54669464
Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravovacie karty pre zamestnancov
Elektronické stravovacie karty, Elektronické stravné lístky
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie elektronických stravovacích poukážok pre zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie elektronických stravovacích poukážok pre zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania v maximálnom počte 100 ks kariet po dobu 12 mesiacov od 01.01.2023 do 31.12.2023. |
Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Maximálny počet elektronických kariet za požadované obdobie | ks | 100 | ||
Maximálny počet stravovacích jednotiek za požadované obdobie | ks | 24 700 | ||
Možnosť platby kartou v rozmedzí | EUR | 0,01 | 50 | |
Predpokladaná nominálna hodnota stravovacej jednotky | EUR | 5,10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia karta musí najmä: | |
obsahovať názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa; | |
byť opatrená najmenej 3 osobitnými ochrannými prvkami proti falšovaniu a zneužitiu, ktoré uchádzač vo svojej ponuke popíše; | |
byť bezkontaktná; | |
obsahovať číselný PIN kód s možnosťou jeho zmeny - pričom požiadavka na zadanie PIN kódu sa uplatní pri platení sumy, ktorá prevyšuje 50 EUR; | |
byť použiteľná na účel stravovania (nie výber v hotovosti); | |
mať platnosť minimálne 12 mesiacov a obsahovať dátum exspirácie (vyznačený rok a mesiac); verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť platnosť elektronických stravovacích kariet aj počas 3 mesiacov po skončení rámcovej dohody; | |
byť s možnosťou individuálneho overenia zostatku hodnoty elektronických stravných jednotiek v eurách priamo na účtenke z POS terminálu, na webovom portáli uchádzača - po každej transakcii sa zobrazí aktuálny zostatok účtu stravovacej karty; | |
mať číselný kód karty; | |
v prípade ceny, ktorá je vyššia ako zostatok na karte osobitne na stravovanie, zamestnancovi musia umožniť v hotovosti doplatiť skutočnú účtovanú cenu; | |
umožniť presun zostatku na karte z predchádzajúceho mesiaca do nasledujúceho mesiaca; | |
byť bezodplatne prevedená do vlastníctva verejného obstarávateľa momentom dodania; | |
byť na požiadanie držiteľa karty okamžite zablokovaná v prípade jej straty, krádeže alebo zničenia. V prípade straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty verejný obstarávateľ požaduje bezodplatne vyhotoviť a dodať novú elektronickú stravovaciu kartu nahradzujúcu pôvodnú elektronickú stravovaciu kartu, a to najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nahlásenia straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty a zabezpečiť, aby elektronické stravovacie poukážky nevyužité do dátumu nahlásenia straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty, | boli prenesené na novo-vydanú elektronickú stravovaciu kartu nahrádzajúcu pôvodnú elektronickú stravovaciu kartu; |
byť akceptovateľná v stravovacích zariadeniach a v predajniach potravín, pričom v mieste, kde je umiestnené pracovisko verejného obstarávateľa, t. j. Bratislava-Nové mesto, sa musí nachádzať v dostupnosti do 1 000 metrov minimálne 5 stravovacích zariadení. |
Názov |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, t. j. na 12 mesiacov odo dňa 01.01.2023 do 31.12.2023, alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu; |
Pred uplynutím dohodnutej doby sa môže zmluvný vzťah skončiť kedykoľvek k dohodnutému termínu na základe písomnej dohody zmluvných strán aj bez udania dôvodu; |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravovacích poukážok je maximálne a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa; |
Množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov Objednávateľa. Presné množstvá elektronických stravovacích poukážok, elektronických stravovacích kariet a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok uvedie každý mesiac v samostatných záväzných objednávkach Objednávateľ; |
Objednávateľ si vyhradzuje právo upravovať nominálnu hodnotu stravnej jednotky počas doby platnosti Rámcovej dohody podľa svojich rozpočtových a finančných možností; |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravovacích kariet riadne a včas na miesto určené v objednávke (na adresu Verejného obstarávateľa); |
Zmluvná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov; |
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok na elektronických stravovacích kartách vrátane ceny elektronických stravovacích kariet v EUR v maximálnom počte 100 ks kariet a výškou provízie v EUR vrátane všetkých súvisiacich poplatkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Táto cena je vynásobená maximálnym počtom stravovacích jednotiek za požadované obdobie. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta; |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravovacej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu; |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä týkajúce sa: vydania, vydania novej karty po uplynutí platnosti pôvodnej karty, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k elektronickým stravovacím kartám, priradenia stravovacích poukážok k elektronickým stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov; |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako sú uvedené v zmluve; |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravovacích poukážok priradených k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám zamestnancov Objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi; |
Dodávateľ je povinný na základe oprávnených požiadaviek objednávateľa uzavrieť zmluvy o akceptovaní svojich stravných kariet s požadovanými stravovacími zariadeniami v blízkosti miesta výkonu práce zamestnancov objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa obdržania písomnej požiadavky objednávateľa. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení nachádzajúcich sa v okolí sídla Objednávateľa (Bratislava – Nové mesto); zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú stravovacie zariadenia, reštaurácie, zariadenia rýchleho občerstvenia, potravinové reťazce, obchody s potravinami; |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu; |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručiť Objednávateľovi rozpis ceny jednej stravovacej poukážky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR) a DPH; |
Dodávateľ zabezpečí dodanie elektronických stravovacích kariet do 5 pracovných dní odo dňa objednávateľom schváleného návrhu plnenia kritérií (rozpis ceny jednej stravovacej poukážky vrátane provízie); |
Verejný obstarávateľ nesmie podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Podľa technickej špecifikácie
126 071,00
126 071,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2022 15:52
23.12.2022 12:00
23.12.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.12.2022 16:06 - Vstupná ponuka | 126 070,99 | € | Cena s DPH |
22.12.2022 18:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 126 069,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: