• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2022 16:20
  •    Predkladanie ponúk
    30.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.12.2022 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.12.2022 12:15

Detail zákazky Z202215728

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2022 16:20
  •    Predkladanie ponúk
    30.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.12.2022 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.12.2022 12:15

Základné údaje

Z202215728

OF-267148

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7338784

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

46832408

DataTrend Services, s.r.o.

Vajnorská 142, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup licencií MS SharePoint

Softvér, licencia, Microsoft, Windows Server, Exchange

  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multilicencie Microsoft Sharepoint Server 2019 Standard
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Sharepoint Server 2019 Standard ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Platnosť Trvalá multilicencia, bez časového a územného obmedzenia
Stav Originálna licencia
Vlastnosti Jeden aktivačný kľúč, prenositeľná licencia bez viazanosti na hardvér, právo downgrade na akúkoľvek staršiu verziu
OEM Neakceptuje sa verzia OEM
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Miesto dodania tovaru bude upresnené Dodávateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy.
I.2 Vrátane dopravy na miesto dodania.
I.3 Objednávateľ požaduje dodať originálny licenčný softvér.
I.4 Dodaný tovar musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve.
I.5 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný tovar spĺňa technické parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle Zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 (troch) pracovných dní od prevzatia výzvy...
...Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť v zmysle platných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“).
I.6 Objednávateľ požaduje k tovaru dodať jeden aktivačný kľúč prístupný formou licenčného portálu.
I.7 Objednávateľ nebude akceptovať tovar vo verzii Original Equipment Manufacturer (OEM).
I.8 V prípade dodania tovaru vo forme použitého softvéru Objednávateľ požaduje sprístupnenie licenčného portálu viazaného na koncového zákazníka, ktorého súčasťou bude zoznam a počet nadobudnutých licencií, inštalačné kľúče, resp. ďalšie informácie viažuce sa k oficiálnym licenčným portálom spoločnosti Microsoft...
...Zároveň je v takomto prípade Dodávateľ povinný predložiť vlastný návrh plnenia, v ktorom výslovne uvedie aj číslo a typ zmluvy, podľa ktorej bol pôvodný nákup realizovaný, číslo prihlášky, označenia True Up faktúr a musí deklarovať výmaz práv pôvodných používateľov/vlastníkov použitého softvéru.
I.9 Dodávateľ predloží do 5 (päť) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail,
b) vyplnenú Prílohu č. 1 - Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 - Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu Zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru,
c) dokumenty a požiadavky uvedené, resp. deklarujúce informáciu podľa bodu I.8 v prípade, že Dodávateľ predkladá vlastný návrh na plnenie, predmetom ktorého je dodanie použitého softvéru spĺňajúceho požiadavky podľa tohto Opisného formulára.
I.10 Dodávateľ je povinný dodať tovar v zmysle požiadaviek Objednávateľa do 10 (desať) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
I.11 Objednávateľ požaduje dodať tovar vo forme multilicencie s možnosťou centralizovanej správy, hromadnej inštalácie a konfigurácie, právom downgrade - prechod na nižšiu verziu.
II. CENA
II.1 Cena za dodaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením predmetu zmluvy, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu Zmluvy, ako aj primeraného zisku.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčin prijatej jednotkovej ceny a skutočne dodaného tovaru.
II.4 Jednotková cena z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru je pevná a nemenná počas doby trvania Zmluvy. Uchádzač vyplní vyžltenú bunku primeranou jednotkovou cenou v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet Zmluvy. Cenu predloží v elektronickej forme.
II.5 Jednotková cena je rovnaká pre všetky miesta dodania predmetu Zmluvy. Miesto dodania predmetu Zmluvy nemá vplyv na jednotkové ceny.
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase dodania predmetu Zmluvy.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Dodávateľ vystaví faktúru za dodaný predmet Zmluvy do 15 (pätnásť) dní odo dňa ich preukázateľného odovzdania. Za deň dodania sa považuje deň ich preukázateľného odovzdania Objednávateľovi.
III.2 Podkladom pre zaplatenie ceny za predmet Zmluvy podľa tejto Zmluvy bude faktúra vystavená Dodávateľom.
III.3 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, ako aj číslo Zmluvy.
III.4 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry na adresu sídla Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, Objednávateľ má právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry na adresu sídla Objednávateľa.
III.5 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet Zmluvy.
III.6 Objednávateľ uhradí cenu za predmet Zmluvy prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. Zaplatením ceny sa rozumie deň odpísania ceny z bankového účtu Objednávateľa v prospech bankového účtu Dodávateľa.
III.7 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. Zmluvy, resp. oneskorenie dodania tovaru o viac ako 30 (tridsať) kalendárnych dní sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, na základe ktorého má Objednávateľ možnosť okamžite jednostranne odstúpiť od Zmluvy...
...V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,05% za každý deň omeškania z hodnoty zákazky až do momentu odstránenia závady spočívajúcej v nesprávnom plnení v zmysle technickej a funkčnej špecifikácii, resp. ak by porušenie povinnosti pretrvávalo až do momentu odstúpenia od Zmluvy.
IV.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar a poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. Zmluve, inak ide o podstatné porušenie Zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v Elektronickom kontraktačnom systéme (ďalej len „EKS“) ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie Zmluvy, vrátane osobitných požiadaviek, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkaného tovaru, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v Zmluve, resp. Opisnom formulári už v momente predloženia ponuky.
V.2 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V.3 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. Zmluve.
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritéria.
V.5 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

02.01.2023 08:00 — 16.01.2023 15:00

4,00 ks

30 889,33

30 889,33

v zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.12.2022 16:20

30.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 422
 122
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.12.2022 10:14 - Vstupná ponuka 30 888,00 € Cena bez DPH
29.12.2022 15:42 - Najvýhodnejšia ponuka 28 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS