00321796
Mesto Žilina
Námestie obetí komunizmu 1, Žilina, 01131, SVK
31432484
FINAL - CD spol. s r.o.
Škultétyho 437/18, Partizánske, 95801, SVK
Elektromobil
Elektromobil
Tovar, Služba
1. Elektromobil
|
|
---|---|
Funkcia |
ABS s brdzovým asistentom a EBD |
ESP - Elektronický program stability |
Airbag vodiča |
Imobilizér |
Kontrolka zapnutia bezpečnostného pásu vodiča a spolujazdca |
Posilňovač riadenia |
Nastavenie sklonu volantu |
Plnohodnotné rezervné koleso |
Chladič batérie |
Ohrievač batérie |
Port rýchleho nabíjania |
Nabíjací kábel EVSE |
Kábel Mode 3 (Type1/Type2) |
Systém rekuperatívneho brzdenia |
Mód B |
Eco mód |
Pomocník pri rozjazde do kopca |
Predné halogénové svetlomety s manuálnym nastavením výšky |
Predné elektricky ovládané okná |
Vnútorné osvetlenie a osvetlenie na čítanie |
Manuálne nastaviteľné sedadlo vodiča (posuvné a sklopiteľné) |
Palubný počítač s multifunkčným displejom |
Rádio |
Pravé posuvné bočné dvere |
Zadné dvere s otváraním 50/50 |
Bočné steny nákladného priestoru bez okien |
Plná plechová prepážka |
2/3 miestne vozidlo |
Strieborná prípadne biela farba (podľa toho za ktorú sa nepripláca) |
Drevená podlaha v nákladnom priestore |
Klimatizácia |
Zimná sada kolies na diskoch |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Lítium-iónová batéria | kWh | 75 | ||
Palubná nabíjačka | kW | 6,6 | ||
Zásuvka | V | 12 | ||
Reproduktory | ks | 2 | ||
Objem nákladného priestoru | m3 | 4 | ||
Háky na uchytenie siete | ks | 6 | ||
Disky kolies oceľové | palce | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
štandardná záruka | 2 roky / bez limitu najazdenia km na štandardné a elektrické diety |
Názov |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu „Každý iný, všetci rovní – sociálna inklúzia rómskej komunity v meste Žilina“, financovaného z Nórskych grantov a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť po kumulatívnom splnení nasledovných podmienok: a) dňom schválenia administratívnej kontroly zo strany Správcu programu Nórskeho finančného mechanizmu 2014 –2021 – Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky a b) nasledujúci deň po dni zverejnenia v zmysle § 47a Občianskeho zákonníka. |
Zmluvné strany berú na vedomie, že zverejnenie tejto zmluvy, jej príloh a prípadných dodatkov na webovom sídle Objednávateľa a na webovom sídle Správcu programu v súlade a v rozsahu zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov nie je porušením alebo ohrozením obchodného tajomstva. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, vrátane Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami |
vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy, a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ potvrdí prevzatie tovaru podpísaním preberacieho protokolu. Preberací protokol je podkladom pre vystavenie faktúry a tvorí prílohu k tejto faktúre. Preberací protokol ktorý bude predložený zo strany Dodávateľa pri odovzdaní tovaru a musí obsahovať najmä: |
a) číslo protokolu; b) označenie zmluvných strán; c) sídlo zmluvných strán; d) IČO zmluvných strán; e) DIČ, IČ DPH zmluvných strán, ak im boli pridelené; f) označenie registrového súdu a čísla vložky, príp. označenie živnostenského úradu a čísla zápisu, príp. údaj o zápise v inom registri Dodávateľa; g) označenie tovaru (sériové číslo, rok výroby a pod.); h) množstvo tovaru; i) jednotkovú cenu a celkovú cenu tovaru (bez DPH aj s DPH); j) meno a priezvisko preberajúcej osoby spolu s uvedením jej funkcie; k) meno a priezvisko odovzdávajúcej osoby spolu s uvedením jej funkcie; |
l) dátum prevzatia tovaru; m) miesto dodania tovaru; n) závery z ohliadky zo strany povereného pracovníka Objednávateľa; o) vyjadrenie pracovníka Objednávateľa v prípade odmietnutia prevzatia dodávaného tovaru, p) podpis preberajúcej a odovzdávajúcej osoby. |
Tovar musí byť odovzdaný spolu so všetkými ďalšími písomnými dokladmi potrebnými na prevzatie a riadne užívanie (ako sú napr. certifikáty kvality, certifikáty zhody, licencie, návod na použitie/obsluhu, záručné listy a pod.) |
Ak preberaný tovar nespĺňa vlastnosti a kvalitatívne či kvantitatívne požiadavky, takýto tovar Objednávateľ neprevezme a uvedie Dodávateľovi dôvody neprebratia tovaru. Objednávateľ nemusí prevziať tovar, ak k dodanému tovaru neboli dodané všetky sprievodné dokumenty. Odmietnutie prevzatia spolu s dôvodmi odmietnutia prevzatia sa uvedú v preberacom protokole. |
Vlastnícke právo k tovaru a nebezpečenstvo škody na ňom (strata, zničenie a poškodenie tovaru) dodanému zo strany Dodávateľa, vrátane vykonaných prác, prechádza na Objednávateľa okamihom jeho riadneho odovzdania a prebratia v mieste dodania tovaru Objednávateľovi. Prebratie tovaru sa potvrdzuje na preberacom protokole. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvný termín uvedený v tejto Zmluve je termín najneskoršie prípustný a neprekročiteľný s výnimkou: a) udalostí, ktoré nie sú závislé od vôle zmluvných strán a tieto ich nemôžu ovplyvniť, t.j. napr. nepredvídateľné okolnosti, nepriaznivé počasie vylučujúce výkon prác, živelná pohroma, rozhodnutia tretích strán–orgánov štátnej správy, správcov sietí, petície a sťažnosti občanov a pod.; b) neposkytnutia riadnej a včasnej súčinnosti zo strany Objednváateľa dohodnutej v tejto Zmluve, ktorá je riadne odôvodnená, z dôvodu čoho došlo k prerušeniu plnenia predmetu Zmluvy |
Zodpovednosť za vady tovaru, záruka za akosť tovaru a práva a povinnosti z nich vyplývajúce sa riadia právnymi predpismi platnými na území SR a touto Zmluvou. Dodávateľ zodpovedá za škody na tovare do doby jeho riadneho dodania Objednávateľovi. |
Záručná doba na dodaný tovar je 2 roky odo dňa podpísania protokolu o prevzatí tovaru bez vád a nedorobkov Objednávateľom, pokiaľ výrobca neurčí dlhšiu záručnú dobu. Dodávateľ zodpovedá, že v záručnej dobe bude dodaný tovar plne funkčný a spôsobilý na použitie na účel zodpovedajúci jeho určeniu a že sa na ňom nevyskytnú žiadne vady. Záručná doba začne plynúť dňom riadneho dodania tovaru Objednávateľovi. Dodávateľ nezodpovedá za vady v prípade, že vada bola po podpise protokolu o odovzdaní spôsobená mechanickým poškodením alebo treťou osobou, alebo neodborným zásahom do tovaru. |
V prípade, že sa na tovare počas záručnej doby vyskytne vada, Objednávateľ má právo požadovať jej bezplatné odstránenie (opravou, alebo výmenou chybných častí tovaru). Dodávateľ je povinný odstrániť vadu na vlastné náklady a je povinný dodať chýbajúci tovar najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie (e-mailom) Objednávateľa Dodávateľovi alebo od vyznačenia predmetnej vady (chýbajúceho tovaru) na dodacom liste. |
V prípade omeškania s odstraňovaním vady má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z fakturovanej ceny daného tovaru za každý deň omeškania. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý. |
Zjavnými vadami tovaru sú najmä mechanické poškodenia tovaru, chýbajúce doklady súvisiace s tovarom, nefunkčnost’ tovaru, nedodanie tovaru v množstve a kvalite s vlastnosťami, ktoré boli dohodnuté v tejto Zmluve a všetky ostatné vady, ktoré sú zistiteľné pri obhliadke vykonanej s odbornou starostlivosťou. |
Oznámenie o vadách (reklamácia vád tovaru) musí minimálne obsahovať: a) označenie a číslo Zmluv; b) názov, označenie a typ reklamovaného tovaru; c) popis vady; d) číslo preberacieho protokolu. |
Objednávateľ je oprávnený v prípade vadného plnenia žiadať niektorý z nasledujúcich nárokov: a) výmena vadného tovaru za tovar bez vád; b) odstránenie vád opravou tovaru (ak sú opraviteľné) Dodávateľom, resp. na jeho náklady; c) dodanie chýbajúceho tovaru; d) znížením ceny o zľavu z ceny, ktorá zodpovedá zníženiu hodnoty tovaru v dôsledku kvalitatívnych vád, minimálne však o 20% ceny, |
V prípade ak Dodávateľ nedodrží podmienky úplného prístupu k svojmu účtovníctvu v súvislosti s plnením tejto zmluvy alebo sa preukáže, že pri získaní zákazky sa dopustil konania, ktoré je označené ako kolúzne správanie, alebo iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber úspešného uchádzača, a to najmä v prípade, ak bude Objednváateľ ako prijímateľ projektového grantu povinný v dôsledku týchto skutočností vrátiť poskytnutý projektový grant alebo jeho časť, má Objednávateľ právo požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 3 % z celkovej zmluvnej ceny. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Námestie obetí komunizmu 1, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
03.04.2023 08:00 — 29.09.2023 14:00
1,00 ks
51 919,45
43 266,21
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2022 15:56
22.12.2022 09:00
22.12.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2022 14:12 - Vstupná ponuka | 51 900,00 | € | Cena s DPH |
21.12.2022 14:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 51 890,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: