• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2022 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2022 14:50

Detail zákazky Z202215701

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2022 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2022 14:50

Základné údaje

Z202215701

OF-267130

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7312579

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31595804

RAVEN a.s.

Šoltésovej 420/2, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup súčasti zvodidlového systému Kremsbarrier

zvodidlá, dodanie

  • 34920000-2 - Cestné príslušenstvo
  • 35113300-2 - Bezpečnostné zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kremsbarrier typ 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
32305 - zvodnica – LS S1 - 4,00 m ks 55
3601 - zvodnica EZK1 - S1 - 3,80 m (4,12 m) ks 10
26638 - pomocná zvodnica - 3,80 m ks 2
26580 - stĺpik - C100x60 - 1,50 m ks 99
26656 stĺpik - V140 G 680 - 2,5% ks 2
15748 - prídavný profil H2 - (4,12 m) ks 4
6561 - dištančný diel ks 9
25112 -  dištančný diel S1 - H2 ks 6
32398 - skrutka s polg. hlavou M16x30-6.8 + matica ks 258
32399 skrutka s polg. hlavou M16x40-6.8 + matica ks 110
32318 - skrutka M10x25-4.6 + matica ks 6
12906 - skrutka M10x30-4.6 + matica ks 456
32320 - skrutka M16x35-4.6 + matica ks 50
32396 - skrutka M16x55-4.6 + matica ks 6
32319 - 6hr.skrutka M10x25-4.6 + matica ks 15
295 - podložka d=11 ks 6
292 - podložka 40x18x4 ks 906
30425 - plochá spojka 120x50x2 ks 6
9964 - krycia podložka M10 ks 6
18719 - zosilnenie okrajov zvodnice ks 159
 2. Kremsbarrier typ 2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
31569 - zvodnica S2A - 3,80 m (4,12 m) ks 68
31577 - stĺpik - C100x60 - 1,70 m ks 135
32644 -  stĺpik C100x60 - 1,85 m ks 10
32037 - dištančný diel C pravý /ľavý ks 10
31573 - strmeň S2A ks 150
32029 - vzpera 1 S2A ks 6
32027 - vzpera 2 S2A ks 6
32398 - skrutka s polg. hlavou M16x30-6.8 + matica ks 540
32399 - skrutka s polg. hlavou M16x40-6.8 + matica ks 110
32319 - 6hr.skrutka M10x25-4.6 + matica ks 150
30425 - plochá spojka 120x40x2 ks 270
1021 - spojovacia podložka S2A ks 15
 3. Kremsbarrier typ 3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
21774 - zvodnica S3 - 4,00 m (4,20 m) ks 3
30942 - dištančný diel S3 ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Povrchová úprava zvodidlového systému Kremsbarrier: zinkovaním, podľa STN EN ISO 1461.
Súčasti: zvodnice, stĺpiky, dištančné diely a spojovací materiál
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Verejný obstarávateľ (ďalej len „objednávateľ“) požaduje dodanie Predmetu zmluvy podľa článku II. Kúpnej zmluvy (ďalej len „Predmet zmluvy“) v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na Predmet zmluvy a s ním súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami objednávateľa.
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Predmet zmluvy najneskôr do 30 (tridsiatich) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti vygenerovanej Kúpnej zmluvy (ďalej len „zmluva“).
I.3 Dodávateľ dodá Predmet zmluvy, vrátane dopravy jednotlivo na stredisko správy a údržby rýchlostných ciest (ďalej len „SSÚR“), Galanta SSÚR 1, Zvolen SSÚR 3, Čadca SSÚR 6 a na stredisko správy a údržby diaľnic (ďalej len „SSÚD“), Považská Bystrica SSÚD 5, Prešov SSÚD 11, (ďalej aj ako „miesta dodania“, jednotlivo aj „miesto dodania“) v zmysle Prílohy č.1 – Špecifikácia ceny...
...Kontaktné osoby budú úspešnému uchádzačovi oznámené do 5 (piatich) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za objednávateľa, minimálne 5 (päť ) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy, e-mailom, alebo telefonicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste dodania oprávnený prevziať a podpísať dodací list vedúci príslušného strediska alebo ním poverená osoba.
I.4 Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy, a to dodací list.
I.5 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi:
a. vyplnenú Prílohu č. 1 - Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny Predmetu zmluvy, v zmysle bodu 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy Funkčná a technická špecifikácia. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru.
b. uchádzač je povinný predložiť certifikáty alebo potvrdenia s jasne identifikovanými odkazmi (vyhlásenia o parametroch) na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na Predmet zmluvy:   a. Kremsbarrier systém 1: RN2 C, RH2 – mosty, RH2 K – mosty.   b. Kremsbarrier systém 2: RH1 C, RH2 B, MH2 C.   c. Kremsbarrier systém 3: RH3 V – mosty.
I.6 Dodaný Predmet zmluvy musí spĺňať nasledovné technické špecifikácie:
a. objednávaný zvodidlový systém Kremsbarrier sa riadi podľa Technických podmienok výrobcu (ďalej len „TPV“) EV 04-12 – oceľové zvodidlo voest-alpine, TPV EV 01-20 – oceľové zvodidlo voest-alpine systém 2, TPV EV 01-20 – oceľové zvodidlo voest-alpine systém 2 – dodatok č. 1, TPV EV 01-14 – oceľové zvodidlo voest-alpine systém 3 resp. podľa aktuálne platných TPV v čase objednávania;
b. zvodidlá musia vyhovovať kritériám v zmysle Technických podmienok (ďalej len „TP“) 010 – zvodidlá na pozemných komunikáciách, TP 108 - zvodidlá na pozemných komunikáciách (oceľové zvodidlá), vydaných Ministerstvom dopravy a výstavby Slovenskej republiky (ďalej len „MDaV SR“), ako aj STN EN 1317-1, STN EN 1317-2 a STN EN 1317-5 + A2, resp. podľa aktuálne platného TP, STN EN v čase objednávania;
c. povrchová úprava zvodidlového systému Kremsbarrier – zinkovaním, podľa STN EN ISO 1461
I.7 Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy spĺňal ďalšie, aj v opisnom formulári / zmluve nemenované, podmienky vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem Slovenskej republiky (ďalej len „SR“ a Európskej únie (ďalej len „EÚ“), vzťahujúce sa na Predmet zmluvy.
II. CENA
II.1 Cena za Predmet zmluvy musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním Predmetu zmluvy, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním Predmetu zmluvy. Uchádzač je povinný oceniť všetky položky v Prílohe č. 1 primeranou jednotkovou cenou. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Úspešný uchádzač predloží ceny v elektronickej forme so zabudovanou matematikou vo formáte (Microsoft Excel *.xls/*.xlsx a *.pdf).
II.3 Celková cena v zmysle tejto zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného Predmetu zmluvy, v rámci ktorej sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním v rámci Predmetu zmluvy.
II.4 Cena za dodanie Predmetu zmluvy je konečná a obsahuje všetky náklady dodávateľa vrátane primeraného zisku.
II.5 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase dodania Predmetu zmluvy.
II.6 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy.
II.7 V prípade, ak je dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, prílohu faktúry tvoria dodacie listy podpísané dodávateľom a objednávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane prílohy v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy...
...Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
III.2 Úhrada ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto dodania objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov objednávateľom, jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe dodávateľom vyhotovenej a doporučene doručenej faktúry s prílohami.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV.1 Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania dodacieho listu
IV.2 V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok zmluvy vady je dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady dodávateľa.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov / akýchkoľvek podmienok zmluvy na Predmet zmluvy, uvedených v technickej špecifikácii / v Opisnom formulári / v zmluve a požiadaviek objednávateľa, bude toto konanie dodávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov dodávateľa
V.2 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia dodávateľom, je objednávateľ oprávnený vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny, Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritéria.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných Obchodných podmienok elektronickej platformy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

27.12.2022 08:00 — 26.01.2023 15:00

3 650,00 ks

104 031,04

104 031,04

v zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.12.2022 10:36

23.12.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.12.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 448
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.12.2022 14:47 - Vstupná ponuka 103 469,95 € Cena bez DPH
22.12.2022 14:47 - Najvýhodnejšia ponuka 103 469,95 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS