• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2022 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2023 14:18
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2023 15:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.01.2023 15:40

Detail zákazky Z202215721

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2022 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2023 14:18
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2023 15:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.01.2023 15:40

Základné údaje

Z202215721

OF-266299

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7347885

Objednávateľ

31256911

Vysokošpecializovaný odborný ústav geriatrický sv. Lukáša v Košiciach n.o.

Strojárenská 13, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Geriatrické kreslo

polohovacie kreslo, kreslo,

  • 33193000-9 - Vozíky pre invalidov, kreslá na kolieskach a súvisiace prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Geriatrické kreslo
Funkcia
Kreslo na odľahčenie pacientov pripútaných na lôžko.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Geriatrické kreslo Normandia Vermeiren  alebo ekvivalent ks 7
Výška kresla cm 120 130
Šírka kresla cm 65 70
Hĺbka kresla cm 70 80
Šírka sedu cm 50 55
Hĺbka sedu cm 40 45
Výška sedu cm 46 54
Výška opierku hrbta cm 75 80
Uhol sklonu sedu ° 0 170
Uhol sklonu opierku hrbta ° 0 45
Hmotnosť kresla kg 26
Nosnosť kresla kg 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
sklopná chrbtová opierka do 45° áno
opierka nôh automaticky sklápací sa spolu s chrbtovou opierkou áno
výškovo nastaviteľná opierka rúk -  možnosť sklopiť lakťovú opierku pod úroveň sedadla áno
nastaviteľná výška a uhol sedu áno
opierka hlavy áno
madlá pre doprovod áno
pojazdové kolieska (4ks) s nášľapnou brzdou áno
stolík sklopný ku kreslu áno
farba poťahu modrá
umývateľný poťah áno
farba rámu strieborná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky)  výrobku do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Záruka 24 mesiacov
Lehota dodania 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR.
Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Ak dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu MZ SR.
Objednávateľ uhradí dohodnutú cenu za dodaný predmet zmluvy do 60 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje v záručnej dobe zabezpečiť pre kupujúceho bezplatné odstránenie prípadných vád predmetu plnenia,ktorénie sú zapríčinené objednávateľom.
Ak, technická špecifikácia predmetu zákazky predložená úspešným uchádzačom nebude dodržaná, verejný obstarávateľ odstúpi od zmluvy a uchádzača zapíše do zoznamu negatívne hodnotených Dodávateľov Trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Strojárenská 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

09.01.2023 14:18 — 06.02.2023 14:19

7,00 ks

5 460,00

4 550,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.12.2022 14:21

03.01.2023 14:18

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.01.2023 14:33

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 356
 75
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.12.2022 11:32 - Vstupná ponuka 5 400,00 € Cena s DPH
02.01.2023 10:15 - Najvýhodnejšia ponuka 5 388,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS