia
Dodávka pekárenských výrobkov a zákuskov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb tmavý 1000g (rôzne druhy) ks 200
Chlieb svetlý 1000g (rôzne druhy) ks 200
Chlieb krájaný balený 250g-300g (rôzne druhy) ks 200
Rožok 50g ks 200
Rožok grahamový 50g ks 200
Veka krájaná balená 300g ks 50
Bageta 150g ks 50
Kaiserka 50g ks 200
Uzol cesnakový 70g ks 200
Pagáč oškvarkový 50g ks 200
Makovka 60g ks 200
Bábovka balená 300g ks 50
Rožok cereálny 70g ks 200
Rožok so slaninou 60g ks 200
Taštička 70g (tvarohová, jablková a pod.) ks 200
Moravský koláč 80g ks 200
Vianočka s hrozienkami balená 350g ks 50
Závin 250g (orechový, makový, kakaový a pod.) ks 200
Večka 70g (tvarohová, orechová a pod.) ks 200
Croissant s náplňou 70g ks 50
Osúch (slanina, soľ, cesnak, rasca) 250g ks 50
Šiška s náplňou 70g ks 50
Osie hniezdo 80g ks 50
Strúhanka 400g ks 50
Knedľa parená 600g ks 50
Parené buchty 300g ks 50
Droždie pekárenské čerstvé 1000g ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Počas krízovej situácie bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.01.2023 do 28.02.2023, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Objednávky na daný deň, realizovať deň vopred do 13:30 hod.
Predávajúci vystaví faktúru za dodaný tovar 1-krát za kalendárny mesiac a to k poslednému dňu príslušného kalendárneho mesiaca, v ktorom bol tovar dodaný.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Súčasne s dodávkou tovaru je požadované dodať 2x originál faktúry (faktúra slúži zároveň ako dodací list, čo musí byť uvedené na faktúre).
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2014/2006 - 100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na bezpečnosť potravín. V deň dodania tovaru nesmie uplynúť viac ako 1/3 doby spotreby alebo minimálnej doby trvanlivosti od dátumu výroby vyznačenom na obale tovaru a dodacom liste.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2023 10:30 — 28.02.2023 10:30

1,00 Opisný formulár predmetu zákazky

2 548,67

2 183,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.12.2022 10:31

29.12.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.12.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 150
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.12.2022 11:43 - Vstupná ponuka 2 527,44 € Cena s DPH
29.12.2022 08:22 - Najvýhodnejšia ponuka 2 455,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS