• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2022 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2022 11:50

Detail zákazky Z202215612

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2022 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2022 11:50

Základné údaje

Z202215612

OF-266957

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7281486

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a dodanie kancelárskych potrieb
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Baliaci papier, 90 g, biely 85 cm x 120 cm kg 10
Blok A4, linajkový, šitý, 80 listový ks 20
Blok A5, linajkový, lepený, recyklovaný, 50 listový ks 136
Blok A6, čistý, lepený, 50 listový ks 12
Blok A6 linajkový, lepený, recyklovaný, 50 listový ks 84
Blok kocka, biela, 85 mm x 85 mm x 50 mm, lepená ks 30
Blok samolepiaci, žltý, 75mm x 75mm ks 25
Ceruzka obyčajná, HB KOH-NOOR, mäkká ks 170
Dierkovač, kovový, 12L ks 2
Dosky na spisy so šnúrkou, na prednej strane etiketa, poťahované ks 350
Dvojhárok A3, linajkový/250 ks bal. 10
Dvojhárok A3, čistý/250 ks bal. 10
Etikety biele, obdĺžnik 25 mm x 16 mm ks 67
Etikety samolepiace, 70 mm x 36 mm, 100 ks v balení bal. 3
Etikety samolepiace odnímateľné, 52,5 mm x 21,2 mm, A4, 100 hárkov, biele bal. 8
Farba pečiatková, čierna ks 13
Farbičky, 12 ks v sade bal. 100
Farebný papier A4, celá sada - zložky 20 listov bal. 10
Fixka - popisovač na textil, centropen 2739/1, čierny ks 90
Fixky, 12 ks v sade bal. 60
Guma, pentel Hi-Polymer Soft ks 40
Indigo, papier uhľový A4 čierny, 100 ks v balení bal. 5
Izolepa, lepiaca páska 48 mm x 66 mm priesvitná ks 20
Izolepa, lepiaca páska 25 mm x 33 mm priesvitná ks 80
Lepiaca páska papierová, 50 mm x 50 mm hnedá ks 5
Kancelárska spona, listová, 452/28 mm krab. 50
Kancelárska spona, listová, 453/32 mm krab. 10
Kancelárska spona, listová, 50 mm krab. 10
Kramličky, spony zošívacie, 24/6/1000 ks v krabičke krab. 50
Kramličky, spony zošívacie 24/8/1000 ks v krabičke krab. 2
Lep, tyčinka, 36g ks 20
Lep, tekutý, 50ml s hubkou ks 30
Náhradná náplň - páska do opravného strojčeka - refill roller Pritt ks 15
Náplň do pera, modrá, X 20/ADH 0495 ks 200
Náplň do pera, červená 4401 ks 5
Nožnice, 21cm ks 5
Obal EURO A4, číry 100 ks v bal. bal. 26
Obal na zošit A5, priesvitný ks 50
Obal na zošit A4, priesvitný ks 50
Obálka B4, hnedá, s X dnom ks 10
Obálka B4, strip, biela, samolepiaca ks 300
Obálka C5, samolepiaca ks 2000
Obálka C6, samolepiaca ks 2860
Obálka B6 s doručenkou "DOPORUČENE" ks 5
Odkladacia mapa, OM 3 prešpán - vosková s ušami (farba zelená, modrá) ks 60
Odkladacia mapa, OM 0 prešpán - vosková bez uší (farba zelená, modrá) ks 60
Odkladacia mapa, OM O - obyčajná bez uší (farba zelená, modrá) ks 50
Odkladacia mapa, OM 3 - obyčajná s ušami (farba zelená, modrá) ks 115
Opravný strojček, Pritt Refill Roller 4,2 ks 10
Pero, červené, jednorázové ks 10
Pero, guličkové economy AE modré ks 300
Popisovač, Centropen 0,3 liner 2811 - červená, čierna, modrá, zelená ks 94
Pravítko rovné, 30cm ks 3
Rozošívač, kancelársky ks 1
Rýchloviazač, obyčajný A4 (farba zelená, žltá) ks 437
Rýchloviazač, PP A4 (priehľadný) ks 10
Rýchloviazač RZC, závesný, celý EKO, modrý A4 ks 20
Sáčky do odpadového koša, 50 cm x 60 cm, 50 ks v rolke rol. 150
Sáčky, mikroténové, 30 cm x 40cm, 0,012 myc. balené v bloku, 50 ks/bal bal. 600
Sáčky, mikroténové, 20cm x 30 cm, 0,012 myc. balené v bloku, 100 ks/bal bal. 350
Sáčky na lieky, 8 cm x 11cm, 100 ks v balení, papierové bal. 44
Servítky biele, 33 cm x 33 cm, 100 ks/bal bal. 483
Strúhatko, PVC so zásobníkom ks 30
Šanón pákový, 5 cm šírka ks 10
Šanón pákový, 8 cm šírka ks 10
Špagát, polypropylénový 100 g ks 5
Špendlíky, 25 g ponikl. krab. 3
Tabelačný papier, 25 cm x 12 cm, 1 + 0, 2000 hárkov v krabici krab. 1
Utierky papierové, skladané do zásobníka, typ Z, 25 cm x 23 cm bal. 2000
Utierky kuchynské, biele, bez potlače, 2 rolky v balení, 2 vrstvové bal. 110
Vrecia, 60 x 120 cm, 200 myc., transparentné ks 50
Vrecia, 130 x 110 / 0,11 čierne, 60 mic. ks 50
Vrece LDPE 600 mm x 1200 mm čierne, 200 mic. ks 50
Vrecia na zmiešaný odpad, 70 x110/40 myc, hrubšie, 25 ks v rolke bal. 350
Vrecia do koša 600 mm x 800 mm, 60 l, čierne, 25 ks v rolke bal. 20
Výkres A3, biely, 180g ks 40
Výkres A4, biely, 180g ks 300
Xerografický papier, A4/80 g, vhodný do tlačiarne, kopírky, faxu bal. 547
Xerografický papier, A3/80g, vhodný do tlačiarne, kopírky, faxu bal. 3
Záznamová kniha ABC, A4, 150 listová, linajková, šitá, ABC register ks 4
Záznamová kniha, A5, 150 listová, linajková, šitá ks 18
Záznamová kniha A4, 200 listová, linajková, šitá ks 35
Zošit A4, 444 linajkový, 40 listový ks 50
Zošit A5, 544 linajkový, 40 listový ks 200
Zošívačka, plastová, 24/6, 20 list. ks 5
Zvýrazňovač 5,5 - 6mm, farba zelená, ružová, žltá, oranžová ks 80
Kalendár, stolový, pracovný - plánovací veľký ks 105
Kalendár, okienkový, trojmesačný ks 10
Taška mikroténová na 10kg, 100 ks v bloku blok 10
Toaletný papier biely, 2 - vrstvový, 18,25 - 30m ks 5600
Toaletný papier Jumbo 260 mm/2 - vrstvový, biely, do zásobníka ks 15
Taška papierová, (natur), 26x12x35cm, rozšírené dno ks 910
Hygienické vreckovky, 3 vrstvové, (10 ks vreckoviek v 1 malom balíčku) / 10 balíčkov v 1 bal. ks/bal. 2300/230
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu objednávateľa.
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako uvedené predpokladané množstvo tovaru.
Objednávateľ si počas platnosti zmluvy vyhradzuje právo rozšíriť, resp. upraviť sortiment predmetu zákazky podľa konkrétnych požiadaviek a nevyhnutných potrieb oddelení a prevádzok. Objednávateľ si ďalej vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Požadujeme predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy:
- podrobný aktualizovaný rozpis a nacenený štruktúrovaný rozpočet ceny,
- kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa: meno, priezvisko, pracovná pozícia, telefónne číslo, e-mail, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky, prípadne reklamácie,
Všetky navrhované ceny požadujeme zaokrúhliť na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje, že poskytne 3 % zľavu na ostatný nezaradený sortiment v prípade špecifických potrieb objednávateľa.
Predmet zákazky bude uskutočňovaný čiastkovými kúpnymi zmluvami (objednávkami), na základe ktorých dôjde k plneniu.
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť, prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, kvality, akosti, hygieny, prepravy, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ požaduje, aby kvalita dodávaného tovaru zodpovedala slovenským technickým normám.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať objednané množstvo tovaru do 3 dní od prijatia objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe objednávateľa, uvedenej v objednávke, oznámiť dodanie predmetu zákazky minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
Objednávateľ požaduje dodávať predmet zmluvy v požadovanom rozsahu a množstve (nie navyšované), v bezchybnom stave a v dohodnutej kvalite do skladu objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 14.00 hod.
Objednávateľ je zodpovedný za riadne prebratie a fyzickú kontrolu tovaru. Fyzická kontrola sa týka najmä: overenia nepoškodenia obalu tovaru, označenia tovaru v súlade s platnou legislatívou, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru. Po fyzickej kontrole dodaného tovaru kupujúci potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste, resp. faktúre, ktorá zároveň bude slúžiť ako dodací list.
Dodávateľ alebo rozvozná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami Objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť, prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, kvality, akosti, hygieny, prepravy, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Ak sa pri prevzatí objednávaného tovaru zistí kvalitatívny alebo kvantitatívny rozdiel, reklamácia sa uplatní u dodávateľa do 24 hodín od prevzatia tovaru.
Vady skryté a vady akosti má objednávateľ právo reklamovať počas celej doby spotreby tovaru. Objednávateľ je povinný tieto vady reklamovať čo najskôr, najneskôr však do 5 dní od ich zistenia, a to písomne.
Nedodanie tovaru zo strany dodávateľa sa považuje za hrubé porušenie podmienok zmluvy a pri opakovanom bezdôvodnom nedodaní tovaru je dôvod na zrušenie zmluvy.
Ak predávajúci bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z tejto rámcovej dohody, je povinný oznámiť túto skutočnosť kupujúcemu najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti vyplývajúce z tejto rámcovej dohody.
Pre všetky prípadné požiadavky zadávateľa, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a v ponuke môžu byť predložené tieto alebo ekvivalentné . Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania ekvivalentného výrobku bude tento ekvivalent zodpovedať technickým vlastnostiam (ako zloženie, kvalita, objem príp. iné parametre), ktoré požaduje objednávateľ.
Dodávateľ súhlasí s vykonaním kontroly zo strany odberateľa. Odberateľ vykoná kontrolu v súlade so Slovenskou technickou normou (STN EN ISO 9001) za účelom preverenia, či externe poskytované procesy, produkty a služby sú v zhode so špecifikovanými požiadavkami vzťahujúcimi sa na dodané produkty (tovar) a služby.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, kupujúci má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie predávajúcemu. Predávajúci túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju kupujúcemu.
Dodávateľ  sa zaväzuje, že vystavené faktúry bude doručovať kupujúcemu spolu s tovarom, prípadne vystaví faktúru za dodaný tovar do piatich pracovných dní odo dňa dodania tovaru, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Vystavené faktúry môžu byť doručené poštou prípadne elektronicky.
Lehota splatnosti faktúry je 14 dní odo dňa vystavenia faktúry kupujúcemu. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu kupujúceho.
Objednávateľ, resp. kupujúci upozorňuje, že neposkytuje preddavky alebo zálohové platby.
Dodávateľ (predávajúci) nemôže postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe, podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým predávajúci postúpi pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Predávajúci berie na vedomie, že súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou.
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie od 1.1.2023 do 31.12.2023, resp. do vyčerpania zazmluvneného finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 ks, kg, bal., krab., viď OF

12 563,69

10 469,74

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.12.2022 13:27

20.12.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.12.2022 10:55 - Vstupná ponuka 12 563,64 € Cena s DPH
20.12.2022 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka 12 563,64 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS