• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2022 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2022 17:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2022 18:10

Detail zákazky Z202215615

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2022 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2022 17:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2022 18:10

Základné údaje

Z202215615

OF-253107

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7281499

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

47902124

SLOVbiz s. r. o.

Stará Vajnorská 37, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prevzatie, preprava a zneškodnenie nebezpečných odpadov

Prevzatie, preprava a zneškodnenie nebezpečných odpadov

  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom
  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prevzatie, preprava a zneškodnenie nebezpečných odpadov
Funkcia
Predmetom zákazky je prevzatie, preprava a zneškodnenie nebezpečných odpadov v súlade so zákonom o odpadoch č. 79/2015 Z.z. a s vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov a s tým súvisiace činnosti.
Prevzatie, preprava a zneškodnenie nebezpečných odpadov pre účely tohto verejného obstarávania pozostáva najmä z odobratia odpadov v špeciálnych zberných nádobách - klinik boxoch (špeciálne zberné nádoby sú predmetom zákazky), naloženia odpadov na prepravné prostriedky Dodávateľa a ich prepravy, váženia množstva odpadov a zneškodnenia odpadov.
Predmetom zákazky je aj dodanie klinik boxov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
18 01 03 (N) Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy kg 25000
18 01 06 (N) Chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok, alebo obsahujúce nebezpečné látky kg 100
18 01 08 (N) Cytotoxické a cytostatické liečivá kg 100
16 02 11 (N) Vyradené zariadenia obsahujúce chlórfluórované uhľovodíky, HCFC, HFC kg 500
16 02 13 (N) Vyradené zariadenia obsahujúce nebezpečné časti, iné ako uvedené v 16 02 09 až 16 02 12 kg 500
20 01 21 (N) Žiarivky a iný odpad obsahujúci ortuť kg 500
20 01 35 (N) Vyradené elektrické a elektronické zariadenia ako uvedené v 20 01 21 a 20 01 23 kg 500
20 01 36 (O) Vyradené elektrické a elektronické zariadenia ako uvedené v 20 01 21, 20 01 23 a 20 01 35 kg 500
Klinik-box 60 L ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Frekvencia poskytovania služieb min. 1 krát za 2 týždne
Druhy odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti Objednávateľa:
18 01 03 (N) - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do klinik boxov, ostrý odpad sa ukladá do pevných, hrubostenných, uzatvárateľných nádob
18 01 06 (N) - Chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok, alebo obsahujúce nebezpečné látky zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do klinik boxov, prípadne do pevných, hrubostenných, uzatvárateľných sklenených alebo plastových nádob
18 01 08 (N) - Cytotoxické a cytostatické liečivá zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do klinik boxov, ostrý odpad sa ukladá do pevných, hrubostenných, uzatvárateľných nádob
Nepravidelne vznikajúce odpady 16 02 11, 16 02 13, 20 01 21, 20 01 21, 20 01 35, 20 01 36 zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá v súlade s platnou legislatívou, normami a všeobecne záväznými predpismi platnými v odpadovom hospodárstve
Prevzatie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta dočasného zhromažďovania odpadu u Objednávateľa a vystavenie Sprievodného listu nebezpečného odpadu Dodávateľom
Nakládka odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti na vlastné náklady Dodávateľa a vlastnými pracovníkmi Dodávateľa v súčinnosti s pracovníkmi Objednávateľa
Preprava odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta prevzatia u Objednávateľa do miesta zhodnotenia alebo zneškodňovania v súlade s platnou legislatívou
Zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou, normami a všeobecne záväznými predpismi platnými v odpadovom hospodárstve
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto uloženia odpadu, odkiaľ ho je potrebné odviesť : Stará Ľubovňa
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, na 24 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto dohody alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr.
Odvoz odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta dočasného zhromažďovania u Objednávateľa (ako pôvodcu odpadu) sa bude Dodávateľom (ako príjemcom, dopravcom a zhodnocovateľov alebo zneškodňovateľom odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti) uskutočňovať  cca 1 x za 2 týždne. Konkrétne dni v týždni, kedy sa bude odvoz realizovať, si dohodne Objednávateľ s Dodávateľom po uzatvorení Rámcovej dohody.
V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti podľa skutočných množstiev.
V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. V prípade výskytu väčšieho množstva odpadu zo zdravotnej starostlivosti Dodávateľ zabezpečí mimoriadne prevzatie, prevoz a zhodnotenie alebo likvidáciu takéhoto odpadu mimo dohodnutý interval, na základe telefonickej výzvy alebo e-mailu.
Hmotnosť odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti bude zistená odvážením na úradne overenom vážnom zariadení Dodávateľa.
Nakládku odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti zabezpečí Dodávateľ na vlastné náklady a vlastnými pracovníkmi v súčinnosti s pracovníkmi Objednávateľa.
Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vystaví Sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zo zdravotnej starostlivosti zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou a protokolom o odovzdaní - prevzatí odpadu.
Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (Dohoda ADR).
Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie zmluvy aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti, nepredvídateľných okolnostiach na strane Dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u Objednávateľa.
Do 5 dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred začatím poskytovania služby, požaduje Objednávateľ od Dodávateľa predložiť doklady, ktoré sa viažu k predmetu Rámcovej dohody:
a) Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi – Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou. Súhlas musí zahŕňať odpady kategórie triedy (N ), ktoré sa zhromažďujú u pôvodcu: označený odpad sa ukladá oddelene do pevných obalov, ktoré sú predmetom zmluvy.
b) Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom zmluvy) - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou alebo platnú zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia.
c) V prípade, ak Dodávateľ využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie zmluvy. Pre splnenie tejto podmienky predloží Dodávateľ zmluvu s vlastníkom súhlasu na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti.
d) Rozhodnutie - súhlas na prepravu odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti v rámci viacerých krajov v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy.
e) Rozhodnutie - súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy.
Do 5 dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred začatím poskytovania služby, Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predložiť záväzný rozpis jednotkových cien za prevzatie, prepravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu pre jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov. Týmto rozpisom sa bude riadiť poskytovanie služby v súlade s predmetom rámcovej dohody počas celého trvania zmluvného vzťahu založeného touto rámcovou dohodou.
Štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením- jednotková cena za kg v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za kg v EUR s DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ tovaru/poskytovateľ služby (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru/poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby. Súčasťou faktúry bude protokol o odovzdaní a prevzatí odpadu za dané obdobie.
Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany Dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane Dodávateľa nedôjde k odstráneniu dôvodov podstatného porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, Objednávateľ je oprávnený od tejto rámcovej dohody odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od tejto rámcovej dohody je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od rámcovej dohody druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 510/3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

51 900,00

51 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.12.2022 14:24

20.12.2022 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2022 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 218
 166
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.12.2022 13:57 - Vstupná ponuka 51 890,00 € Cena bez DPH
20.12.2022 14:23 - Najvýhodnejšia ponuka 51 860,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS