00735779
Akadémia Policajného zboru v Bratislave
Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK
46892923
STOLAMED PLUS, s. r. o.
Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK
Pravidelné každoročné kontroly komínov
komín, kontrol
Služba
1. Odborné prehliadky a skúšky komínov s vypracovaním revíznej správy s vyhodnotením výsledkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie kontroly a čistenia komínov a dymovodov podľa § 19 ods. 1 a § 21 Vyhlášky MV SR č. 401/2007 Z. z. o technických podmienkach a požiadavkách na protipožiarnu bezpečnosť pri inštalácii a prevádzkovaní palivového spotrebiča, elektrotepelného spotrebiča a zariadenia ústredného vykurovania a pri výstavbe a používaní komína a dymovodu a o lehotách ich čistenia a vykonávania kontrol. |
Povinnosť vykonávať kontrolu a čistenie komínov ukladá § 4 ods. m) zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi a lehoty, rozsah a spôsob kontroly a čistenia komínov je stanovený v §§ 19 až 23 vyhlášky MV SR č. 401/2007 Z. z. o technických podmienkach a požiadavkách na protipožiarnu bezpečnosť pri inštalácii a prevádzkovaní palivového spotrebiča a zariadenia ústredného vykurovania a pri výstavbe a požívaní komína a dymovodu a o lehotách ich čistenia a vykonávania kontrol. |
6 ks komínov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1 ks kovový trojvrstvový – nerez 350mm ( druh a typ spotrebiča pripojeného na komín – dymovod): 1 ks vyvýjač pary“L.C.Z.“ ø550 kW | polročne | 2 | ||
4 ks kovový trojvrstvový – nerez, ø500mm, 4 ks Ú.K.PLYN „VIESSMANN“ VITOPLEX (2ks-1750kW, 2 ks-1400kW) | polročne | 2 | ||
1 ks kovový železný 1 ks – ø500mm, ( druh a typ spotrebiča pripojeného na komín – dymovod) – 1 ks U.K.PLYN „ČKD-DUKLA“ 1 ks -2600kW | polročne | 2 |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektov objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, EČ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase objednávateľa od 7,00 do 15,00 hod. |
Dodávateľ musí vlastniť doklad o odbornej spôsobilosti na vykonávanie kominárskych prác kominárskych prác uvedených v § 3a, ods. 1a) (kontrola a čistenie komínov) a ods. 2 (kontrolovať a čistiť komíny môže len kominár, alebo revízny technik komínov) Zákona NR SR č. 161/1998 Z. z. O Komore kominárov Slovenska. Tento doklad predloží dodávateľ objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny služby za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ po vykonaní čistenia a kontroly komína alebo dymovodu vyhotoví a objednávateľovi odovzdá doklad - Potvrdenie o vykonaní čistenia a kontroly komína alebo dymovodu alebo urobí zápis do denníka čistenia a kontroly komína alebo dymovodu s dátumom vykonania, s menom a priezviskom osoby, ktorá kontrolu a čistenie vykonala - a to pre každé zariadenie samostatne, podľa § 23 vyhlášky MV SR č. 401/2007 Z. z.. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú aj pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve. |
Akékoľvek zmeny zmluvy sa môžu uskutočniť výlučne na základe písomného dodatku v súlade s § 18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy. |
Služba musí byť dodaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.) |
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 15 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 15 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán. |
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba dodávaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru za vykonanie služby v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí služby. |
Nedostatky zistené pri čistení a kontrole komína alebo dymovodu, ktoré nemožno odstrániť bezprostredne pri čistení a kontrole komína alebo dymovodu, sa uvedú v potvrdení o vykonaní čistenia a kontroly komína alebo dymovodu alebo v denníku čistenia a kontroly komína alebo dymovodu. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Sklabinská 1, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2023 00:00 — 31.12.2026 23:59
10,00 polročne
15 000,00
15 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2022 12:26
21.12.2022 13:00
21.12.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.12.2022 12:45 - Vstupná ponuka | 14 400,00 | € | Cena bez DPH |
21.12.2022 12:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: