• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.12.2022 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2022 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2022 12:00

Detail zákazky Z202215649

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.12.2022 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2022 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2022 12:00

Základné údaje

Z202215649

OF-266985

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7306543

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

36177083

ERIK, s.r.o.

Pri Krásnej 3, Košice, 04012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäsové výrobky

mäsové výrobky, klobása, párky, jaternice, slanina, saláma, šunka, tlačenka, údené

  • 15131130-5 - Klobásy/párky/saláma/jaternice
  • 15131220-3 - Slanina
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 15131230-6 - Saláma
  • 15131120-2 - Klobásové výrobky
  • 15131210-0 - Údená šunka/slanina
  • 15131410-2 - Šunka
  • 15131200-7 - Sušené, nasolené, údené alebo korenené mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäsové výrobky
Funkcia
Mäsové výrobky určené osobám na priamu konzumáciu a prípravu pokrmov v súlade s požiadavkami na ich výrobu podľa vyhlášky č. 83/2016 Z.z. Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky o mäsových výrobkoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Masť bravčová škvarená, bravčový tuk 100%, balenie črevo kg 1200
2. Šunka hydinová, obsahuje kuracie prsia min. 52% kg 800
3. Šunka pražská, obsahuje bravčové stehno min. 84% kg 600
4. Klobása bravčová, obsahuje bravčové mäso min. 88% a hovädzie mäso min. 6 % kg 600
5. Párky Debrecínske, obsahuje bravčové a hovädzie mäso spolu min. 42% kg 400
6. Párky obyčajné, obsahuje hydinové mechanicky separované mäso min. 50% kg 600
7. Saláma Nitran, obsahuje bravčové a hovädzie mäso spolu min. 95% kg 800
8. Saláma jemná/mäkká/šalátová, obsahuje hydinové mechanicky separované mäso min. 41% kg 300
9. Slanina oravská, obsahuje bravčový bok min. 85% kg 100
10. Domáca sekaná, bravčové mäso min. 27%, bravčová slanina min. 16%, hovädzie mäso min. 11% kg 600
11. Koleno údené bravčové zadné bez kosti, obsahuje bravčové koleno s kožou min. 90% kg 300
12. Krkovička údená bravčová bez kosti, obsahuje krkovičku bravčovú bez kosti min. 63 %, kg 550
13. Saláma šunková, obsahuje bravčové a hovädzie mäso spolu min. 55% kg 550
14. Saláma Inovecká/strážovská/čingovská, obsahuje bravčové a hovädzie mäso spolu min. 84% kg 500
15. Jaternica sedliacka, obsahuje bravčové mäso min. 25% kg 100
16. Moravské údené mäso, bravčové stehno min. 70% kg 100
17. Bravčové oškvarky, zloženie bravčová slanina 100% kg 50
18. Špekáčiky, obsah bravčového a hovädzieho mäsa spolu min. 40%, obsah tuku max. 45 % kg 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kvalita predmetu zákazky/uvedených mäsových výrobkov čerstvé, chladené
Akosť a kvalita I. trieda
Trvanlivosť - doba minimálnej spotreby V čase dodania sa požaduje minimálne 2/3 trvanlivosť z celkovej trvanlivosti v čase výroby.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že táto rámcová dohoda s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie od 1.1.2023 do 31.3.2023. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada.
Vozidlo, ktorým bude predmet zákazky dodávaný je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia dodávok je spravidla 2 krát za týždeň. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania v Košiciach.
Objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako maximálne možné.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy ako aj názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa. V prípade, že subdodávateľa neoznačí, má sa za to, že subdodávateľov nemá.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť práslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa bude považovať aj:
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval,
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,
- úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil),

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

3

1,00 celok v zmysle špecifikácie

43 806,00

36 505,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.12.2022 10:33

22.12.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 143
 55
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.12.2022 13:41 - Vstupná ponuka 43 782,00 € Cena s DPH
22.12.2022 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 43 437,58 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS