• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.12.2022 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2022 13:50

Detail zákazky Z202215672

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.12.2022 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2022 13:50

Základné údaje

Z202215672

OF-267043

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7312563

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36210021

DAMYS, s.r.o.

Šafárikova 71, Rožňava, 04801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky

Chlieb, pečivo, pekárenské výrobky

  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15813000-0 - Raňajkové pečivo
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. chlieb a pekárenské výrobky
Funkcia
Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb konzumný 1000g ks 20
Chlieb konzumný balený - krájaný 1000g ks 400
Chlieb konzumný balený - krájaný 500g ks 1000
Strúhanka  1kg ks 25
Toastový chlieb rezaný, balený 600g ks 10
Večerný chlieb bielkovinový 600g ks 5
Bageta (rôzne druhy) 250g ks 50
Banketové pečivo 30g ks 50
Rožok 40g ks 150
Žemľa 50g ks 25
Celozrnný rožok 50g ks 25
Cesnakový slimák 90g ks 10
Veka na chlebíčky 400g ks 10
Celozrnná šatôčka slivková 60g ks 25
Croiasant s nugátovou náplňou 80g ks 10
Kakaový závin balený 1/2 180g ks 10
Listový hrebeň makový, orechový, tvarohový 60g ks 10
Listová šatôčka marmeládová 60g ks 10
Musli pletenec jablkový ks 10
Pudingová buchta 70g ks 10
Slimák kakaový, orechový, makový, tvarohový 50g ks 10
Slimák makový - 2ks, balený 100g ks 10
Smajlík svetlý, tmavý 90g ks 150
Šiška čokoládová, marhuľová, pudingová 70g ks 10
Škvarkový pagáč 40g ks 10
Švajčiarka 70g ks 10
Tvarohový závin 1/2 180g ks 10
Vianočka bez hrozienok balená 200g ks 10
Knedľa parená 600g ks 100
Parené buchty s marmeládou ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Počas krízovej situácie bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od dátumu nadobudnutia účinnosti do 28.2.2023, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť od pondelka do soboty, to jest 6 krát v týždni, vždy najneskôr do 6:30 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví zbernou faktúrou maximálne 2x za mesiac (je požadované dodať 2x originál faktúry). Ak faktúra slúži zároveň ako dodací list, musí to byť uvedené na faktúre. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2014/2006 - 100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať všetky položky uvedené v tejto zmluve. Opakujúce sa nedodanie niektorej položky uvedenej v zmluve sa považuje za porušenie dohody a odberateľ je oprávnený od dohody odstúpiť.
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný tento tovar vymeniť, v čo najkratšom čase, najneskôr však do 24h od reklamovania závady objednávateľom. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny poškodeného tovaru, vrátenie kúpnej ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafariková 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

01.01.2023 12:49 — 28.02.2023 12:49

1,00 Položky opisného formulára

1 964,10

1 964,10

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.12.2022 12:51

23.12.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.12.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 160
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.12.2022 08:03 - Vstupná ponuka 1 960,90 € Cena bez DPH
23.12.2022 08:03 - Najvýhodnejšia ponuka 1 960,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS