36084221
Nemocnica Alexandra Wintera n. o.
Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK
50803549
Catering Majerník s.r.o.
Slnečná ulica 1794/6, Vrbové, 92203, SVK
Stravovanie zamestnancov Nemocnice A.W. n.o. Piešťany
Príprava, dovoz a výdaj stravy
Služba
1. Stravovanie zamestnancov Nemocnice Alexandra Wintera n.o. Piešťany
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Denný počet jedál (obedov) | ks | 200 | ||
Dodávanie jedál v pracovné dni | ks | 248 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
a. Lokalita výdaja stravy: Piešťany, objekt hlavnej budovy Nemocnice Alexandra Wintera n.o. - Winterova 66, Piešťany zamestnancom dodávateľa (cca 150 jedál) Zabezpečenie dovozu stravy zabezpečí dodávateľ | pre 150 osôb |
b. Lokalita výdaja stravy: Piešťany, Poliklinika NAW, Rekreačná 2, zamestnancom odberateľa (cca 50 jedál) | pre 50 osôb |
Dodávateľ zabezpečí dodávanie stravy vo vhodných obaloch na udržanie tepla (varniciach tepelno-izolačných nádobách ) a vozidlom určeným na prepravu stravy. | |
Odberateľ zabezpečí objednávanie a nahlásenie počtu a sortimentu jedál. | |
- Cena za služby je úmerná počtu vydaných stravných jednotiek za mesiac a cene jedného obeda. V cene jedla (polievka + chleba, hlavné jedlo a nápoj - výber z 5 hlavných jedál) sú započítané náklady na dopravu, používanie nádob na dovoz stravy, zmluvne zabezpečená likvidácia zbytkov stravy a biologického odpadu a výdaj stravy zamestnancom dodávateľa. | |
- Výdaj jedál bude prebiehať na dvoch miestach (NAW + Poliklinika) v čase od 11:00 hod. do 13:30 hod. | |
- Na výber z päť jedál - Cena za jedlo je spolu s dovozom, výdajom (vlastný kuchár dodávateľa), odvozom bio odpadu a pod. | |
- VO sa môže zúčastniť spoločnosť s denným obratom cca 1000 obedov | |
- Polievky bez pridania múky – zahustenie realizovať alternatívnymi variantmi - Každého ½ roku vyjadrenie zástupcov dodávateľa k dotazníku spokojnosti - s predchádzajúcim bodom spojená (každého ½ roku) pracovná schôdzka s návrhmi pre zlepšenie | |
Možnosť navýšenia objemu jedál za obdobie 1 roka nad objem 48 000 jedál, | |
Požiadavky na poskytovanie stravovacích služieb Druhy jedál od pondelka do piatku (pracovné dni): 1. Druh jedla: polievka + hlavné jedlo (mäso + príloha/zemiaky, ryža, cestovina), 2. Druh jedla: polievka + hl. jedlo (sladké jedlo alebo slané bezmäsité jedlo), 3. Druh jedla: polievka + hl. jedlo (mäso + príloha/zemiaky, ryža, cestovina), 4. Druh jedla: polievka + studená kuchyňa (bagety, šalát alebo delená strava) Delená strava – polievka + hl. jedlo (mäso + zelen. / ovocný šalát), 5. Druh jedla: polievka + hl. jedlo (mäso/ryba/syr so zelen. šalátom, dresing, pečivo). | |
U jedál 1,3 a 5 vždy iný druh prípravy mäsa a striedanie príloh. Ku každému druhu jedla pridať nápoj (čaj alebo sirupový nápoj). V prípade mäsitého jedla pridať kompót alebo šalát (surová/sterilizovaná zelenina). V týždennom jedálnom lístku budú pri každom druhu jedla uvedené alergény (numerickým vyjadrením s legendou obsahujúcou, ktoré číslo vyjadruje aký alergén. | |
Požiadavka na množstvo pri jednotlivých druhoch jedla :1. Druh jedla: polievka + hlavné jedlo (mäso + príloha/zemiaky, ryža, cestovina), Polievka 3,5 dcl, Mäso 120 g, príloha zemiaky 250 g.2. Druh jedla: polievka + hlavné jedlo (sladké jedlo alebo slané bezmäsité jedlo),Polievka 3,5 dcl, sladké jedlo 200-400 g, slané bezmäsité jedlo 200 g.3. Druh jedla: polievka + hlavné jedlo (mäso + príloha/zemiaky, ryža, cestovina) Polievka 3,5 dcl, Mäso na prírodno 80 g, príloha ryža 220 g, knedľa 160 g, cestovina 220 g. Pokračovanie | |
4. Polievka 3,5 dcl, Bageta 300 g, Šalát 350 g. Delená strava Polievka 3,5 dcl, mäso 80-120 g, zeleninový alebo ovocný šalát 200 g. 5. Polievka 3,5 dcl, 350 g mäso/ryba/syr so zeleninovým šalátom, dresing, pečivo). Nápoj : 2,0 dcl. Kompót : 150 g. Šalát : 100 g. |
Názov |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vzájomné vzťahy zmluvných strán tejto zmluvy sa riadia ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov , zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhláškou č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení vyhlášky MF SR č. 375/1999 Z .z., zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov |
Poskytovateľ zabezpečí dodávanie stravy vo vhodných obaloch na udržanie tepla (varniciach - tepelno-izolačných nádobách ) a vozidlom určeným na prepravu stravy, zároveň sa zaväzuje, že strava poskytovaná v zmysle tejto zmluvy bude vyhotovená výhradne z čerstvých surovín. Objednávateľ nepripúšťa vyhotovenie stravy z polotovarov.Objednávateľ zabezpečí objednávanie a nahlásenie počtu a sortimentu jedál. Cena za služby je úmerná počtu vydaných stravných jednotiek za mesiac a cene jedného obeda. |
V cene jedla (polievka + chleba, hlavné jedlo a nápoj - výber z 5 hlavných jedál) sú započítané náklady na dopravu, používanie nádob na dovoz stravy, zmluvne zabezpečená likvidácia zbytkov stravy a biologického odpadu a výdaj stravy zamestnancom poskytovateľa vo výdajni hlavnej budovy Nemocnice Alexandra Wintera n.o. - Winterova 66, Piešťany. |
Poskytovateľ poskytne objednávateľovi jedálny lístok na nasledujúci kalendárny týždeň najneskôr vo štvrtok predchádzajúceho týždňa. V jedálnom lístku budú uvedené pri každom druhu jedla alergény (s numerickým vyjadrením) s legendou obsahujúcou, ktoré číslo obsahuje aký alergén. Objednávanie obedov bude realizované prostredníctvom stravovacích poukážok, ktoré poskytuje objednávateľ pre svojich zamestnancov za úhradu. Objednávateľ je povinný zabezpečiť súčinnosť s poskytovateľom pri odovzdávaní a preberaní obedov v zmysle tejto zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že objednané množstvo a druh tovarov dodá v plnom rozsahu a termíne stanovenom objednávkou na požadované miesto. V prípade, že to nie je schopný splniť, oboznámi o tom objednávateľa pred termínom dodania telefonicky na stanovené telefónne číslo podľa miesta odberu a zároveň mu to okamžite oznámi aj písomne mailom. Objednávateľ objednáva počty jedál na nasledujúci pracovný deň do 14 hod. |
Prípadné zmeny zo strany objednávateľa v množstve alebo termíne dodávky už objednaných obedov je objednávateľ povinný oznámiť poskytovateľovi telefonicky najneskôr do 08 hod. pred termínom dodania v ten daný deň. Predmetná úprava je možná len na jedlo číslo 1. |
Poskytovateľ zabezpečí dopravu do určených odberných miest prostredníctvom vlastných zamestnancov. V prípade, že tovar (objednané jedlá) nebudú doručené do miesta dodania v stanovenom termíne bude to považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok. Dodávané jedlá sa budú prepravovať v hygienicky nezávadných obaloch, alebo v obaloch obvyklých na prepravu uvedeného tovaru, vrátane motorových vozidiel zodpovedajúcich a určených k preprave dodávaného druhu tovaru. Umývanie použitého riadu zabezpečí objednávateľ vo svojich výdajných priestoroch. |
V prípade situácie že objednávateľ bude požadovať balenie stravy (zo zdravotného dôvodu...) sa predávajúci zaväzuje dodávať jedlo zabalené kde bude stanovená suma za obal. Cena predmetu zmluvy je záväzná pre obidve zmluvné strany. Uvedená cena tvorí časť ponuky poskytovateľom, ktorá bola vyhotovená na základe súťažných podkladov. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a počet obedov (jedál) u na základe objednávky objednávateľa. |
Ceny sú pevné a nebudú podliehať žiadnym cenovým vplyvom a pridaným hodnotám. K zmene môže dôjsť: a) v prípade vzniku nepredvídateľných okolností najmä prudkého nárastu cien vstupných komodít pre prípravu jedál, b) pri zmene zákonnej sadzby DPH. |
Objednávateľ neposkytuje zálohové platby. Platba bude realizovaná prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na základe vystavenej faktúry, ktorá bude obsahovať všetky náležitosti. Poskytovateľovi vzniká právo fakturovať dodávku obedov na základe podkladov od objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli na štandardnej dobe splatnosti vystavených faktúr 30 dní odo dňa jej vystavenia. Kupujúci si vyhradzuje právo vrátiť faktúru na doplnenie alebo na prepracovanie, ak nebude v súlade s dodaným tovarom alebo nebude mať náležitosti daňového dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade, že objednávateľ neuhradí faktúru v stanovenej lehote, dostáva sa do omeškania a je povinný zaplatiť poskytovateľovi úrok z omeškania vo výške 0,027 % z fakturovanej ceny a to za každý deň omeškania, pokiaľ si tento nárok poskytovateľ uplatní. |
Pri nedodržaní zmluvných podmienok je možné túto zmluvu vypovedať ktoroukoľvek zo zmluvných strán. Výpovedná doba je trojmesačná a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. Za doručenie sa považuje aj odmietnutie zmluvnej strany prevziať podanie. |
V prípade porušenia zmluvných podmienok uvedených vo vyššie uvedených ustanoveniach je výpovedná doba jednomesačná a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. Za doručenie sa považuje aj odmietnutie zmluvnej strany prevziať podanie. |
S dodávateľom (poskytovateľom) stravy bude uzavretý zmluvný vzťah na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu 214 999 EUR bez DPH. |
Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
02.01.2023 08:00 — 31.12.2023 15:00
1,00 súbor
257 920,00
214 933,33
Dodržanie požadovaných služiebv plnom rozsahurozpracovanýchv opise zákazky do vyčerpania finančného limitu s predpokladom cca 12 mesiacov. t.j. stanovenie ponuky pre predmetnú zákazku 200 (počet stravovaných x 248 (počet dní za rok) x cena 1 jedla s DPH t.j. ponuka zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2022 09:17
22.12.2022 09:20
22.12.2022 09:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2022 18:54 - Vstupná ponuka | 257 920,00 | € | Cena s DPH |
19.12.2022 18:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 257 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: