00606987
Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica
Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelárske potreby
kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Nákup a dodanie kancelárskych potrieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby pre administratívne činnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Baliaci papier, 90 g, biely 85 cm x 120 cm | kg | 10 | ||
Blok A4, linajkový, šitý, 80 listový | ks | 20 | ||
Blok A5, linajkový, lepený, recyklovaný, 50 listový | ks | 136 | ||
Blok A6, čistý, lepený, 50 listový | ks | 12 | ||
Blok A6 linajkový, lepený, recyklovaný, 50 listový | ks | 84 | ||
Blok kocka, biela, 85 mm x 85 mm x 50 mm, lepená | ks | 30 | ||
Blok samolepiaci, žltý, 75mm x 75mm | ks | 25 | ||
Ceruzka obyčajná, HB KOH-NOOR, mäkká | ks | 170 | ||
Dierkovač, kovový, 12L | ks | 2 | ||
Dosky na spisy so šnúrkou, na prednej strane etiketa, poťahované | ks | 350 | ||
Dvojhárok A3, linajkový/250 ks | bal. | 10 | ||
Dvojhárok A3, čistý/250 ks | bal. | 10 | ||
Etikety biele, obdĺžnik 25 mm x 16 mm | ks | 67 | ||
Etikety samolepiace, 70 mm x 36 mm, 100 ks v balení | bal. | 3 | ||
Etikety samolepiace odnímateľné, 52,5 mm x 21,2 mm, A4, 100 hárkov, biele | bal. | 8 | ||
Farba pečiatková, čierna | ks | 13 | ||
Farbičky, 12 ks v sade | bal. | 100 | ||
Farebný papier A4, celá sada - zložky 20 listov | bal. | 10 | ||
Fixka - popisovač na textil, centropen 2739/1, čierny | ks | 90 | ||
Fixky, 12 ks v sade | bal. | 60 | ||
Guma, pentel Hi-Polymer Soft | ks | 40 | ||
Indigo, papier uhľový A4 čierny, 100 ks v balení | bal. | 5 | ||
Izolepa, lepiaca páska 48 mm x 66 mm priesvitná | ks | 20 | ||
Izolepa, lepiaca páska 25 mm x 33 mm priesvitná | ks | 80 | ||
Lepiaca páska papierová, 50 mm x 50 mm hnedá | ks | 5 | ||
Kancelárska spona, listová, 452/28 mm | krab. | 50 | ||
Kancelárska spona, listová, 453/32 mm | krab. | 10 | ||
Kancelárska spona, listová, 50 mm | krab. | 10 | ||
Kramličky, spony zošívacie, 24/6/1000 ks v krabičke | krab. | 50 | ||
Kramličky, spony zošívacie 24/8/1000 ks v krabičke | krab. | 2 | ||
Lep, tyčinka, 36g | ks | 20 | ||
Lep, tekutý, 50ml s hubkou | ks | 30 | ||
Náhradná náplň - páska do opravného strojčeka - refill roller Pritt | ks | 15 | ||
Náplň do pera, modrá, X 20/ADH 0495 | ks | 200 | ||
Náplň do pera, červená 4401 | ks | 5 | ||
Nožnice, 21cm | ks | 5 | ||
Obal EURO A4, číry 100 ks v bal. | bal. | 26 | ||
Obal na zošit A5, priesvitný | ks | 50 | ||
Obal na zošit A4, priesvitný | ks | 50 | ||
Obálka B4, hnedá, s X dnom | ks | 10 | ||
Obálka B4, strip, biela, samolepiaca | ks | 300 | ||
Obálka C5, samolepiaca | ks | 2000 | ||
Obálka C6, samolepiaca | ks | 2860 | ||
Obálka B6 s doručenkou "DOPORUČENE" | ks | 5 | ||
Odkladacia mapa, OM 3 prešpán - vosková s ušami (farba zelená, modrá) | ks | 60 | ||
Odkladacia mapa, OM 0 prešpán - vosková bez uší (farba zelená, modrá) | ks | 60 | ||
Odkladacia mapa, OM O - obyčajná bez uší (farba zelená, modrá) | ks | 50 | ||
Odkladacia mapa, OM 3 - obyčajná s ušami (farba zelená, modrá) | ks | 115 | ||
Opravný strojček, Pritt Refill Roller 4,2 | ks | 10 | ||
Pero, červené, jednorázové | ks | 10 | ||
Pero, guličkové economy AE modré | ks | 300 | ||
Popisovač, Centropen 0,3 liner 2811 - červená, čierna, modrá, zelená | ks | 94 | ||
Pravítko rovné, 30cm | ks | 3 | ||
Rozošívač, kancelársky | ks | 1 | ||
Rýchloviazač, obyčajný A4 (farba zelená, žltá) | ks | 437 | ||
Rýchloviazač, PP A4 (priehľadný) | ks | 10 | ||
Rýchloviazač RZC, závesný, celý EKO, modrý A4 | ks | 20 | ||
Sáčky do odpadového koša, 50 cm x 60 cm, 50 ks v rolke | rol. | 150 | ||
Sáčky, mikroténové, 30 cm x 40cm, 0,012 myc. balené v bloku, 50 ks/bal | bal. | 600 | ||
Sáčky, mikroténové, 20cm x 30 cm, 0,012 myc. balené v bloku, 100 ks/bal | bal. | 350 | ||
Sáčky na lieky, 8 cm x 11cm, 100 ks v balení, papierové | bal. | 44 | ||
Servítky biele, 33 cm x 33 cm, 100 ks/bal | bal. | 483 | ||
Strúhatko, PVC so zásobníkom | ks | 30 | ||
Šanón pákový, 5 cm šírka | ks | 10 | ||
Šanón pákový, 8 cm šírka | ks | 10 | ||
Špagát, polypropylénový 100 g | ks | 5 | ||
Špendlíky, 25 g ponikl. | krab. | 3 | ||
Tabelačný papier, 25 cm x 12 cm, 1 + 0, 2000 hárkov v krabici | krab. | 1 | ||
Utierky papierové, skladané do zásobníka, typ Z, 25 cm x 23 cm | bal. | 2000 | ||
Utierky kuchynské, biele, bez potlače, 2 rolky v balení, 2 vrstvové | bal. | 110 | ||
Vrecia, 60 x 120 cm, 200 myc., transparentné | ks | 50 | ||
Vrecia, 130 x 110 / 0,11 čierne, 60 mic. | ks | 50 | ||
Vrece LDPE 600 mm x 1200 mm čierne, 200 mic. | ks | 50 | ||
Vrecia na zmiešaný odpad, 70 x110/40 myc, hrubšie, 25 ks v rolke | bal. | 350 | ||
Vrecia do koša 600 mm x 800 mm, 60 l, čierne, 25 ks v rolke | bal. | 20 | ||
Výkres A3, biely, 180g | ks | 40 | ||
Výkres A4, biely, 180g | ks | 300 | ||
Xerografický papier, A4/80 g, vhodný do tlačiarne, kopírky, faxu | bal. | 547 | ||
Xerografický papier, A3/80g, vhodný do tlačiarne, kopírky, faxu | bal. | 3 | ||
Záznamová kniha ABC, A4, 150 listová, linajková, šitá, ABC register | ks | 4 | ||
Záznamová kniha, A5, 150 listová, linajková, šitá | ks | 18 | ||
Záznamová kniha A4, 200 listová, linajková, šitá | ks | 35 | ||
Zošit A4, 444 linajkový, 40 listový | ks | 50 | ||
Zošit A5, 544 linajkový, 40 listový | ks | 200 | ||
Zošívačka, plastová, 24/6, 20 list. | ks | 5 | ||
Zvýrazňovač 5,5 - 6mm, farba zelená, ružová, žltá, oranžová | ks | 80 | ||
Kalendár, stolový, pracovný - plánovací veľký | ks | 105 | ||
Kalendár, okienkový, trojmesačný | ks | 10 | ||
Taška mikroténová na 10kg, 100 ks v bloku | blok | 10 | ||
Toaletný papier biely, 2 - vrstvový, 18,25 - 30m | ks | 5600 | ||
Toaletný papier Jumbo 260 mm/2 - vrstvový, biely, do zásobníka | ks | 15 | ||
Taška papierová, (natur), 26x12x35cm, rozšírené dno | ks | 910 | ||
Hygienické vreckovky, 3 vrstvové, (10 ks vreckoviek v 1 malom balíčku) / 10 balíčkov v 1 bal. | ks/bal. | 2300/230 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu objednávateľa. |
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako uvedené predpokladané množstvo tovaru. |
Objednávateľ si počas platnosti zmluvy vyhradzuje právo rozšíriť, resp. upraviť sortiment predmetu zákazky podľa konkrétnych požiadaviek a nevyhnutných potrieb oddelení a prevádzok. Objednávateľ si ďalej vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Požadujeme predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy: |
- podrobný aktualizovaný rozpis a nacenený štruktúrovaný rozpočet ceny, |
- kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa: meno, priezvisko, pracovná pozícia, telefónne číslo, e-mail, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky, prípadne reklamácie, |
Všetky navrhované ceny požadujeme zaokrúhliť na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že poskytne 3 % zľavu na ostatný nezaradený sortiment v prípade špecifických potrieb objednávateľa. |
Predmet zákazky bude uskutočňovaný čiastkovými kúpnymi zmluvami (objednávkami), na základe ktorých dôjde k plneniu. |
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť, prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, kvality, akosti, hygieny, prepravy, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Objednávateľ požaduje, aby kvalita dodávaného tovaru zodpovedala slovenským technickým normám. |
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať objednané množstvo tovaru do 3 dní od prijatia objednávky. |
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe objednávateľa, uvedenej v objednávke, oznámiť dodanie predmetu zákazky minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
Objednávateľ požaduje dodávať predmet zmluvy v požadovanom rozsahu a množstve (nie navyšované), v bezchybnom stave a v dohodnutej kvalite do skladu objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 14.00 hod. |
Objednávateľ je zodpovedný za riadne prebratie a fyzickú kontrolu tovaru. Fyzická kontrola sa týka najmä: overenia nepoškodenia obalu tovaru, označenia tovaru v súlade s platnou legislatívou, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru. Po fyzickej kontrole dodaného tovaru kupujúci potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste, resp. faktúre, ktorá zároveň bude slúžiť ako dodací list. |
Dodávateľ alebo rozvozná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami Objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť, prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, kvality, akosti, hygieny, prepravy, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Ak sa pri prevzatí objednávaného tovaru zistí kvalitatívny alebo kvantitatívny rozdiel, reklamácia sa uplatní u dodávateľa do 24 hodín od prevzatia tovaru. |
Vady skryté a vady akosti má objednávateľ právo reklamovať počas celej doby spotreby tovaru. Objednávateľ je povinný tieto vady reklamovať čo najskôr, najneskôr však do 5 dní od ich zistenia, a to písomne. |
Nedodanie tovaru zo strany dodávateľa sa považuje za hrubé porušenie podmienok zmluvy a pri opakovanom bezdôvodnom nedodaní tovaru je dôvod na zrušenie zmluvy. |
Ak predávajúci bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z tejto rámcovej dohody, je povinný oznámiť túto skutočnosť kupujúcemu najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti vyplývajúce z tejto rámcovej dohody. |
Pre všetky prípadné požiadavky zadávateľa, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a v ponuke môžu byť predložené tieto alebo ekvivalentné . Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania ekvivalentného výrobku bude tento ekvivalent zodpovedať technickým vlastnostiam (ako zloženie, kvalita, objem príp. iné parametre), ktoré požaduje objednávateľ. |
Dodávateľ súhlasí s vykonaním kontroly zo strany odberateľa. Odberateľ vykoná kontrolu v súlade so Slovenskou technickou normou (STN EN ISO 9001) za účelom preverenia, či externe poskytované procesy, produkty a služby sú v zhode so špecifikovanými požiadavkami vzťahujúcimi sa na dodané produkty (tovar) a služby. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, kupujúci má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie predávajúcemu. Predávajúci túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju kupujúcemu. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že vystavené faktúry bude doručovať kupujúcemu spolu s tovarom, prípadne vystaví faktúru za dodaný tovar do piatich pracovných dní odo dňa dodania tovaru, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Vystavené faktúry môžu byť doručené poštou prípadne elektronicky. |
Lehota splatnosti faktúry je 14 dní odo dňa vystavenia faktúry kupujúcemu. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu kupujúceho. |
Objednávateľ, resp. kupujúci upozorňuje, že neposkytuje preddavky alebo zálohové platby. |
Dodávateľ (predávajúci) nemôže postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe, podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým predávajúci postúpi pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Predávajúci berie na vedomie, že súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, |
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie od 1.1.2023 do 31.12.2023, resp. do vyčerpania zazmluvneného finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 ks, kg, bal., krab., viď OF
12 563,69
10 469,74
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2022 13:27
20.12.2022 11:00
20.12.2022 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.12.2022 10:55 - Vstupná ponuka | 12 563,64 | € | Cena s DPH |
20.12.2022 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 563,64 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: