• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2022 15:52
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2022 12:50

Detail zákazky Z202215642

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2022 15:52
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2022 12:50

Základné údaje

Z202215642

OF-266579

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7312559

Objednávateľ

54669464

Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky

Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie karty pre zamestnancov

Elektronické stravovacie karty, Elektronické stravné lístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie elektronických stravovacích poukážok pre zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet.
Funkcia
Zabezpečenie elektronických stravovacích poukážok pre zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania v maximálnom počte 100 ks kariet po dobu 12 mesiacov od 01.01.2023 do 31.12.2023.
Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Maximálny počet elektronických kariet za požadované obdobie ks 100
Maximálny počet stravovacích jednotiek za požadované obdobie ks 24 700
Možnosť platby kartou v rozmedzí EUR 0,01 50
Predpokladaná nominálna hodnota stravovacej jednotky EUR 5,10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia karta musí najmä:
obsahovať názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa;
byť opatrená najmenej 3 osobitnými ochrannými prvkami proti falšovaniu a zneužitiu, ktoré uchádzač vo svojej ponuke popíše;
byť bezkontaktná;
obsahovať číselný PIN kód s možnosťou jeho zmeny - pričom požiadavka na zadanie PIN kódu sa uplatní pri platení sumy, ktorá prevyšuje 50 EUR;
byť použiteľná na účel stravovania (nie výber v hotovosti);
mať platnosť minimálne 12 mesiacov a obsahovať dátum exspirácie (vyznačený rok a mesiac); verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť platnosť elektronických stravovacích kariet aj počas 3 mesiacov po skončení rámcovej dohody;
byť s možnosťou individuálneho overenia zostatku hodnoty elektronických stravných jednotiek v eurách priamo na účtenke z POS terminálu, na webovom portáli uchádzača - po každej transakcii sa zobrazí aktuálny zostatok účtu stravovacej karty;
mať číselný kód karty;
v prípade ceny, ktorá je vyššia ako zostatok na karte osobitne na stravovanie, zamestnancovi musia umožniť v hotovosti doplatiť skutočnú účtovanú cenu;
umožniť presun zostatku na karte z predchádzajúceho mesiaca do nasledujúceho mesiaca;
byť bezodplatne prevedená do vlastníctva verejného obstarávateľa momentom dodania;
byť na požiadanie držiteľa karty okamžite zablokovaná v prípade jej straty, krádeže alebo zničenia. V prípade straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty verejný obstarávateľ požaduje bezodplatne vyhotoviť a dodať novú elektronickú stravovaciu kartu nahradzujúcu pôvodnú elektronickú stravovaciu kartu, a to najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nahlásenia straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty a zabezpečiť, aby elektronické stravovacie poukážky nevyužité do dátumu nahlásenia straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty, boli prenesené na novo-vydanú elektronickú stravovaciu kartu nahrádzajúcu pôvodnú elektronickú stravovaciu kartu;
byť akceptovateľná v stravovacích zariadeniach a v predajniach potravín, pričom v mieste, kde je umiestnené pracovisko verejného obstarávateľa, t. j. Bratislava-Nové mesto, sa musí nachádzať v dostupnosti do 1 000 metrov minimálne 5 stravovacích zariadení.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, t. j. na 12 mesiacov odo dňa 01.01.2023 do 31.12.2023, alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu;
Pred uplynutím dohodnutej doby sa môže zmluvný vzťah skončiť kedykoľvek k dohodnutému termínu na základe písomnej dohody zmluvných strán aj bez udania dôvodu;
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravovacích poukážok je maximálne a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa;
Množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov Objednávateľa. Presné množstvá elektronických stravovacích poukážok, elektronických stravovacích kariet a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok uvedie každý mesiac v samostatných záväzných objednávkach Objednávateľ;
Objednávateľ si vyhradzuje právo upravovať nominálnu hodnotu stravnej jednotky počas doby platnosti Rámcovej dohody podľa svojich rozpočtových a finančných možností;
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravovacích kariet riadne a včas na miesto určené v objednávke (na adresu Verejného obstarávateľa);
Zmluvná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov;
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok na elektronických stravovacích kartách vrátane ceny elektronických stravovacích kariet v EUR v maximálnom počte 100 ks kariet a výškou provízie v EUR vrátane všetkých súvisiacich poplatkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Táto cena je vynásobená maximálnym počtom stravovacích jednotiek za požadované obdobie. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta;
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravovacej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu;
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä týkajúce sa: vydania, vydania novej karty po uplynutí platnosti pôvodnej karty, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k elektronickým stravovacím kartám, priradenia stravovacích poukážok k elektronickým stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov;
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako sú uvedené v zmluve;
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravovacích poukážok priradených k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám zamestnancov Objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi;
Dodávateľ je povinný na základe oprávnených požiadaviek objednávateľa uzavrieť zmluvy o akceptovaní svojich stravných kariet s požadovanými stravovacími zariadeniami v blízkosti miesta výkonu práce zamestnancov objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa obdržania písomnej požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení nachádzajúcich sa v okolí sídla Objednávateľa (Bratislava – Nové mesto); zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú stravovacie zariadenia, reštaurácie, zariadenia rýchleho občerstvenia, potravinové reťazce, obchody s potravinami;
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu;
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručiť Objednávateľovi rozpis ceny jednej stravovacej poukážky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR) a DPH;
Dodávateľ zabezpečí dodanie elektronických stravovacích kariet do 5 pracovných dní odo dňa objednávateľom schváleného návrhu plnenia kritérií (rozpis ceny jednej stravovacej poukážky vrátane provízie);
Verejný obstarávateľ nesmie podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 Podľa technickej špecifikácie

126 071,00

126 071,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.12.2022 15:52

23.12.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.12.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 507
 11
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2022 16:06 - Vstupná ponuka 126 070,99 € Cena s DPH
22.12.2022 18:32 - Najvýhodnejšia ponuka 126 069,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS