• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2022 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    29.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.12.2022 10:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.12.2022 10:50

Detail zákazky Z202215748

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2022 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    29.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.12.2022 10:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.12.2022 10:50

Základné údaje

Z202215748

OF-248217

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7333024

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

51447878

HygArt s.r.o.

Nábrežná 861/15, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Utierky na ruky a toaletný papier

hygienické potreby, papierové utierky, toaletný papier, zásobník, sáčky, kôš

  • 33711430-0 - Jednorazové utierky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Utierky na ruky a toaletný papier
Funkcia
Hygienické potreby pre zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorázové utierky papierové - na ruky - kotúč ks 3500
Toaletný papier - kotúč ks 4000
Zásobník na kotúč utierok na ruky ks 5
Zásobník toaletného papiera ks 5
Kôš drôtený na papierové utierky ks 5
Hygienické sáčky na dámsku hygienu 1 ks = 1 krabička / min.25 sáčkov ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papierové utierky na ruky do zásobníka Tork Reflex farba biela, so stredovým odvíjaním, návin minimálne 270m, 1 vrstvový
Toaletný papier do zásobníka Tork Jumbo farba biela, návin 360m, 2 vrstvový
Zásobník na kotúč utierok na ruky REFLEX Priemer kotúča utierok: do 20 cm; Farba biela, Uzamykanie áno, Materiál: plast; V x Š x H (mm): 310 x 252 x 242
Zásobník toaletného papiera JUMBO Priemer kotúča papiera: do 23 cm; Farba: biela; Uzamykanie: áno; Materiál: ABS plast; Rozmer V x Š x D (mm): 273 x 270 x 128
Kôš drôtený na papierové utierky Objem minimálne 60 l; Farba biela; Materiál: kov; Typ: skladací; Rozmer min: 260 x 340 x 560 mm
Hygienické sáčky na dámsku hygienu 1 krabička /min. 25 hygienických sáčkov; Rozmer V x Š x D (mm): 15 x 87 x 127; kompatibilita s Tork zásobníkom na hygienické vrecúška
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení a vynesenia na určené pracovisko podľa pokynov objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi vo výške 500,- EUR. Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. Inštalácia je zahrnutá v cene za tovar.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ neakceptuje dodanie tovaru kuriérskou službou z dôvodu, že nie je možné skontrolovať obsah zásielky ale len neporušenosť balíka.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na dodanie vzorky z niektorých položiek za účelom zistenia kvality predmetu zákazky v lehote 7 dní pred predpokladaným dodaním predmetu zákazky
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky bez DPH, výška DPH a cena s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Požadujeme zadať jednotkovú cenu za tovar zaokrúhlenú maximálne na dve desatinné miesta.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien
Tovar bude objednávaný na základe Čiastkovej výzvy zaslanej elektronicky vždy do 16:00 daného dňa. V čiastkovej výzve Objednávateľ upresní, ktoré položky a v akom množstve požaduje dodať.
Čiastkové výzvy (objednávky) budú odosielané pravidelne, najviac jeden krát za deň.
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar najneskôr do 48 hodín od zaslania čiastkovej výzvy (objednávky) a Objednávateľ je povinný za prevzatý tovar zaplatiť na základe vystavenej faktúry.
Pokiaľ z predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky
Objednávateľ požaduje z dôvodu kompatibility existujúcich systémov dodať typ utierok, papiera a hygienických sáčkov - typ Tork
Splatnosť faktúr: 30 dní od doručenia objednávateľovi
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, množstvo odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
20. Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v kvalite alebo v lehote podľa tejto zmluvy, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu vo výške 10% celkovej ceny podľa tejto zmluvy. Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

26 678,00

22 231,91

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.12.2022 10:24

29.12.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.12.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 66
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.12.2022 08:14 - Vstupná ponuka 26 670,18 € Cena s DPH
29.12.2022 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka 26 670,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS