00312509
Mesto Hlohovec
M.R.Štefánika 1, Hlohovec, 92001, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
stravovacie karty, stravné karty, elektronické stravné poukážky, stravné poukážky, stravovacie poukážky
Tovar, Služba
1. Elektronické stravovacie poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 a 7 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok v nominálnej hodnote 5,10 eur | ks | 2023 | ||
Predpokladané množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok v nominálnej hodnote 7,65 eur | ks | 1765 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | ks | 31 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia karta obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravovacia karta obsahuje | meno stravníka |
Stravovacia karta obsahuje | číslo karty, dobu platnosti a označenie držiteľa karty, čiarový kód |
Stravovacia karta je chránená | PIN kódom |
Stravovacia karta má možnosť | zablokovanie v prípade straty, bezplatný online účet |
Bezpečnostný čip na karte | áno |
Platba kartou | od 0,01 eur |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích kariet na základe čiastkových objednávok po dobu 1 roka od účinnosti zmluvy správne a v dohodnutom termíne do sídla objednávateľa. |
2. Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa. |
3. Distribúcia elektronických stravovacích poukážok- kreditov prebieha on-line. |
4. Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať zamestnávateľovi/objednávateľovi manažovať karty, kredit, používateľov a objednávky. |
5. Zóna pre držiteľov karty musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním karty. Používanie aplikácie so zákazníckou zónou musí byť dostupné pre zariadenia: počítač, tablet, mobil. Mobilná aplikácia pre kontrolu zostatku na účte a platby mobilom so systémom Android. |
6. Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii. |
7. Zoznam stravovacích zariadení, ktoré kartu akceptujú, musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa. |
8. Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením karty k POS (point of sale) terminálu. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
10. Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím. |
11. Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 18 mesiacov. |
12. Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní od prijatia objednávky. |
13. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky z objektívnych dôvodov (zmena výšky stravného u objednávateľa, zmena príslušných zákonov) počas trvania zmluvy na základe dodatku k tejto zmluve. |
14. V prípade časovej tiesne je objednávateľ oprávnený vystaviť objednávku na zmenenú nominálnu hodnotu aj pred podpisom dodatku uvedeného v bode 13. a následne najneskôr do 15. dňa v mesiaci, ktorého sa zmenená výška elektronických stravovacích poukážok týka pristúpiť k podpísaniu dodatku. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. Tj. bude zachované % provízie prepočítané na novú nominálnu hodnotu stravovacej poukážky. |
15. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
16. Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. Elektronické stravovacie poukážky budú na stravovacie karty zasielané od 01. 01. 2023. Prvé stravovacie karty budú dodané a aktivované pred týmto termínom tak, aby bolo možné využiť elektronické stravovacie poukážky od 01. 01. 2023 za predpokladu, že bude dodávateľovi pred týmto termínom doručená objednávka od objednávateľa s uvedením počtu kusov kariet (spolu s menami stravníkov), ktoré je potrebné aktivovať. |
17. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom. |
18. Celková cena za elektronickú stravovaciu poukážku je tvorená súčtom jej nominálnej hodnoty v eurách, od ktorej je odčítaná zľava, ak táto bola poskytnutá, a výškou poplatku/provízie za poskytnuté služby v eurách. Výška provízie do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta. Výšku provízie uvedie poskytovateľ aj percentom z nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky a percento provízie je nemenné po celú dobu platnosti tejto zmluvy. |
19. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravovacích kariet objednávateľovi, dane, poistenie, vrátenie, výmenu, distribúciu kariet a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
20. Dodávateľ nebude za požadovaný predmet plnenia účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
21. Úspešný uchádzač/Dodávateľ môže po dohode spätne odobrať od verejného obstarávateľa hodnotu stravnej jednotky na elektronickej stravovacej karte v prípade, že zamestnanec ukončí pracovný pomer počas mesiaca. |
22. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania. |
23. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
24. Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu minimálne s 15 zariadeniami v meste Hlohovec, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov počas celej doby účinnosti zmluvy. |
25. Predmet zákazky bude dodaný vrátane dopravy na miesto plnenia - do sídla objednávateľa. |
26. Objednávateľ požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy kalkuláciu konečnej ceny stravovacej poukážky (podľa bodu 17) vynásobenej predpokladaným množstvom odobratých stravovacích poukážok (kalkulačný vzorec). Kalkulovaná cena sa musí rovnať s cenou v tejto zmluve. |
27. Objednávateľ požaduje do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť zoznam minimálne 15 stravovacích zariadení nachádzajúcich sa v meste Hlohovec, s ktorými má dodávateľ uzatvorenú zmluvu. |
28. Lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od objednávateľa je do 5 pracovných dní. |
29. V prípade nepredloženia kalkulácie uvedenej v bode 26, alebo zoznamu uvedeného v bode 27, v požadovanej lehote 5 dní od uzavretia zmluvy je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. Rovnako je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade nedodržania lehoty plnenia uvedenej v bode 28. |
30. Celkový počet odobratých stravovacích kariet a elektronických stravovacích poukážok dohodnutý rámcovou dohodou je určený ako maximálny, pričom objednávateľovi nevzniká povinnosť na odber ich celkového počtu. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo. |
31. Objednanie nižšieho počtu stravovacích poukážok ako je maximálny celkový počet stravovacích poukážok dohodnutý rámcovou dohodou nie je porušením rámcovej dohody zo strany objednávateľa a dodávateľovi nevzniká právo na uplatnenie sankcie za neodobratie celkového počtu stravovacích poukážok objednávateľom. |
M. R. Štefánika 1, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
12
3,00 položka
23 820,00
23 820,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2022 15:36
20.12.2022 10:30
20.12.2022 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2022 15:40 - Vstupná ponuka | 23 820,00 | € | Cena s DPH |
16.12.2022 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 818,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: