• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2022 15:13
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2022 15:08
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2022 16:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2022 16:30

Detail zákazky Z202215641

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2022 15:13
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2022 15:08
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2022 16:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2022 16:30

Základné údaje

Z202215641

OF-266914

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7306526

Objednávateľ

37966456

Správa zariadení sociálnych služieb

Janského 680/7, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

50766929

TT - CAR Nitra, s.r.o.

Bratislavská 19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup nového vozidla na prevoz imobilných osôb .

úžitkové motorové vozidlo, nové

  • 34144700-5 - Úžitkové vozidlá
  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 34115000-6 - Iné osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nové 7 až 9 miestne motorové vozidlo. Vozidlo musí spĺňať šírkové, dĺžkové a výškové požiadavky kvôli následnej úprave, aby po úprave bolo možné ním prepraviť 2 imobilné osoby súčasne
Funkcia
Nové 7 až 9 miestne motorové vozidlo.
vozidlo bude dovybavené hydraulickou zdvíhacou plošinou na zadnej časti vozidla a v interiéri kotvením pre prevoz dvoch invalidných vozíkov súčasne.
dĺžka vozidla: verzia L2
posuvné dvere na oboch stranách vozidla
zadné dvere minimálne v takej šírke, aby mohli byť cez ne nakladané ŤZP osoby dodatočne domontovanou elektro-hydraulickou zdvíhacou plošinou
sedadlá v 2. a 3. rade delené
klimatizácia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
výška interiéru – od podlahy po strechu skriňovej časti mm 1350
dĺžka priestoru (pre umiestnenie invalidných vozíkov), meraných od zvislice za sedadlami po budúce hydraulické zdvíhacie zariadenie ktoré bude namontované tak, aby sa vozíky dali naložiť cez zadné dvere vozidla mm 1800
vnútorná šírka priestoru kabíny mm 1350
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ musí byť autorizovaný predajca vozidiel.
Cena bude obsahovať aj dopravu na miesto plnenia
Dodanie všetkých dokumentov v slovenskom alebo českom jazyku
Nedodržanie uvedených technických parametrov a minimálnych požiadaviek na výbavu sa považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky.
Dodávateľ je povinný pred odovzdaním predmetu kúpy zabezpečiť na vlastné náklady prihlásenie predmetu zmluvy do evidencie vedenej štátnymi orgánmi, ktoré tejto povinnosti podliehajú.
Dodávateľ je povinný dodať najneskôr v deň odovzdania predmetu kúpy objednávateľovi dva kľúče, platný technický preukaz pre premávku na pozemných komunikáciách v SR, záručné listy, návod na obsluhu a údržbu automobilu v slovenskom jazyku, servisnú knižku a povinnú výbavu v zmysle platnej legislatívy SR
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy v EKS: obchodnú značku a typ ponúkaného vozidla vrátane príslušenstva, t. j. presnú špecifikáciu vozidla. Dodávateľ túto podmienku splní predložením napr. prospektového materiálu vr. podrobnej technickej špecifikácie, technickými listami
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov či ponúkaný predmet spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle objednávkového formulára. V prípade ak uvedené povinnosti budú porušené, objednávateľ to považuje za podstatné porušenie zmluvy a má nárok na zmluvnú pokutu vo výške 5% z vysúťaženej ceny vozidla vrátane DPH.
V prípade nedodržania technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a požiadaviek objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán
Dodávateľ spolu s vozidlom predloží objednávateľovi zoznam dostupných servisov ponúkajúcich možnosť opravy daného typu vozidla do 24 hodín a do vzdialenosti max. 50 km od miesta plnenia. Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve predávajúceho, musí však byť oprávnený prijať a vybaviť všetky reklamácie ako aj poskytovať štandardne servisné služby pre kupujúceho
Vozidlo musí byť dodané ako nové, nie je prípustné dodať vozidlo staršie, repasované, použité a pod. Cena obsahuje aj zaškolenie max. 3 osôb v rozsahu min. 1/2 hodiny v termíne dohodnutom pred dodaním vozidla
Dodávateľovi vznikne právo fakturovať kúpnu cenu dňom podpisu preberacieho a odovzdávacieho protokolu zástupcami oboch zmluvných strán. Za škody vzniknuté na predmete zmluvy do protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy objednávateľovi zodpovedá dodávateľ
Dodávateľ doručí faktúru po dodaní a protokolárnom odovzdaní vozidla objednávateľovi. Dodávateľ priloží k faktúre podrobný rozpis položiek predmetu zmluvy. V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zmluvy vrátane DPH, cla, prirážok, všetkých súvisiacich služieb a prác a záručný servis - súčasťou ceny nie sú pravidelné servisné prehliadky. Vzhľadom na to, že predmet zmluvy bude čiastočne hradený zo štátneho rozpočtu Objednávateľ uhradí kúpnu cenu bezhotovostne na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 60 dní odo dňa jej doručenia.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať predmet zmluvy, ak tento nezodpovedá a nezhoduje sa s predloženou ponukou dodávateľa a Objednávateľovi vznikne nárok na vyfakturovanie zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny vozidla s DPH.
Záručná doba na vozidlo je min.24 mesiacov, bez obmedzenia počtu kilometrov. Úprava vozidla (kotvenie invalidných vozíkov a montáž hydraulickej plošiny) sa bude obstarávať zvlášť.
V prípade nedodržania termínu dodania predmetu zmluvy má objednávateľ právo uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny za každý deň (aj začatý) omeškania a dodávateľ je povinný zaplatiť vyčíslenú zmluvnú pokutu, ak si ju objednávateľ u dodávateľa uplatní.
Zákazka je čiastočne financovaná zo zdrojov EÚ.
Objednávateľ  si vyhradzuje právo zrusiť zákazku ak prekročí PHZ objednávateľa. PHZ:37 500.-€ bez DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Správa zariadení sociálnych služieb, Janského 680/7, 949 01 Nitra, prevádzka Baničova 522/12, 949 11 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

02.01.2023 15:09 — 15.09.2023 15:09

1,00 ks

45 000,00

37 500,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.12.2022 15:13

22.12.2022 15:08

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2022 15:23

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 293
 30
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.12.2022 09:00 - Vstupná ponuka 42 943,00 € Cena s DPH
22.12.2022 14:53 - Najvýhodnejšia ponuka 42 936,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS