00165875
Okresný súd Bardejov
Partizánska 1, Bardejov, 08575, SVK
51212706
ZET dip s. r. o.
Jarná 2596/36, Žilina, 01001, SVK
Upratovacie a čistiace služby
Upratovanie, čistenie,umývanie, hygienické potreby
Služba, Tovar
1. Vykonávanie upratovacích a čistiacich prác objektu
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie upratovacích a čistiacich prác objektu v rozsahu: 1.783,12 m2, vrátane čistiacich prostriedkov a hygienických potrieb. Podrobné členenie plôch v závislosti na charaktere upratovaného priestoru, materiálu podlahy priestoru a frekvencie upratovania je v prílohe č.1, tabuľke č.1 a č.2. Upratovacie a čistiace práce je možné vykonávať v pracovných dňoch v čase od 15:30 do 19:30 hod. |
A/ Upratovacie a čistiace práce pozostávajú z týchto činností: |
a/ Bežné upratovanie denné: |
- utieranie prachu na pracovných stoloch, nábytku, obrazoch, parapetných doskách, zábradlí schodov |
- upratovanie v kancelárii predsedníčky (umývanie drevenej podlahy, čistenie koberca, utieranie prachu vrátane parapet, čistenie, údržba a utieranie sedacej súpravy a kresiel), upratovanie sekretariátu |
- umývanie a čistenie záchodových mís a pisoárov; súčasťou čistiacich prác v sociálnych zariadeniach je aj dodávka a pravidelné doplňovanie toaletného papiera, mydla na umývanie rúk a bielych papierových utierok do zásobníkov pre zamestnancov súdu a externých pracovníkov v počte 55 osôb |
- dezinfekcia priestorov prístupných verejnosti – informačné centrum, kancelária predsedníčky, sekretariát predsedníčky, podateľňa okienko, kancelária probačného a mediačného úradníka, pojednávacie miestnosti, sociálne zariadenia vrátane miestnosti určenej pre verejnosť - dezinfekcia kľučiek a všetkých plôch s ktorými môže prísť do styku verejnosť, |
- čistenie vonkajšej a vnútornej presklenenej steny a posuvných dverí na vstupe do objektu súdu a zadných vchodových dverí, |
- umývanie podlahových krytín a dlažby v kanceláriách a na chodbách, umývanie podlahy v pojednávacích miestnostiach, |
- zametanie priestorov pred objektom, vrátane očistenia trávnatej plochy okolo objektu; v zimných mesiacoch aj odstraňovanie snehu v ranných hodinách zo schodiska pred hlavným vchodom do objektu a v rozsahu po chodník, |
- upratovanie dvornej časti za objektom (v letných a jesenných mesiacoch upratovanie napadaného lístia, odpadkov, papierov a pod. v rozsahu prislúchajúceho okolia objektu vrátane priestorov, v ktorých sú umiestnené smetné koše, v zimných mesiacoch odstraňovanie snehu pred zadným vchodom do objektu), |
- vynášanie odpadkov z jednotlivých kancelárií, vrátane pojednávacích miestností, chodieb a sociálnych zariadení do smetných košov. |
b/ Bežné upratovanie týždenné: |
- vysávanie kancelárie predsedníčky a sekretariátu, – 2x týždenne, častejšie na vyžiadanie, |
- utieranie obrazoviek počítačov všetkých zamestnancov a obrazoviek v pojednávacích miestnostiach – 3x týždenne; za tým účelom upratovacia firma nakupuje vhodné utierky nepoškodzujúce obrazovku počítača, |
- vysávanie čalúneného nábytku vysávačom – 1x týždenne, |
- umývanie sklenených výplni dverí – 1x týždenne |
- čistenie obkladačiek v sociálnych zariadeniach – 1x týždenne, |
- čistenie nábytku v pojednávacích miestnostiach – 1x týždenne, |
- vyčistenie mikrovlnnej rúry – 1x týždenne, |
- dezinfekcia kancelárii a ostatných priestorov okrem priestorov uvedených v bode A, podbod a/ bežné upratovanie denné – 2x týždenne |
c/ Bežné upratovanie mesačné: |
- upratovanie archívnych priestorov (podlaha), |
- čistenie a ošetrenie dverí vhodným prípravkom |
- vyčistenie kuchynskej linky a chladničiek 1x mesačne, častejšie na vyžiadanie. |
d/ Bežné upratovanie štvrťročné: |
- preleštenie nábytku v budove vhodným prípravkom, |
- čistenie radiátorov. |
e/ Práce na základe požiadaviek súdu v mimoriadnych prípadoch: |
Upratovanie a čistenie v objekte v mimoriadnych prípadoch na základe požiadavky a po dohode s verejným obstarávateľom formou výmeny zmien u upratovacej služby, alebo za odplatu na základe samostatnej objednávky. V prípade mimoriadnych prác za odplatu na základe samostatnej objednávky bude cena za jednu hodinu výkonu takýchto prác stanovená ako súčet: |
- zdokladovaných údajov dodávateľa o výške nákladov na jednu hodinu práce jedného zamestnanca dodávateľa navýšená o príplatky za prácu nadčas a prácu vo sviatky, dni pracovného pokoja a nočnú prácu v zmysle Zákonníka práce |
- zdokladovaných vynaložených nákladov na potreby a prostriedky potrebné v prípade mimoriadnych prác v prepočte na jednu hodinu |
- celková cena za mimoriadne práce potom bude stanovená ako súčin ceny za jednu hodinu prác špecifikovanej v predchádzajúcom odseku a času odpracovaného pri prácach vykonaných v mimoriadnych prípadoch vyjadreného s presnosťou na 15 minút. |
2. Ochrana objektu
|
|
---|---|
Funkcia |
Pod ochranou objektu zo strany dodávateľa sa rozumie otvorenie objektu a zamedzenie vstupu do objektu nepovolaným osobám z oboch vstupných vchodov do objektu v pracovných dňoch v čase do 7:00, t.j. do príchodu príslušníka ZVJS na stanovisko a od 16.00 hod. do 19.30 hod. (pondelok, utorok, štvrtok, piatok), resp. od 17.00 hod. do 19.30 hod. (streda), t.j. po odchode príslušníka ZVJS zo stanoviska, a zabezpečenie objektu prostredníctvom uzamknutia vchodových dverí, brány do dvora a zapnutia zabezpečovacej signalizačnej techniky. |
3. Umývanie okien a balkónových dverí nasledovne :
|
|
---|---|
Funkcia |
- 2 x ročne vykonať umytie všetkých okien a balkónových dverí (prvé umytie do 15.5., druhé umytie do 30.9., plocha na umytie 350 m2). |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Partizánska 1, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2023 00:00 — 01.01.2024 00:00
1 783,12 m2
20 000,00
16 666,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2022 16:16
21.12.2022 14:00
21.12.2022 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2022 16:21 - Vstupná ponuka | 20 000,00 | € | Cena s DPH |
21.12.2022 13:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: