• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.12.2022 13:12
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2022 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2022 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2022 14:05

Detail zákazky Z202215674

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.12.2022 13:12
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2022 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2022 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2022 14:05

Základné údaje

Z202215674

OF-267045

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7306553

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44049374

EUROKAF, s.r.o.

Štítnická 46, Rožňava, 04801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemiaky

zemiaky konzumné, zemiaky nové

  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 03200000-3 - Obilniny, zemiaky, zelenina, ovocie a orechy
  • 03210000-6 - Obilniny a zemiaky
  • 15310000-4 - Zemiaky a zemiakové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zemiaky
Funkcia
Dodávka konzumných zemiakov pre potreby stravovacieho zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zemiaky konzumné kg 2000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne podľa jednotlivých miest plnenia.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 24 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 7.00 h do 14.00 h.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Odberateľ požaduje vystavovať zbernú faktúru maximálne 2x za mesiac. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa dodania potravín. Odberateľ požaduje vyhotovovanie faktúr v 2 výtlačkoch.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky 5x v týždni na miesto dodania.
Zmluva sa uzatvára na obdobie od nadobudnutia platnosti zmluvy do 28.2.2023, resp. do vyčerpania vysúťaženého množstva uvedeného v zmluve.
Názov Upresnenie
Všeobecné požiadavky na zemiaky: Zemiaky varného typu A
- So žltou alebo bielou dužinou , červenošupkaté
- Zemiaky musia byť celé, bez chýbajúcich častí. Musia byť bez známok poškodenia, ktoré by narušovali ich celistvosť.
- Vzhľad zemiakov musí zodpovedať deklarovanej odrode
- Zemiaky musia byť zdravé, bez zjavne vykazujúcich chýb na povrchu alebo dužine
- Zemiaky musia byť čisté, bez viditeľného znečistenia cudzími látkami na povrchu, okrem kúskov prilepenej zeminy.
- Zemiaky musia byť pevné ( podľa odrody)
- Zemiaky pri dodaní objednávateľovi nesmú byť naklíčené, ( maximálna prípustná vyklíčenosť do 5mm)
- Zemiaky musia byť bez nadmernej povrchovej vlhkosti
- Zemiaky musia bez byť cudzieho pachu a chuti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafariková 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

01.01.2023 13:11 — 28.02.2023 13:11

1,00 Položky opisného formulára

1 200,00

1 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.12.2022 13:12

22.12.2022 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2022 13:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.12.2022 13:19 - Vstupná ponuka 1 200,00 € Cena bez DPH
19.12.2022 13:19 - Najvýhodnejšia ponuka 1 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS