• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2022 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    27.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.12.2022 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.12.2022 12:10

Detail zákazky Z202215637

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2022 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    27.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.12.2022 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.12.2022 12:10

Základné údaje

Z202215637

OF-266956

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7317566

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčné sieťové zariadenie

multifunkčné zariadenie, kopírovacie stroje

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kúpa multifunkčného sieťového zariadenia
Funkcia
Sieťové multifunkčné zariadenie tlačiareň so skenerom A4 s automatickým podávačom s funkciou skenovania do mailu/do priečinku. Čiernobiela a farebná tlač, kopírovanie vo formáte A4 s odhadovaným mesačným zaťažením 1000 - 2000 kópii mesačne. Tlač a kopírovanie v pomere 50:50 čiernobiela a farebná tlač.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sieťové multifunkčné zariadenie tlačiareň so skenerom ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlače: čiernobiela/farebná laserová
Duplexná tlač/duplexné kopírovanie/skener: áno
Maximálna veľkosť originálu: A4
Rýchlosť kopírovania /tlače A4 čiernobielo: minimálne 30 kópií A4/min
Mesačný maximálny výkon: minimálne 2 000 kópií
Podávač originálu: DADF na 50 strán
Zásobníky na papier: min. 100 listov
Rozlíšenie (tlačiareň): 1200 x 1200 DPI
Rozlíšenie (skener): 1200 x 1200 DPI
Tlač: lokálna aj sieťová
Rozhranie: USB 2.0, Ethernet
Sieťový protokol: TCP/IP
Skener: farebný, min. 1200 dpi, sieťové skenovanie
Formáty skenovania: PDF
Režim skenovania: mail (LDAP autentifikácia), PC, FTP server, adresár SMB server, USB memory
Správa zariadenia: cez webové zohranie
Ovládanie zariadenia: prostredníctvom dotykovej obrazovky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu kúpnej zmluvy.
2. Kúpna zmluva (ďalej len "KZ") sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 30 dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy.
3. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru, v originálnom balení.
4. Požaduje sa dodanie predmetu KZ v lehote do 7 pracovných dní od doručenia objednávky.
5. Požaduje sa záručná doba 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy.
6. Požaduje sa do 5 pracovných dní od účinnosti KZ predložiť ES Vyhlásenia o zhode: pre položky predmetu zákazky, pre ktorých platí povinnosť predkladania "Vyhlásenia o zhode". Doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo v českom jazyku musí byť doplnený prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode, alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.
7. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v rozsahu: cena v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu v EUR s DPH, a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH a to v rozsahu: názov jednotlivých položiek predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku a vyobrazenie výrobku.
8. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa, v lehote dodania o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu najneskôr v lehote dodania tovaru písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
9. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi.
10. Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods.1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
12. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH .
13. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
14. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy, ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
15. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
16. Ak sa po uzatvorení tejto KZ preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto KZ a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto KZ je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto KZ, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa KZ a nižšou cenou.
17. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.
18. Nesplnenie akejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
19. Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods.1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
20. Ak bude dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
21. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
22. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
23. Poskytovateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy  na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Poskytovateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.
24. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, nerepasovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 91 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

30.12.2022 08:00 — 30.01.2023 15:00

1,00 ks

843,39

702,83

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Verejný obstarávateľ požaduje dodanie tovaru plnenia zákazky na základe osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.12.2022 13:59

27.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 388
 144
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2022 15:41 - Vstupná ponuka 843,38 € Cena s DPH
19.12.2022 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka 843,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS