• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 15:10
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2022 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    19.12.2022 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.12.2022 16:05

Detail zákazky Z202215553

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 15:10
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2022 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    19.12.2022 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.12.2022 16:05

Základné údaje

Z202215553

OF-266950

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7265989

Objednávateľ

37847783

Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja

Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK

Dodávateľ

32900694

Jozef Kvaššay

SNP 1446/44, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drevené protisnehové zábrany - poskytnutie, montáž a demontáž

drevené snehové zábrany, snehové zábrany

  • 98300000-6 - Rôzne služby
  • 34928340-3 - Protisnehové zábrany
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drevené protisnehové zábrany - poskytnutie, montáž a demontáž
Funkcia
Rozmiestnením snehových zábran sa zabráni naviatiu väčšieho množstva snehu na cestu hlavne na úsekoch, kde často dochádza k tvorbe snehových jazykov alebo závejov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
celková dĺžka umiestnenia snehových zábran bm 4540
- celková dĺžka 1 zábrany mm 1850
- celková výška 1 zábrany mm 1650
- výška ukotvovacieho tŕnu zábrany mm 150
- počet priečnych pásov na zábrane ks 6
- výška priečneho pásu zábrany mm 90 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- materiál, z ktorého je snehová zábrana zhotovená drevo
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa : dopravu (dovoz aj odvoz) snehových zábran na miesta osadenia, montáž a demontáž na miestach plnenia podľa špecifikácie Objednávateľa.
Objednávateľ predloží Dodávateľovi ihneď po zazmluvnení presný rozpis umiestnenia protisnehových zábran.
Dodávateľ predloží Objednávateľovi aktuálny rozpočet a harmonogram montáže/osadenia zábran do 2 pracovných dní po zazmluvnení e-mailom kontaktnej osobe.
Osadenie (montáž) vykonať: max. do 7 pracovných dní po zazmluvnení.
Dodávateľ zhotoví protisnehové zábrany vo vlastnej réžií. Objednávateľ protisnehové zábrany neposkytuje.
Zber (demontáž) vykonať po 31.3.2021.
Prvá čiastková fakturácia poskytnutí a montáži snehových zábran. Druhá čiastková fakturácia po demontáži.
Lehota splatnosti čiastkovej faktúry je 30 kal. dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, len osobou registrovanou pre daň podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty.
V čiastkovej faktúre bude Dodávateľ uvádzať číslo zmluvy, ku ktorej sa táto čiastková faktúra viaže.
Vystavená faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového a účtovného dokladu v súlade s platnou právnou úpravou EÚ. V prípade, že daňový doklad nebude obsahovať tieto náležitosti, Objednávateľ má právo vrátiť ho na doplnenie a prepracovanie. V takomto prípade nová lehota splatnosti začne plynúť doručením doplneného/prepracovaného dokladu Objednávateľovi.
Podkladom pre fakturáciu bude odovzdávací a preberací protokol Dodávateľa potvrdený Objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Ostatné sa riadi obchodnými podmienkami elektronickej platformy verzia 1.2 účinná odo dňa 3.11.2022
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavský, Slovenská republika

21.12.2022 08:00 — 30.12.2022 15:00

1,00 celok v zmysle technickej špecifikácie

20 702,40

17 252,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2022 15:10

19.12.2022 15:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.12.2022 15:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.12.2022 13:29 - Vstupná ponuka 20 702,40 € Cena s DPH
15.12.2022 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka 20 702,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS