00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Ohňovzdorné skrine na dokumenty
Archív, skrine
Tovar, Služba
1. Ohňovzdorné skrine
|
|
---|---|
Funkcia |
Archív dokumentov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 6 | ||
Výška | mm | 1950 | ||
Šírka | mm | 950 | ||
Hĺbka | mm | 550 | ||
Objem | l | 640 | ||
Police | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba | šedá |
Ohňovzdorná skriňa na dokumenty s protipožiarnou izoláciou. | áno |
Výškovo polohovateľné police | áno |
Skrine sú vybavené zámkom na kľúč | áno |
Archivačné skrine sú vyrobené z ocele, dvere a korpus sú dvojplášťové a vyplnené ohňovzdornou izoláciou | áno |
Názov |
1. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru vrátane dopravy a montáže na miesto plnenia, t.j. Bratislava- Petržalka. |
2. Dodať zmontované, resp. zabezpečiť montáž na mieste. |
3. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
4. Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar bude poškodený, vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. |
5. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru. |
6. V prípade dodania poškodeného tovaru dodávateľom, má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný poškodený tovar. |
7. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. |
8. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať. |
9. Nedodržanie požiadaviek č. 1,2,6,11 a 12 objednávateľom sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS a od zmluvy odstúpiť. |
10. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho kompletnosť a úplnosť . V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. |
11. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. |
12.Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a obrázkov nacenených výrobkov pri predložení ponuky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
13. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
15. Záručná doba na dodaný tovar je min. 2 roky. |
16. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie a riešenie reklamácií. |
Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
02.01.2023 11:12 — 31.01.2023 11:12
1,00 celok
8 323,20
6 936,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2022 11:19
20.12.2022 10:00
20.12.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2022 14:55 - Vstupná ponuka | 8 320,20 | € | Cena s DPH |
19.12.2022 19:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 304,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: