00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
35887117
Roche Slovensko, s.r.o.
Pribinova 7828/19, Bratislava, 81109, SVK
Diagnostiká pre imunochémiu pre analyzátor Cobas E411 a Cobas U411
Diagnostiká pre klinickú biochémiu
Tovar, Služba
1. Diagnostické súpravy
|
|
---|---|
Funkcia |
Diagnostiká pre klinickú biochémiu spracovávané na prístroji analyzátor Cobas E411 Cobas U411 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Elecsys HBsAg | balenie | 5 | ||
Elecsys Anti-HBs | balenie | 2 | ||
Elecsys Anti-HCV II | balenie | 5 | ||
Elecsys PTH | balenie | 7 | ||
Elecsys beta-CrossLaps | balenie | 21 | ||
Elecsys Osteocalcin | balenie | 9 | ||
Elecsys P1NP CalSet | balenie | 23 | ||
Elecsys Vitamin D total II | balenie | 55 | ||
Elecsys PTH CalSet | balenie | 3 | ||
Elecsys beta-CrossLaps CalSet | balenie | 3 | ||
Elecsys N-MID Osteocalcin CalSet | balenie | 3 | ||
Elecsys P1NP CalSet | balenie | 3 | ||
Elecsys Vitamin D total II CalSet | balenie | 4 | ||
PreciControl Varia | balenie | 3 | ||
PreciControl HBsAg Gen.2 | balenie | 2 | ||
PreciControl Anti-HBs | balenie | 2 | ||
PreciControl Anti – HCV | balenie | 2 | ||
PreciControl vitamin D totall | balenie | 4 | ||
Elecsys ProCell | balenie | 25 | ||
Elecsys CleanCell | balenie | 25 | ||
Elecsys Diluent Universal | balenie | 3 | ||
Elecsys SysClean | balenie | 3 | ||
Elecsys SysWash | balenie | 4 | ||
Elecsys 2010 Assay Tip | balenie | 8 | ||
Elecsys 2010 Assay Cup | balenie | 8 | ||
Combur Test M | balenie | 240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položky pre Cobas E 411 musia mať pri nákupe minimálne polročnú záruku, do cien diagnostík požadujeme započítať prenájom prístroja Cobas E411 a Cobas U 411 na 12 mesiacov s požiadavkou dovozu prístrojov, ich zapojenia, ročného servisu, preškolenia pracovníkov pre vykonávanie predmetných výkonov. | |
Je možné dodať ekvivalent predmetných výrobkov, k tomu je potrebné dodať predmetné prístroje s prepočtom prenájmu na 12 mesiacov do ceny jednotlivých výrobkov (diagnostík) s požiadavkou dovozu prístrojov, ich zapojenia, ročného servisu, preškolenia pracovníkov pre vykonávanie predmetných výkonov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ predloží rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu sadzby DPH a ceny s DPH. |
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti. |
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku. |
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy na základe priebežnej čiastkovej objednávky zadanej telefonicky alebo e-mailom. |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Zásielka(y) musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia. |
Súprava(y) musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, so zárukou minimálne 6 mesiacov od dodania. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru. |
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky, požadujeme vrátenie peňazí. |
Dodávky tovaru s teplotným monitoringom garantujúcim dodržanie správnej teploty a transport tovaru, potvrdenie o odbornej aplikačnej podpore. |
Zabezpečenie možnosti vzdialenej správy pre online riešenie aplikačných či servisných problémov lekárskych prístrojov. |
Hotline- aplikačná podpora a riešenie urgentných požiadaviek prostredníctvom vzdialeného prístupu do 2 hod počas pracovných dní od 07,00 do 17,00 hod. Nástup do 48 hod. pri riešení urgentných aplikačných a servisných požiadavkách. |
Garantovanie dodávok tovaru do 5 pracovných dní od doručenia objednávky. |
Predloženie osvedčenia o distribúcií (potvrdené výrobcom). |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Nábr.I.Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
59 026,70
59 026,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2022 14:09
19.12.2022 14:15
19.12.2022 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.12.2022 18:42 - Vstupná ponuka | 59 026,70 | € | Cena bez DPH |
18.12.2022 18:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 026,70 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: