• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 15:56
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2022 09:50

Detail zákazky Z202215536

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 15:56
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2022 09:50

Základné údaje

Z202215536

OF-266540

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7306511

Objednávateľ

00321796

Mesto Žilina

Námestie obetí komunizmu 1, Žilina, 01131, SVK

Dodávateľ

31432484

FINAL - CD spol. s r.o.

Škultétyho 437/18, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektromobil

Elektromobil

  • 34144900-7 - Vozidlá na elektrický pohon
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektromobil
Funkcia
ABS s brdzovým asistentom a EBD
ESP - Elektronický program stability
Airbag vodiča
Imobilizér
Kontrolka zapnutia bezpečnostného pásu vodiča a spolujazdca
Posilňovač riadenia
Nastavenie sklonu volantu
Plnohodnotné rezervné koleso
Chladič batérie
Ohrievač batérie
Port rýchleho nabíjania
Nabíjací kábel EVSE
Kábel Mode 3 (Type1/Type2)
Systém rekuperatívneho brzdenia
Mód B
Eco mód
Pomocník pri rozjazde do kopca
Predné halogénové svetlomety s manuálnym nastavením výšky
Predné elektricky ovládané okná
Vnútorné osvetlenie a osvetlenie na čítanie
Manuálne nastaviteľné sedadlo vodiča (posuvné a sklopiteľné)
Palubný počítač s multifunkčným displejom
Rádio
Pravé posuvné bočné dvere
Zadné dvere s otváraním 50/50
Bočné steny nákladného priestoru bez okien
Plná plechová prepážka
2/3 miestne vozidlo
Strieborná prípadne biela farba (podľa toho za ktorú sa nepripláca)
Drevená podlaha v nákladnom priestore
Klimatizácia
Zimná sada kolies na diskoch
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lítium-iónová batéria kWh 75
Palubná nabíjačka kW 6,6
Zásuvka V 12
Reproduktory ks 2
Objem nákladného priestoru m3 4
Háky na uchytenie siete ks 6
Disky kolies oceľové palce 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
štandardná záruka 2 roky / bez limitu najazdenia km na štandardné a elektrické diety
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu „Každý iný, všetci rovní – sociálna inklúzia rómskej komunity v meste Žilina“, financovaného z Nórskych grantov a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť po kumulatívnom splnení nasledovných podmienok: a) dňom schválenia administratívnej kontroly zo strany Správcu programu Nórskeho finančného mechanizmu 2014 –2021 – Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky a b) nasledujúci deň po dni zverejnenia v zmysle § 47a Občianskeho zákonníka.
Zmluvné strany berú na vedomie, že zverejnenie tejto zmluvy, jej príloh a prípadných dodatkov na webovom sídle Objednávateľa a na webovom sídle Správcu programu v súlade a v rozsahu zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov nie je porušením alebo ohrozením obchodného tajomstva.
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, vrátane Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami
vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy, a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ potvrdí prevzatie tovaru podpísaním preberacieho protokolu. Preberací protokol je podkladom pre vystavenie faktúry a tvorí prílohu k tejto faktúre. Preberací protokol ktorý bude predložený zo strany Dodávateľa pri odovzdaní tovaru a musí obsahovať najmä:
a) číslo protokolu; b) označenie zmluvných strán; c) sídlo zmluvných strán; d) IČO zmluvných strán; e) DIČ, IČ DPH zmluvných strán, ak im boli pridelené; f) označenie registrového súdu a čísla vložky, príp. označenie živnostenského úradu a čísla zápisu, príp. údaj o zápise v inom registri Dodávateľa; g) označenie tovaru (sériové číslo, rok výroby a pod.); h) množstvo tovaru; i) jednotkovú cenu a celkovú cenu tovaru (bez DPH aj s DPH); j) meno a priezvisko preberajúcej osoby spolu s uvedením jej funkcie; k) meno a priezvisko odovzdávajúcej osoby spolu s uvedením jej funkcie;
l) dátum prevzatia tovaru; m) miesto dodania tovaru; n) závery z ohliadky zo strany povereného pracovníka Objednávateľa; o) vyjadrenie pracovníka Objednávateľa v prípade odmietnutia prevzatia dodávaného tovaru, p) podpis preberajúcej a odovzdávajúcej osoby.
Tovar musí byť odovzdaný spolu so všetkými ďalšími písomnými dokladmi potrebnými na prevzatie a riadne užívanie (ako sú napr. certifikáty kvality, certifikáty zhody, licencie, návod na použitie/obsluhu, záručné listy a pod.)
Ak preberaný tovar nespĺňa vlastnosti a kvalitatívne či kvantitatívne požiadavky, takýto tovar Objednávateľ neprevezme a uvedie  Dodávateľovi dôvody neprebratia tovaru. Objednávateľ nemusí prevziať tovar, ak k dodanému tovaru neboli dodané všetky sprievodné dokumenty. Odmietnutie prevzatia spolu s dôvodmi odmietnutia prevzatia sa uvedú v preberacom protokole.
Vlastnícke právo k tovaru a nebezpečenstvo škody na ňom (strata, zničenie a poškodenie tovaru) dodanému zo strany Dodávateľa, vrátane vykonaných prác, prechádza na Objednávateľa okamihom jeho riadneho odovzdania a prebratia v mieste dodania tovaru Objednávateľovi. Prebratie tovaru sa potvrdzuje na preberacom protokole.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvný termín uvedený v tejto Zmluve je termín najneskoršie prípustný a neprekročiteľný s výnimkou: a) udalostí, ktoré nie sú závislé od vôle zmluvných strán a tieto ich nemôžu ovplyvniť, t.j. napr. nepredvídateľné okolnosti, nepriaznivé počasie vylučujúce výkon prác, živelná pohroma, rozhodnutia tretích strán–orgánov štátnej správy, správcov sietí, petície a sťažnosti občanov a pod.; b) neposkytnutia riadnej a včasnej súčinnosti zo strany Objednváateľa dohodnutej v tejto Zmluve, ktorá je riadne odôvodnená, z dôvodu čoho došlo k prerušeniu plnenia predmetu Zmluvy
Zodpovednosť za vady tovaru, záruka za akosť tovaru a práva a povinnosti z nich vyplývajúce sa riadia právnymi predpismi platnými na území SR a touto Zmluvou. Dodávateľ zodpovedá za škody na tovare do doby jeho riadneho dodania Objednávateľovi.
Záručná doba na dodaný tovar je 2 roky odo dňa podpísania protokolu o prevzatí tovaru bez vád a nedorobkov Objednávateľom, pokiaľ výrobca neurčí dlhšiu záručnú dobu. Dodávateľ zodpovedá, že v záručnej dobe bude dodaný tovar plne funkčný a spôsobilý na použitie na účel zodpovedajúci jeho určeniu a že sa na ňom nevyskytnú žiadne vady. Záručná doba začne plynúť dňom riadneho dodania tovaru Objednávateľovi. Dodávateľ nezodpovedá za vady v prípade, že vada bola po podpise protokolu o odovzdaní spôsobená mechanickým poškodením alebo treťou osobou, alebo neodborným zásahom do tovaru.
V prípade, že sa na tovare počas záručnej doby vyskytne vada, Objednávateľ má právo požadovať jej bezplatné odstránenie (opravou, alebo výmenou chybných častí tovaru). Dodávateľ je povinný odstrániť vadu na vlastné náklady a je povinný dodať chýbajúci tovar najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie (e-mailom) Objednávateľa Dodávateľovi alebo od vyznačenia predmetnej vady (chýbajúceho tovaru) na dodacom liste.
V prípade omeškania s odstraňovaním vady má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z fakturovanej ceny daného tovaru za každý deň omeškania. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý.
Zjavnými vadami tovaru sú najmä mechanické poškodenia tovaru, chýbajúce doklady súvisiace s tovarom, nefunkčnost’ tovaru, nedodanie tovaru v množstve a kvalite s vlastnosťami, ktoré boli dohodnuté v tejto Zmluve a všetky ostatné vady, ktoré sú zistiteľné  pri obhliadke vykonanej s odbornou starostlivosťou.
Oznámenie o vadách (reklamácia vád tovaru) musí minimálne obsahovať: a) označenie a číslo Zmluv; b) názov, označenie a typ reklamovaného tovaru; c) popis vady; d) číslo preberacieho protokolu.
Objednávateľ je oprávnený v prípade vadného plnenia žiadať niektorý z nasledujúcich nárokov: a) výmena vadného tovaru za tovar bez vád; b) odstránenie vád opravou tovaru (ak sú opraviteľné) Dodávateľom, resp. na jeho náklady; c) dodanie chýbajúceho tovaru; d) znížením ceny o zľavu z ceny, ktorá zodpovedá zníženiu hodnoty tovaru v dôsledku kvalitatívnych vád, minimálne však o 20% ceny,
V prípade ak Dodávateľ nedodrží podmienky úplného prístupu k svojmu účtovníctvu v súvislosti s plnením tejto zmluvy alebo sa preukáže, že pri získaní zákazky sa dopustil konania, ktoré je označené ako kolúzne správanie, alebo iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber úspešného uchádzača, a to najmä v prípade, ak bude Objednváateľ ako prijímateľ projektového grantu povinný v dôsledku týchto skutočností vrátiť poskytnutý projektový grant alebo jeho časť, má Objednávateľ právo požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 3 % z celkovej zmluvnej ceny.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie obetí komunizmu 1, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

03.04.2023 08:00 — 29.09.2023 14:00

1,00 ks

51 919,45

43 266,21

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2022 15:56

22.12.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 262
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.12.2022 14:12 - Vstupná ponuka 51 900,00 € Cena s DPH
21.12.2022 14:49 - Najvýhodnejšia ponuka 51 890,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS