• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2022 11:41
  •    Ukončenie zákazky
    19.12.2022 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.12.2022 13:30

Detail zákazky Z202215518

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2022 11:41
  •    Ukončenie zákazky
    19.12.2022 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.12.2022 13:30

Základné údaje

Z202215518

OF-266734

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7265967

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

46673831

BEBE Transport s.r.o.

Hrušovská 36, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie, montáž a technická podpora 2ks LED obrazoviek pre zimný štadión

LED obrazovka

  • 31711200-5 - Elektronické výsledkové tabule
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie, montáž a technická podpora 2 ks  LED obrazoviek pre zimný štadión
Funkcia
Dodanie, montáž a technická podpora 2 ks LED obrazoviek pre zimný štadión.
Dodávka a montáž 2 ks LED obrazoviek pre zimný štadión. Primárne sú tieto zariadenia určené  pre hokejové podujatia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.LED obrazovka/množstvo ks 2
1.LED obrazovka/rozmer mm 5000x3000
1.LED obrazovka/plocha m2 15
1.LED obrazovka/celkové rozlíšenie dots/m2 43264
1. LED obrazovka/počet kabinetov ks 60
1.LED komponent/rozmer kabinetu mm 500x1000
1. LED komponent/rozlíšenie kabinetu pixels 104x208
1.LED obrazovka/parameter technológie/typ a konfigurácia zobrazovacieho bodu parameter SMD 3in1
1.LED komponent/veľkosť modulu mm 250x500
1.LED komponent/rozlíšenie modulu pixel 52x104
1.LED obrazovka/parameter technológie/obnovovacia frekvencia Hz 3840
1.LED obrazovka/váha kabinetu kg 13
1.LED obrazovka/Grey Scale bit 14 16
1.LED obrazovka/pozorovacia vzdialenosť m 4
1.LED obrazovka/Pozorovací uhol stupne 160/140
1.LED obrazovka/svietivosť nits 4500
1.LED obrazovka/spotreba w/m2 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. LED obrazovka Inštalácia zahŕňa LED obrazovku s plnofarebnou technológiou LED so zobrazovacími bodmi typu SMD 3in1 s možnosťou zobrazovania informácii zo systému pre meranie času a dynamický obraz (video, reklamy,
1. LED obrazovka animácie, grafiky, atď.).Obrazovka bude umiestnená nad sky boxami-zavesená na pomocnej existujúcej konštrukcii.
1. LED obrazovka LED obrazovka musí byť schopná zobraziť video, obrázky, rôzne grafiky a informácie o hre zo systémov pre meranie času a skóre v zmysle pravidiel ľadového hokeja.
LED obrazovka LED obrazovka bude disponovať kontrolným systémom Novastar A8s, prípadne ekvivalentom.
1. LED obrazovka Súčasťou dodávky LED obrazovky bude aj úprava  elektrického rozvádzača pre vzdialené zapínanie LED obrazovky z dôvodu veľkého množstva pulzných zdrojov.
1. LED obrazovka vyžaduje sa kalibrácia pixel to pixel áno
1. LED obrazovka vyžaduje sa kalibrácia v jase a farbách "RGB-každá osobitne" áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 24 hodín po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné osoby zodpovedné za plnenie zmluvy v štruktúre: meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónne číslo a mailovú adresu.
Záruka na tovar je 36 mesiacov odo dňa dodania tovaru objednávateľovi momentom podpísania preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami. Základnou podmienkou pre platnosť poskytovanej záruky je také narábanie a obsluha zmluvného diela, ktorú možno považovať,  že je v súlade s návodom na obsluhu a ostatnou písomnou dokumentáciou bližšie špecifikujúcou náležité užívanie a údržbu.
Požaduje sa aby dodávateľ disponoval sadou náhradných dielov, pre prípadné urgentné odstránenie závady .
Požaduje sa dodanie a montáže do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ nezodpovedá za vady, ktoré boli spôsobené použitím podkladov a vecí poskytnutých objednávateľom a dodávateľ ani pri vynaložení patričnej starostlivosti nemohol zistiť ich nevhodnosť, alebo na ňu upozornil objednávateľa a ten na ich použití trval.
Reklamácia chyby predmetu zmluvy bude uplatnená nasledovne:
Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu chyby uplatní bezodkladne po jej zistení písomne, aplikácia zákazníckej podpory, e-mail adresovaný projektovému manažérovi (zástupca na rokovania vo veciach technických) dodávateľa.
Potvrdenie reklamácie chyby zo strany dodávateľa bude realizované písomne.
Čas na odstránenie chyby začína plynúť od jej potvrdenia u dodávateľa a zaradenia do kategórie.Dodávateľ je povinný reagovať na každú reklamáciu do 24 hodín od jej doručenia vo forme (písomne,fax,e-mail adresovaný projektovému manažérovi (zástupca na rokovania vo veciach technických dodávateľa), pričom do reakčnej doby je zahrnutá iba pracovná doba.
Dodávateľ sa zaväzuje začať činnosti potrebné na odstránenie chyby do 36 hodín od jej potvrdenia (reakčná doba), pričom do reakčnej doby je zahrnutá iba pracovná doba.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť vady do 2 pracovných dní od uplynutia reakčnej doby, ak sa strany nedohodnú inak. Pre odstránenie pochybnosti sa čas plynutia začína rátať odo dňa nasledujúceho od oznámenia chyby zo strany Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný vybaviť prípadnú reklamáciu tovaru, ktorý je v záručnej dobe najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Dodávateľ pri dodávke a montáži dodrží všetky bezpečnostné predpisy a nariadenia.
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami,omeškanie s termínom plnenia a ak ktorákoľvek hodnota parametra plnenia bude v rozpore s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy.
V prípade podstatného porušenia zmluvy objednávateľ od zmluvy odstúpi.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie,za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky.
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady na dodávku, montáž, dopravu, rekonštrukciu jestvujúcej nosnej konštrukcie obrazovky, rozvodov el. energie a všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením diela.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom položiek dodaného tovaru a služby ich jednotkových cien pri fakturácii do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po ukončení a odovzdaní . Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú zmluvnú cenu na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom , rovnako potvrdeným dodávateľom a zodpovedným zástupcom objednávateľa.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy je zhotovený podľa noriem vzťahujúcich sa na predmet plnenia a v lehote, kvalite a rozsahu podľa dohodnutých zmluvných podmienok.
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi prospekt Plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými, alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného Plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 1% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 2 000 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla. Ak je rovnaké poradové číslo vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia.
Ukončenie zmluvy môže nastať:
a) riadnym splnením predmetu zákazky
b) dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode
c) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok
e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov  - ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto dohode sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvné dielo je vrátane inštalácie všetkých súčasti diela na mieste plnenia a nebude si vyžadovať ďalšie nepredvídané investície.
Vrátane uvedenia zariadení do prevádzky, komplexného testovania (skúšobnej prevádzky) v rozsahu trvania 7dní . Je potrebné, aby testovanie prebehlo pred odovzdaním zmluvného diela. Kedykoľvek počas skúšobnej a testovacej prevádzky zmluvného diela, je objednávateľ oprávnený deklarovať písomne svoje prípadné výhrady.
Vrátane odovzdania kompletnej dokumentácie skutkového stavu a návodov na obsluhu. Taktiež osvedčenia o záruke a iných dokladov potrebných pre riadnu obsluhu a prevádzku zmluvného diela. Objednávateľ získa vlastnícke právo k zmluvnému dielu v okamihu, keď dôjde k zaplateniu celej a úplnej ceny za zmluvné dielo.
Zmluvné dielo je vrátane pracovného školenia v rozsahu minimálne 8 hodín potrebných na oboznámenie sa a zaškolenie sa zodpovedných osôb s korektnou obsluhou zmluvného diela.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Osloboditeľov 30, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

22.12.2022 10:49 — 28.12.2022 10:47

1,00 súbor 2ks LED obrazoviek s príslušenstvom

85 800,00

71 905,00

Dodávateľ predloží v rámci ponuky vlastný návrh riešenia t.j. presný technický popis a typ ponúkaného tovaru na posúdenie kvality a požadovaných parametrov, podrobný opis s fotografiou ponúkaného tovaru, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia. Tovar musí spĺňať všetky technické parametre uvedeného modelu špecifikované v tomto objednávkovom formulári, pričom zákazka bude realizovaná až po odsúhlasení (potvrdzujúci e-mail) ponúkaného typu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2022 11:19

19.12.2022 11:41

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.12.2022 11:56

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 514
 61
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.12.2022 15:35 - Vstupná ponuka 85 800,00 € Cena s DPH
18.12.2022 22:11 - Najvýhodnejšia ponuka 82 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS