• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2022 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    27.12.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.12.2022 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.12.2022 13:20

Detail zákazky Z202215710

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2022 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    27.12.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.12.2022 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.12.2022 13:20

Základné údaje

Z202215710

OF-267027

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7317586

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivé potraviny - základné

Cestoviny, olej, ocot, múka, ryža, cukor, soľ, bujón, čaj, káva, ochucovadlá, kečup, koreniny, sladkosti, čokoláda, nátierky

  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15411210-7 - Fritovací olej
  • 15871100-5 - Ocot a jeho náhrady
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15831000-2 - Cukor
  • 15872400-5 - Soľ
  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 15891500-5 - Bujóny
  • 15863000-5 - Čaj
  • 15860000-4 - Káva, čaj a príbuzné produkty
  • 15842000-2 - Čokoláda a cukrovinky
  • 15871230-5 - Paradajkový kečup
  • 15331425-2 - Paradajkový pretlak
  • 15831500-7 - Cukrové sirupy
  • 15320000-7 - Ovocné a zeleninové šťavy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trvanlivé potraviny - základné
Funkcia
Základné trvanlivé potraviny a pochutiny pre stravovacie zariadenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestov. vaječné abeceda, hviezd. a pod. kg 3
Cestov. vaječné kolienka (malé, veľké) kg 17
Cestov. vajčné mašle kg 3
Cestov. vaječné niťovky kg 20
Cestov. široké rezance (tagliatelle) kg 23
Cestov. vaječné vretená kg 10
Cestov. makaróny kg 3
Cestov. vaječné rúrky (penne) kg 7
Cestov. vaječné Fliačky kg 20
Cestov. vaječné špagety kg 10
Cestov. vaječné slovenská ryža kg 50
Cestov. vaječné tarhoňa kg 50
Cestov.vaječné rajbanička kg 7
Cestov. Lasagne kg 3
Cestov. Semoli. Vretená trojfarebné kg 3
Cestov. Semolin.rúrky (penne) kg 2
Cestov. Semoli. Mašle kg 2
Cestov. Semol. Špirály kg 2
Cukor kryštálový kg 67
Cukor práškový kg 7
Cukor trstinový kg 1
Cukor vanilkový kg 1
Cukor biely hyg. balený á 5g kg 1
Cícer kg 5
Fazuľa biela (veľká, malá) kg 7
Fazuľa farebná (veľká, malá) kg 7
Hrach žltý - lúpaný, polený kg 7
Kuskus kg 2
Pudingový prášok rôzne druhy kg 1
Krupica pšeničná, kukuričná hrubá kg 2
Krupica detská kg 10
Krúpy jačmenné kg 7
Múka hrubá T 450 Zlatý klas kg 50
Múka hladká 00 extra kg 133
Múka polohrubá kg 200
Ocot l 50
Olej Fritol 5 L l 35
Olej slnečnicový / repkový Raciol 1 L l 200
Olej slnečnicový / repkový 5 L l 10
Olej olivový extrapanencký 1 L l 1
Prášok krémový Zlatý klas ks 1
Ryža guľatozrnná ks 233
Ryža dlhozrnná ks 17
Soľ kg 50
Šošovica velkozrnná kg 13
Škrob kukuričný kg 1
Škrob zemiakový kg 3
Voda min. perlivá, jemne perlivá 0,5 L l 83
Voda min. nesýtená balenie 1,5 L l 33
Voda min. perlivá, jemne perlivá 1,5 L l 333
Voda min. ochutená nesýtená, jemne sýtená 1,5L l 42
Záloha za fľaše ks 438
Zemiakové cesto kg 13
Zemiaková kaša kg 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Kúpna zmluva (ďalej len "KZ") sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie od 1.1. 2023 do 30.4.2023 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia KZ doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou KZ. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu KZ bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou KZ. Podrobný rozpis je nutné doručiť potvrdený dodávateľom, t. j. bude obsahovať pečiatku a podpis dodávateľa (možnosť poslať aj elektronickou poštou formou scanu).
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí KZ oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Plnenie KZ bude realizované priebežne na základe čiastkových objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 2 x týždenne počas platnosti KZ.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 2 dní od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 11,00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách a podľa Potravinového kódexu. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín, ktorý uhradí dodávateľ. V prípade preukázania nedostatkov bude objednávateľ požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
V prípade dodania tovaru v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom rozpore s objednávkou je dodávateľ povinný do 24 hodín zabezpečiť výmenu tovaru na vlastné náklady. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín a produktov.
Tovar musí byť balený len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu tovaru a chránia ho pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Tovar sa bude dodávať priebežne počas trvania KZ podľa potrieb a počtu stravníkov objednávateľa. Množstvá skutočne dodaného tovaru sa môžu odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpočte predmetu KZ potvrdenom oprávnenou osobou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania zdravotne nezávadný.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie, napr. dodanie tovaru za 12 mesiacov.
Tovar musí byť označený podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Dodávka tovaru sa považuje za splnenú odovzdaním tovaru v dohodnutom termíne, množstve, sortimente, kvalite a cene objednávateľovi na miesto dodania.
Dodávateľ je povinný umožniť kontroly hygieny výroby, skladovania a prepravy tovaru orgánmi Vojenskej veterinárnej služby a rešpektovať ich závery.
Jednotkové ceny tovarov s DPH budú uvedené na 2 desatinné miesta.
Adresa miesta dodania tovaru je iná ako fakturačná adresa objednávateľa. Presnú adresu miesta dodania spresní kontaktná osoba po uzatvorení KZ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.01.2023 00:00 — 30.04.2023 14:00

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

3 264,00

2 730,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.12.2022 11:02

27.12.2022 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.12.2022 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 284
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.12.2022 16:35 - Vstupná ponuka 3 264,00 € Cena s DPH
21.12.2022 16:35 - Najvýhodnejšia ponuka 3 264,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS