• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2022 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2022 10:50

Detail zákazky Z202215640

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2022 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2022 10:50

Základné údaje

Z202215640

OF-267086

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7312557

Objednávateľ

36312941

TSM Dubnica nad Váhom, s. r. o.

Nádražná 4007 P. O. BOX 121, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronické stravovacie karty 2023

stravovacie karty

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie karty
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytnutie služby, ktorá zabezpečí sprostredkovanie stravovania zamestnancov v období 12 mesiacov od 1.1.2023 do 31.12.2023 prostredníctvom elektronických stravovacích kariet.  Karta musí umožňovať kontaktné aj bezkontaktné platby. Bude slúžiť výlučne na zabezpečenie stravovania.Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky € 5,10
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet ks 40 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia karta obsahuje meno stravníka
Stravovacia karta obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Stravovacia karta obsahuje číslo karty, dobu platnosti a označenie držiteľa karty, čiarový kód
Stravovacia karta je chránená PIN kódom, s možnosťou jeho zmeny
Stravovacia karta má možnosť zablokovania, bezplatný online účet
Bezpečnostný čip na karte áno
Platnosť stravovacej karty min. 2 roky
Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu áno
Možnosť bezkontaktnej platby áno
Stravovacia karta na účel stravovania ( nie výber v hotovosti)
Mobilná aplikácia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov Upresnenie
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích kariet na základe čiastkových objednávok po dobu 1 roka od účinnosti zmluvy správne a v dohodnutom termíne.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa.
Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať zamestnávateľovi/objednávateľovi manažovať karty, kredit, používateľov a objednávky.
Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii.
Zoznam stravovacích zariadení, ktoré kartu akceptujú, musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa.
Množstvo odobratých stravovacích kariet a elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné a uvedené množstvo je len pre potreby stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím.
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 18 mesiacov.
Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od prijatia objednávky.
Dodávateľ nebude za požadovaný predmet plnenia účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 1 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Interval objednávania elektronických stravovacích poukážok mesačne
Doba platnosti zmluvy 01.01.2023-31.12.2023

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nádražná 4007, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

28.12.2022 14:35 — 30.12.2022 14:36

40,00 kus

5 000,00

4 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.12.2022 14:40

23.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 462
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2022 15:58 - Vstupná ponuka 4 999,98 € Cena bez DPH
19.12.2022 15:54 - Najvýhodnejšia ponuka 4 999,96 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS