• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 16:16
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2022 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2022 15:15

Detail zákazky Z202215557

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 16:16
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2022 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2022 15:15

Základné údaje

Z202215557

OF-265658

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7294496

Objednávateľ

00165875

Okresný súd Bardejov

Partizánska 1, Bardejov, 08575, SVK

Dodávateľ

51212706

ZET dip s. r. o.

Jarná 2596/36, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovacie a čistiace služby

Upratovanie, čistenie,umývanie, hygienické potreby

  • 90910000-9 - Upratovacie služby
  • 90911200-8 - Čistenie (upratovanie) budov
  • 90919200-4 - Čistenie (upratovanie) kancelárií
  • 90911300-9 - Umývanie okien
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonávanie upratovacích a čistiacich prác objektu
Funkcia
Vykonávanie upratovacích a čistiacich prác objektu  v rozsahu: 1.783,12 m2, vrátane čistiacich prostriedkov a hygienických potrieb. Podrobné členenie plôch v závislosti na charaktere upratovaného priestoru, materiálu podlahy priestoru a frekvencie upratovania je v prílohe č.1, tabuľke č.1 a č.2. Upratovacie a čistiace práce je možné vykonávať v pracovných dňoch v čase od 15:30 do 19:30 hod.
A/ Upratovacie a čistiace práce pozostávajú z týchto činností:
a/ Bežné upratovanie denné:
- utieranie prachu na pracovných stoloch, nábytku, obrazoch, parapetných doskách, zábradlí schodov
- upratovanie v kancelárii predsedníčky  (umývanie drevenej podlahy, čistenie koberca, utieranie prachu vrátane parapet, čistenie, údržba a utieranie sedacej súpravy a kresiel), upratovanie sekretariátu
- umývanie a čistenie záchodových mís a pisoárov; súčasťou čistiacich prác v sociálnych zariadeniach je aj dodávka a pravidelné doplňovanie toaletného papiera, mydla na umývanie rúk a bielych papierových utierok do zásobníkov pre zamestnancov súdu a externých  pracovníkov v počte 55 osôb
- dezinfekcia priestorov prístupných verejnosti – informačné centrum, kancelária predsedníčky, sekretariát predsedníčky, podateľňa okienko, kancelária probačného a mediačného úradníka, pojednávacie miestnosti, sociálne zariadenia vrátane miestnosti určenej pre verejnosť - dezinfekcia kľučiek a všetkých plôch s ktorými môže prísť do styku verejnosť,
- čistenie vonkajšej a vnútornej presklenenej steny a posuvných dverí na vstupe do objektu súdu a zadných vchodových dverí,
- umývanie podlahových krytín a dlažby v kanceláriách a na chodbách, umývanie podlahy v pojednávacích miestnostiach,
- zametanie priestorov pred objektom, vrátane očistenia trávnatej plochy okolo objektu; v zimných mesiacoch aj odstraňovanie snehu v ranných hodinách zo schodiska pred hlavným vchodom do objektu a v rozsahu po chodník,
- upratovanie dvornej časti za objektom  (v letných a jesenných mesiacoch upratovanie napadaného lístia, odpadkov, papierov a pod. v rozsahu prislúchajúceho okolia objektu  vrátane priestorov, v ktorých sú umiestnené smetné koše, v zimných mesiacoch odstraňovanie snehu pred zadným vchodom do objektu),
- vynášanie odpadkov z jednotlivých kancelárií, vrátane pojednávacích miestností, chodieb a sociálnych zariadení do smetných košov.
b/ Bežné upratovanie týždenné:
- vysávanie kancelárie predsedníčky a sekretariátu, – 2x týždenne, častejšie na vyžiadanie,
- utieranie obrazoviek počítačov všetkých zamestnancov a obrazoviek v pojednávacích miestnostiach  – 3x týždenne; za tým účelom upratovacia firma nakupuje vhodné utierky nepoškodzujúce obrazovku počítača,
- vysávanie čalúneného nábytku vysávačom – 1x týždenne,
- umývanie sklenených výplni dverí – 1x týždenne
- čistenie obkladačiek v sociálnych zariadeniach – 1x týždenne,
- čistenie nábytku v pojednávacích miestnostiach – 1x týždenne,
- vyčistenie mikrovlnnej rúry – 1x týždenne,
- dezinfekcia kancelárii a ostatných priestorov okrem priestorov uvedených v bode A, podbod a/ bežné upratovanie denné – 2x týždenne
c/ Bežné upratovanie mesačné:
- upratovanie archívnych priestorov (podlaha),
- čistenie a ošetrenie dverí vhodným prípravkom
- vyčistenie kuchynskej linky a chladničiek 1x mesačne, častejšie na vyžiadanie.
d/ Bežné upratovanie štvrťročné:
- preleštenie nábytku v budove vhodným prípravkom,
- čistenie radiátorov.
e/ Práce na základe požiadaviek súdu v mimoriadnych prípadoch:
Upratovanie a čistenie v objekte  v mimoriadnych prípadoch na základe požiadavky a po dohode s verejným obstarávateľom formou výmeny zmien u upratovacej služby, alebo za odplatu na základe samostatnej objednávky.   V prípade mimoriadnych prác za odplatu na základe samostatnej objednávky bude cena za jednu hodinu výkonu takýchto prác stanovená ako súčet:
- zdokladovaných údajov dodávateľa o výške nákladov na jednu hodinu práce jedného zamestnanca dodávateľa navýšená o príplatky za prácu nadčas a prácu vo sviatky, dni pracovného pokoja a nočnú prácu v zmysle Zákonníka práce
- zdokladovaných vynaložených nákladov na potreby a prostriedky potrebné v prípade mimoriadnych prác v prepočte na jednu hodinu
- celková cena za mimoriadne práce potom bude stanovená ako súčin ceny za jednu hodinu prác špecifikovanej v predchádzajúcom odseku a času odpracovaného pri prácach vykonaných v mimoriadnych prípadoch vyjadreného s presnosťou na 15 minút.
 2. Ochrana objektu
Funkcia
Pod ochranou objektu zo strany dodávateľa sa rozumie otvorenie objektu  a zamedzenie vstupu do objektu  nepovolaným osobám z oboch vstupných vchodov do objektu  v pracovných dňoch v čase do 7:00, t.j. do príchodu príslušníka ZVJS na stanovisko a od 16.00 hod. do 19.30 hod. (pondelok, utorok, štvrtok, piatok), resp. od 17.00 hod. do 19.30 hod. (streda), t.j. po odchode príslušníka ZVJS zo stanoviska, a zabezpečenie objektu  prostredníctvom uzamknutia vchodových dverí, brány do dvora a zapnutia zabezpečovacej signalizačnej techniky.
 3. Umývanie okien a balkónových dverí nasledovne :
Funkcia
- 2 x ročne vykonať umytie všetkých okien a balkónových dverí (prvé umytie do 15.5., druhé umytie do 30.9., plocha na umytie 350 m2).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska 1, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2023 00:00 — 01.01.2024 00:00

1 783,12 m2

20 000,00

16 666,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2022 16:16

21.12.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.12.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 312
 140
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2022 16:21 - Vstupná ponuka 20 000,00 € Cena s DPH
21.12.2022 13:14 - Najvýhodnejšia ponuka 19 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS