• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    27.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.12.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.12.2022 11:50

Detail zákazky Z202215537

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    27.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.12.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.12.2022 11:50

Základné údaje

Z202215537

OF-251380

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7317562

Objednávateľ

42156424

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby

Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK

Dodávateľ

35778199

GlobalTel, a.s.

Landererova 12, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup technickej podpory pre SW Tenable

Tenable

  • 72222300-0 - Služby informačných technológií

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup podpory licencií - Tenable
Funkcia
Predĺženie licencií na riešenie Tenable Vulnerability Scanner na 1 rok, 3 ks.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet: ks 3
Požadované trvanie: mesiace 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1/3 - Riešenie pozostáva z: SecurityCenter – On Premise – Subscription, 1024 Hosts-Scanner(s)
2/3 - Riešenie pozostáva z: Nessus Agents - Add-on Only – On Premise – 128 Agents
3/3 - Riešenie pozostáva z: Nessus Profesional – On Premise
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodanie bude jednorázovo.
2. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom a technickými a funkčnými parametrami.
4. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
5. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky a ktoré bude plne kompatibilné s aktuálnym zariadením objednávateľa z dôvodu predĺženia servisnej podpory.
6. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4 a 5 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy.
7. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
8. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, ktorú je povinný zaplatiť dodávateľ v prospech objednávateľa vo výške 10 % z ceny plnenia v prípade porušenia ustanovení 1 až 5 tejto zmluvy do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, alebo do 7 dní odo dňa odmietnutia prevziať zásielku, alebo do 7 dní odo dňa márneho uplynutia odbernej lehoty na prevzatie zásielky stanovenej doručovateľom.
9. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi.
10. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy je povinný k zaplateniu úroku z omeškania 0,05 % z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania v prospech objednávateľa, týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavská cesta 100/II, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

30.12.2022 09:00 — 09.01.2023 15:00

1,00 celok

132 120,00

110 100,00

Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom a technickými a funkčnými parametrami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2022 13:48

27.12.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.12.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 440
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.12.2022 18:09 - Vstupná ponuka 131 760,00 € Cena s DPH
26.12.2022 18:09 - Najvýhodnejšia ponuka 131 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS