• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2022 11:20

Detail zákazky Z202215555

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2022 11:20

Základné údaje

Z202215555

OF-266479

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7281451

Objednávateľ

00312509

Mesto Hlohovec

M.R.Štefánika 1, Hlohovec, 92001, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

stravovacie karty, stravné karty, elektronické stravné poukážky, stravné poukážky, stravovacie poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektronické stravovacie poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 a 7 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok v nominálnej hodnote 5,10 eur ks 2023
Predpokladané množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok v nominálnej hodnote 7,65 eur ks 1765
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet ks 31
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia karta obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravovacia karta obsahuje meno stravníka
Stravovacia karta obsahuje číslo karty, dobu platnosti a označenie držiteľa karty, čiarový kód
Stravovacia karta je chránená PIN kódom
Stravovacia karta má možnosť zablokovanie v prípade straty, bezplatný online účet
Bezpečnostný čip na karte áno
Platba kartou od 0,01 eur
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích kariet na základe čiastkových objednávok po dobu 1 roka od účinnosti zmluvy správne a v dohodnutom termíne do sídla objednávateľa.
2. Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa.
3. Distribúcia elektronických stravovacích poukážok- kreditov prebieha on-line.
4. Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať zamestnávateľovi/objednávateľovi manažovať karty, kredit, používateľov a objednávky.
5. Zóna pre držiteľov karty musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním karty. Používanie aplikácie so zákazníckou zónou musí byť dostupné pre zariadenia: počítač, tablet, mobil. Mobilná aplikácia pre kontrolu zostatku na účte a platby mobilom so systémom Android.
6. Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii.
7. Zoznam stravovacích zariadení, ktoré kartu akceptujú, musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa.
8. Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením karty k POS (point of sale) terminálu.
9. Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
10. Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím.
11. Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 18 mesiacov.
12. Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní od prijatia objednávky.
13. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky z objektívnych dôvodov (zmena výšky stravného u objednávateľa, zmena príslušných zákonov) počas trvania zmluvy na základe dodatku k tejto zmluve.
14. V prípade časovej tiesne je objednávateľ oprávnený vystaviť objednávku na zmenenú nominálnu hodnotu aj pred podpisom dodatku uvedeného v bode 13. a následne najneskôr do 15. dňa v mesiaci, ktorého sa zmenená výška elektronických stravovacích poukážok týka pristúpiť k podpísaniu dodatku. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. Tj. bude zachované % provízie prepočítané na novú nominálnu hodnotu stravovacej poukážky.
15. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
16. Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. Elektronické stravovacie poukážky budú na stravovacie karty zasielané od 01. 01. 2023. Prvé stravovacie karty budú dodané a aktivované pred týmto termínom tak, aby bolo možné využiť elektronické stravovacie poukážky od 01. 01. 2023 za predpokladu, že bude dodávateľovi pred týmto termínom doručená objednávka od objednávateľa s uvedením počtu kusov kariet (spolu s menami stravníkov), ktoré je potrebné aktivovať.
17. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
18. Celková cena za elektronickú stravovaciu poukážku je tvorená súčtom jej nominálnej hodnoty v eurách, od ktorej je odčítaná zľava, ak táto bola poskytnutá, a výškou poplatku/provízie za poskytnuté služby v eurách. Výška provízie do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta. Výšku provízie uvedie poskytovateľ aj percentom z nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky a percento provízie je nemenné po celú dobu platnosti tejto zmluvy.
19. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravovacích kariet objednávateľovi, dane, poistenie, vrátenie, výmenu, distribúciu kariet a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
20. Dodávateľ nebude za požadovaný predmet plnenia účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
21. Úspešný uchádzač/Dodávateľ môže po dohode spätne odobrať od verejného obstarávateľa hodnotu stravnej jednotky na elektronickej stravovacej karte v prípade, že zamestnanec ukončí pracovný pomer počas mesiaca.
22. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania.
23. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
24. Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu minimálne s 15 zariadeniami v meste Hlohovec, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov počas celej doby účinnosti zmluvy.
25. Predmet zákazky bude dodaný vrátane dopravy na miesto plnenia - do sídla objednávateľa.
26. Objednávateľ požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy kalkuláciu konečnej ceny stravovacej poukážky (podľa bodu 17) vynásobenej predpokladaným množstvom odobratých stravovacích poukážok (kalkulačný vzorec). Kalkulovaná cena sa musí rovnať s cenou v tejto zmluve.
27. Objednávateľ požaduje do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť zoznam minimálne 15 stravovacích zariadení nachádzajúcich sa v meste Hlohovec, s ktorými má dodávateľ uzatvorenú zmluvu.
28. Lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od objednávateľa je do 5 pracovných dní.
29. V prípade nepredloženia kalkulácie uvedenej v bode 26, alebo zoznamu uvedeného v bode 27, v požadovanej lehote 5 dní od uzavretia zmluvy je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. Rovnako je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade nedodržania lehoty plnenia uvedenej v bode 28.
30. Celkový počet odobratých stravovacích kariet a elektronických stravovacích poukážok dohodnutý rámcovou dohodou je určený ako maximálny, pričom objednávateľovi nevzniká povinnosť na odber ich celkového počtu. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo.
31. Objednanie nižšieho počtu stravovacích poukážok ako je maximálny celkový počet stravovacích poukážok dohodnutý rámcovou dohodou nie je porušením rámcovej dohody zo strany objednávateľa a dodávateľovi nevzniká právo na uplatnenie sankcie za neodobratie celkového počtu stravovacích poukážok objednávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

M. R. Štefánika 1, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

12

3,00 položka

23 820,00

23 820,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2022 15:36

20.12.2022 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2022 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2022 15:40 - Vstupná ponuka 23 820,00 € Cena s DPH
16.12.2022 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka 23 818,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS