• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.12.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.12.2022 15:50

Detail zákazky Z202215539

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.12.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.12.2022 15:50

Základné údaje

Z202215539

OF-266437

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7265979

Objednávateľ

00165221

Štátny ústav pre kontrolu liečiv

Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK

Dodávateľ

52005551

Ticket Service, s.r.o.

Karadžičova 8, Bratislava, 82015, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet

stravovacia karta

  • 30237131-6 - Elektronické karty

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie karty
Funkcia
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanoveniami § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodných platobným terminálom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota stravnej jednotky pre zamestnanca € 5,20
predpokladané množstvo stravovacích kariet ks 14
predpokladaný počet stravných jednotiek na jedného zamestnanca sj 247
celkový predpokladaný počet stravných jednotiek pre zamestnancov sj 3458
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravovacia karta musí obsahovať názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu
stravovacia karta musí obsahovať číslo karty
stravovacia karta musí obsahovať dobu platnosti karty minimálne 2 roky od jej vydania
stravovacia karta umožňuje bezkontaktné použitie alebo použitie PIN kódu
stravovacia karta má možnosť blokácie v prípade straty alebo krádeže
stravovacia karta má bezplatný online účet
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa  prostredníctvom elektronických stravovacích kariet na obdobie jedného roka (od januára do decembra)
V celkovej ponúknutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných kariet, vrátane provízie. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa týkajúce sa : - vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky na miesto plnenia, - priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravným kartám,- všetky transakčné náklady týkajúce sa komunikácie karty napr. zasielanie sms a pod.,
Zamestnanec objednávateľa - držiteľ karty- bude oboznámený s užívateľskou podporou (servis a ochrana) a s technickými prostriedkami, použitím ktorých môže kedykoľvek zistiť zostatok na karte. Dodávateľ zabezpečí funkcionalitu notifikácie pri každej transakcii na karte (SMS, e-mail). Minimálna hodnota transakcie zamestnanca nie je obmedzená zákonom stanovenou minimálnou hodnotou stravnej jednotky.
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet do 3 pracovných dní od doručenia objednávky, v prípade straty alebo krádeže do 24 hod.
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v prílohe objednávky. Príloha objednávky bude obsahovať číslo karty, meno zamestnanca, osobné číslo a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa.
Na základe doručenej objednávky v elektronickej forme dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 24 hodín od jej prijatia.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavenej faktúry zaslanej objednávateľovi s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúry budú zasielané elektronicky na e-mailovú adresu, ktorá bude zadaná dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy.
Dodávateľ vystaví faktúru za poskytnutú službu najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po mesiaci v ktorom bola služba zabezpečená.
Dodávateľ preukáže do 3 dní od uzavretia zmluvy, že má zmluvne dohodnutých minimálne 5 reštauračných zariadení a min. 5 potravinových reťazcov v blízkosti okolia miest plnenia (Kvetná 11, Bratislava, Na Rákoši 9263, Zvolen, Mariánske námestie 5, Žilina), ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravovaciu kartu a je ňou možné platiť. V prípade ak dodávateľ nesplní túto podmienku objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet zmluvnej ceny podľa jednotlivých položiek tvoriacich fakturovanú cenu za službu. Zmluvná cena je počas platnosti zmluvy nemenná.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť u prevádzkovateľov zmluvných zariadení, aby tieto boli pri vstupe viditeľne označené etiketou a logom dodávateľa.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky/nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky/nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané do provízie dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že max. množstvo odobratých stravných kariet je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa, ktoré sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral maximálne množstvo.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou
a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

3 458,00 stravná jednotka

17 981,60

17 981,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2022 14:03

19.12.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.12.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2022 15:46 - Vstupná ponuka 17 981,60 € Cena s DPH
15.12.2022 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka 17 981,58 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS