• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2022 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2022 12:05
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2022 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2022 12:55

Detail zákazky Z202215582

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2022 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2022 12:05
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2022 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2022 12:55

Základné údaje

Z202215582

OF-266996

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7294518

Objednávateľ

00164330

Centrum poradenstva a prevencie, Karpatská 8, Košice

Karpatská 8, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania elektronickou stravovacou kartou

stravovacie karty

  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania elektronickou stravovacou kartou
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov od 01.01.2023 do 31.12.2024.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet ks 23 50
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky EUR 5,10
Predpokladaný počet elektronických stravných poukážok ks 13725 19600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravovacia karta obsahuje názov a logo dodávateľa
Elektronická stravovacia karta obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Elektronická stravovacia karta obsahuje meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, dobu platnosti, bezpečnostný čip, návod na používanie pre držiteľa karty
Elektronická stravovacia karta obsahuje bezkontaktné použitie ( do hodnoty 50 €) alebo použitie pomocou PIN kódu
Elektronická stravovacia karta umožňuje verenie zostatku hodnoty stravných jednotiek v eurách prostredníctvom internetu alebo iným spôsobom (mobilnou aplikáciou, SMS)
Platnosť elektronickej stravnej karty minimálne 2 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane zaškolenia max. 2 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Objednávateľ zabezpečí kontaktné osoby na elektronické objednávanie stravovacích kariet
Dodávateľ zabezpečí bezplatné dodanie elektronických stravovacích kariet do 2 pracovných dni od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Každá stravovacia karta musí byť vystavená vždy na meno a priezvisko zamestnanca.
Minimálna hodnota transakcie držiteľa karty nie je obmedzená zákonom stanovenou minimálnou hodnotou stravnej jednotky
Doba platnosti každej stravovacej karty nesmie byť kratšia ako 24 mesiacov.
Minimálna doba platnosti stravnej jednotky je 12 mesiacov od dobitia na stravovaciu kartu.
Objednávanie stravovacích kariet a stravných jednotiek bude prostredníctvom elektronických objednávok na webovom sídle dodávateľa.
Dodávateľ zabezpečí 24 hodinovú technickú podporu pre príjem elektronických objednávok
Dodávateľ k príslušným stravovacím kartám skaždý mesiac priradí príslušné množstvo stravných jednotiek objednaných podľa potrieb objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí notifikáciu o prijatí elektronickej objednávky stravovacích kariet a stravovacích jednotiek.
Priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám musí byť zabezpečené do 24 hodín od prijatia elektronickej objednávky.
Dodávateľ zabezpečí funkcionalitu notifikácie pri každej transakcií na stravovacej karte (SMS, e-mail).
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zablokovanie /odblokovanie stravných jednotiek na stravovacích kartách
V prípade straty karty, zničenia alebo krádeže možnosť blokovania stravovacej karty a 1x ročne bezplatné vystavenie a dodanie náhradnej karty splňajúcej požiadavky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravnej jednotky v závislosti od ekonomických možnosti a závislosti od zmien a doplnenie zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravovacích kariet minimálne s 25 zariadenia v meste Košice, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 Zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov alebo na kúpu potravín na území mesta Košice.
Použitie stravovacích kariet na území SR.
Pred uplynutím dohodnutej doby sa môže zmluvný vzťah skončiť kedykoľvek k dohodnutému termínu na základe písomnej dohody zmluvných strán aj bez udania dôvodu.
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok na elektronických stravovacích kartách vrátané ceny elektrornických stravovacch kariet v EUR a výška provízie v EUR vrátane všetkých súvisiacich poplatokov a DPH , ak je dodávateľ platcom DPH.  Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade ak ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 1 %.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravovacích poukážok priradených k jednotlivým elektronickým kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dni od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 pracovných dni od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi rozpis ceny jednej stravovacej poukážky vrátane všetkých poplatkov a DPH.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravovacích kariet minimálne 24 mesiacov
Interval objednávania stravných poukážok spravidla 1 x mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

KARPATSKÁ 8, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

01.01.2023 11:07 — 31.12.2024 11:08

19 600,00 ks

99 960,00

99 960,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.12.2022 11:09

21.12.2022 12:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.12.2022 12:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 388
 10
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.12.2022 13:35 - Vstupná ponuka 99 960,00 € Cena s DPH
16.12.2022 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka 99 958,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS