37966456
Správa zariadení sociálnych služieb
Janského 680/7, Nitra, 94901, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Zabezpečenie prania a žehlenia bielizne.
pranie, žehlenie odevov , bielizne
Služba
1. Pranie a žehlenie bielizne, odevov a iných materiálov v zariadení sociálnych služieb.
|
|
---|---|
Funkcia |
Služba bude Objednávateľovi poskytovaná v nasledovnom rozsahu: a) zber bielizne z dohodnutých odberných miest, b) pranie s profesionálnymi pracími prostriedkami tak, aby sa dosiahlo optimálne pH vypratej bielizne (nealergizujúce pokožku), c) dezinfekcia bielizne, d) bielenie bielej bielizne, e) žehlenie bielizne, f) expedovanie čistej bielizne do dohodnutých odberných miest (triedenie a skladanie), g) kompletná manipulácia s bielizňou, t.j. fyzické prevzatie použitej bielizne z odberného miesta a fyzické odovzdanie vypranej bielizne povereným pracovníkom Poskytovateľa na odberné miesto. |
Názov |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy ak ponuky na EKS presiahnu predpokladanú hodnotu zákazky objednávateľa. PHZ : 33 325,.€ bez DPH. Plnenie predmetu dodávky na obdobie 12 mesiacov začiatok plnenia od 1.1.2023. |
Ceny uvedené v Cenníku poskytovateľa (bez DPH a s DPH) za jednotku množstva a celkovú cenu sú dohodnuté ako konečné a maximálne a zahŕňajú všetky náklady Poskytovateľa na poskytnutie Služby a budú pre Poskytovateľa podkladom pre vystavenie mesačných faktúr v zmysle tejto Zmluvy. |
Na účely tejto Zmluvy sa pod pojmom „prevzatie bielizne“ rozumie prevzatie znečistenej bielizne poverenými osobami Poskytovateľa na odbernom mieste Objednávateľa, potvrdené podpisom preberacieho protokolu. Na preberacom protokole Objednávateľ uvedie množstvo jednotlivých druhov bielizne v kusoch. Poskytovateľ vyznačí na preberacom protokole dátum prevzatia bielizne a požadovaný dátum odovzdania vypranej bielizne. Preberací protokol bude podpísaný poverenými osobami Zmluvných strán. |
Na účely tejto Zmluvy sa pod pojmom „odovzdanie bielizne“ rozumie odovzdanie vypranej bielizne poverenými osobami Poskytovateľa v odbernom mieste potvrdené podpisom dodacieho protokolu. Dodací protokol bude podpísaný poverenými osobami Zmluvných strán. |
Pre účely poskytovania služby podľa tejto Zmluvy bolo Zmluvnými stranami dohodnuté nasledovné odberné miesta: Zariadenie sociálnych služieb a prevádzka Olympia. |
Prevzatie a odovzdanie bielizne sa uskutoční v periodicite 3 krát týždenne (pondelok – streda – piatok) pracovných dňoch na prevádzke ZSS a podľa potreby na prevádzke Olympia. Objednávateľ vždy pri prevzatí bielizne Poskytovateľovi potvrdí nasledujúci termín prevzatia bielizne. Počas dní štátom uznaných sviatkov a dní pracovného voľna bude Služba poskytovaná podľa dohody Zmluvných strán za zvýšenú odmenu určenú dohodou podľa aktuálneho prípadu |
Objednávateľ je povinný bielizeň, ktorá má byť prevzatá poverenou osobou Poskytovateľa viditeľne označiť svojou značkou, triediť a odkladať do prepravných vozíkov zbavenú cudzích predmetov (napr. písacie alebo hygienické potreby a pod.). V prípade neoznačenej alebo neidentifikovateľnej bielizne Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za jej prípadné straty alebo zámeny. |
Poskytovateľ zodpovedá za bielizeň od okamihu jej prevzatia od poverenej osoby Objednávateľa do okamihu jej odovzdania poverenej osobe Objednávateľa. Poskytovateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi vyčistenú tú istú bielizeň, ktorú od Objednávateľa prevzal. |
V prípade nutnosti odstránenia nadmerného znečistenia bielizne miestnym dočisťovaním, náročným, nákladným alebo opakovaným praním (o nadmernom znečistení rozhodne Poskytovateľ), má Poskytovateľ nárok na prirážku vo výške 50 % ceny prania podľa Cenníka pri zohľadnení počtu kusov nadmerne znečistenej bielizne. |
Skutočnosť, že išlo o nadmerne znečistenú bielizeň je Poskytovateľ povinný vopred oznámiť Objednávateľovi, ktorý musí súhlasiť s týmto vyčistením a Poskytovateľ je ďalej povinný fotograficky zdokumentovať nadmerné znečistenie a priložiť ho spolu so súhlasom objednávateľa na vykonanie tohto opratia ku faktúre, inak nemá právo na prirážku podľa tohto článku. Pre vylúčenie pochybností, za nadmerné znečistenie bielizne sa považuje znečistenie, ku ktorému dochádza na bielizni používanej na iné účely než je obvyklé a nie je ho možné odstrániť v jednom pracom cykle. |
V prípade, ak objednávateľ požaduje dodanie bielizne aj v iné dni, mimo dohodnuté dodávky, tiež v dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja, bude poskytovateľ účtovať cenu za komplexnú službu zvýšenú o prirážku vo výške 100 % a dopravné náklady 0,76 € bez DPH za 1 km. |
Poskytovateľ sa zaväzuje: a) poskytovať Službu vo vlastnom mene, na vlastné náklady a nebezpečenstvo, za podmienok dohodnutých v tejto Zmluve; b) poskytovať Službu riadne, včas, bez vád, s odbornou starostlivosťou a tomu zodpovedajúcou kvalitou, tak aby Objednávateľovi nevznikla škoda alebo iná ujma na jeho právach; c) pri poskytovaní Služby dodržiavať všeobecne záväzné predpisy SR a EÚ, napr. zákon č. 355/2007 Z. z., d) informovať poverenú osobu Objednávateľa o všetkých dôležitých okolnostiach týkajúcich sa Služby; e) zabezpečiť bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci svojich zamestnancov. |
Objednávateľ sa zaväzuje: a) poskytnúť Poskytovateľovi súčinnosť potrebnú pre poskytovanie Služby; b) sprístupniť odberné miesto preberania a odovzdávania bielizne a materiálu pre vozidlá a pracovníkov Poskytovateľa; c) v dohodnutom termíne prevziať plnenie služby a zabezpečiť kontrolu vypranej bielizne; d) zabezpečiť označenie jednotlivých kusov bielizne, ktorá je predmetom komplexnej služby, svojim symbolom (značkou); e) pri ukončení tejto Zmluvy vrátiť všetky zapožičané prepravné vozíky a to v množstve podľa evidovaného stavu (obratu na „karte |
Poskytovateľ má za poskytovanie Služby nárok na odmenu za riadne a včas poskytnutú Službu vo výške stanovenej v zmysle Cenníka (ďalej len „Odmena“), ktorý tvorí neoddeliteľnú prílohu č. 1 tejto Zmluvy. Poskytovateľ je platiteľom DPH. |
Odmena je splatná mesačne na základe faktúry vystavenej Poskytovateľom. Splatnosť každej faktúry bude 15 dní od jej riadneho doručenia Objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v súlade s platnou právnou úpravou. |
Zmluvné strany súhlasia so zasielaním faktúr, ktoré budú vystavené na základe tejto Zmluvy, v elektronickom formáte, a to vo formáte .pdf alebo v inom, vzájomne dohodnutom formáte. V zmysle § 71 ods. 1 písm. a) zákona o DPH je faktúrou každý doklad alebo oznámenie, ktoré je vyhotovené v listinnej forme alebo elektronickej forme podľa tohto zákona. |
Zmluvná strana vystavujúca faktúru je povinná na faktúre uvádzať číslo objednávky alebo číslo Zmluvy, ktoré jej bolo oznámené príjemcom faktúry. |
Zmluvná strana vystavujúca faktúru je povinná odoslať elektronickú faktúru z emailovej adresy: xxxxxxxxxxxxxxxx na emailovú adresu príjemcu faktúry: seidlova@zprzobor.sk Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť uvedené emailové adresy len na základe písomného oznámenia doručeného druhej Zmluvnej strane, s uvedením novej emailovej adresy, a to s účinnosťou odo dňa doručenia oznámenia alebo neskoršieho dňa uvedeného v oznámení. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť Odmenu bezhotovostným prevodom na účet Poskytovateľa, a to na základe faktúry Poskytovateľa. Za deň zaplatenia sa považuje deň pripísania príslušnej sumy v prospech bankového účtu Poskytovateľa alebo deň započítania vzájomných pohľadávok Zmluvných strán. Pre prípad omeškania Objednávateľa s úhradou Odmeny dohodli Zmluvné strany úrok z omeškania vo výške 0,05 % za každý aj začatý deň omeškania. |
Táto Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, počnúc dňom účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkovej hodnoty cenovej ponuky za služby XXXXX € bez DPH, slovom: „Suma slovom“, podľa toho, čo nastane skôr. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto Zmluvy v prípade jej podstatného porušenia zo strany Poskytovateľa, za ktoré sa na účely tejto Zmluvy považuje: a) Poskytovateľ neposkytuje Služby za cenu podľa Cenníka, b) opakované omeškanie Poskytovateľa s poskytovaním Služby, c) opakované nevyriešenie reklamácie na vadné poskytovanie Služby v lehote |
Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi za riadne (v zodpovedajúcej kvalite a bez vád) a včasné vykonanie Služby počas celej doby platnosti tejto Zmluvy. Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi za zavinenú stratu, zničenie, poškodenie alebo zámenu bielizne. |
Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi za preukázanú škodu na bielizni a iných veciach prevzatých od Objednávateľa pri poskytovaní Služby (strata, zničenie, poškodenie, zámena), ibaže túto škodu nemohol odvrátiť ani pri vynaložení odbornej starostlivosti. Reklamáciu Služby oznámi Objednávateľ bezodkladne po zistení vady Služby Poskytovateľovi alebo ním poverenej osobe, a to telefonicky, emailom na adresu Poskytovateľa ................ alebo na dodacom protokole, určenom pre reklamácie. |
Zrejmé vady Služby je Objednávateľ povinný reklamovať pri prevzatí bielizne, čo je povinný uviesť v dodacom reklamačnom protokole. Oznámenie o reklamácii musí obsahovať názov položky, označenie a špecifikáciu vady, číslo dodacieho protokolu, resp. iné určenie času dodania. |
Množstvo vrátenej vypranej bielizne je kontrolované Objednávateľom podľa dodacích listov. V prípade že skutočný počet vrátenej bielizne sa nezhoduje s dodacím listom, Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu na túto skutočnosť upozorniť Poskytovateľa. Vady v dodanom množstve bielizne je Objednávateľ povinný uplatniť si pri prevzatí čistej bielizne. |
Vady týkajúce sa kvality prania (mechanické poškodenie, iné rozmery, vrátenie cudzieho majetku, ...) si Objednávateľ uplatní po zistení vady prostredníctvom reklamačných dodacích protokolov. Poskytovateľ je povinný reklamáciu bezodkladne riešiť a oprávnenú reklamáciu vybaviť do 10 pracovných dní od jej prijatia. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Zariadenie sociálnych služieb Zobor, Janského 680/7, Nitra, prevádzka Olympia, Tr. A.Hlinku 57, Nitra., Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2023 20:05 — 31.12.2023 20:06
1,00 ks uvedené v prílohe ktorú uchádzač vyplní
39 990,66
33 325,55
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2022 08:58
21.12.2022 08:50
21.12.2022 09:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2022 13:28 - Vstupná ponuka | 39 831,00 | € | Cena s DPH |
15.12.2022 13:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 831,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: