00151742
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK
51949750
JStore, s. r. o.
Vajnorská 142, Bratislava, 83104, SVK
Výmena podlahovej krytiny
podlahová krytina, koberec
Tovar, Služba
1. Položka č. 1 -Kancelársky koberec antistatický so zvýšenou odolnosťou voči opotrebovaniu kancelárskymi stoličkami, zvýšenou odolnosťou proti ohňu
|
|
---|---|
Funkcia |
Obmenu podlahových krytín a podláh je realizovaná z dôvodov poškodenia, opotrebenia a/alebo zdravotnej závadnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 | m2 | 1400 | ||
Rozmery metráže - šírka | m | 4 | ||
Rozmery metráže - dĺžka | m | 4 | ||
Členenie / rozchod vlasu | rozchod | 1/10 | ||
Hmotnosť vlákna | gr/m2 | 550 | ||
Výška vlákna | mm | 3 | 5 | |
Celková výška | mm | 4 | 6 | |
Počet uzlíkov | ks/m2 | 164 000 | ||
Zvuková izolácia | dB | 23 | ||
Trieda zaťaženia podľa EN 1307 | trieda | 33 | ||
Obvodové sokle - výška. Vrchná časť obšitá, lepenie/uchytenie na stenu po vonkajšom obvode koberca | cm | 4 | 5 | |
Obvodové sokle | m | 1500 | ||
Záruka na všetok materiál a prácu | rok | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebná stálosť | ISO 105 B02/6-7 |
Zloženie vlákna | 100 % polyamid |
Trieda horľavosti | Cfl S1 podľa EN 13501 - 1 |
Farba - poskytnutie vzorkovníka na výber farby | minimálne 10 rôznych farieb |
Technológia výroby | všívaný, uzlíkový |
Podklad | Action Backing |
Opotrebenie kolieskovou stoličkou | class A podľa EN 985:2001 Test A |
Súčasť dodania | doprava, montáž, strhnutie starej krytiny, čistenie podkladu, vysávanie, vyrovnávanie podkladu, lepenie koberca, likvidácia starej krytiny a všetky súvisiace služby |
2. Položka č. 2 - Koberec na chodby a do spoločných priestorov - štvorce 500 x 500 mm
|
|
---|---|
Funkcia |
Obmenu podlahových krytín a podláh je realizovaná z dôvodov poškodenia, opotrebenia a/alebo zdravotnej závadnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 2 | m2 | 200 | ||
Rozmer kociek | mm | 500x500 | ||
Hmotnosť vlákna | gr/m2 | 550 | ||
Celková hrúbka | mm | 5,5 | 7 | |
Celková hmotnosť | gr/m2 | 3800 | 4700 | |
Trieda zaťaženia podľa EN 1307 | trieda | 33 | ||
Zvuková izolácia | dB | 23 | ||
Záruka na všetok materiál a prácu | rok | 4 | ||
Výška vlasu | mm | 3,5 | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Druh tkaniny | kobercové štvorce |
Typ tkaniny | kancelárske |
Zloženie vlákna | polypropylén alebo polyamid |
Trieda horľavosti | Index horľavosti 3 SANS 0177 - IV |
Farba- poskytnutie vzorkovníka na výber farby | zhodné s aktuálne používanými farbami |
Podklad | bitumenový podklad |
Súčasť dodania | doprava, montáž, strhnutie starej krytiny, čistenie podkladu, vysávanie, vyrovnávanie podkladu, lepenie koberca, likvidácia starej krytiny a všetky súvisiace služby |
3. Položka č. 3: Laminátová podlaha na používanie v interiéri Quick Step Lock vrátane podložky.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 3 | m2 | 150 | ||
Hrúbka | mm | 7 | 10 | |
Rozmery lamely (dĺžka x šírka) | mm | 1000x100 | ||
Trieda podľa EN 13329 | trieda | 32 | ||
Záruka | rok | 5 | ||
Podložka pod parkety - výška | mm | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Systém spájania | na dlhej strane klikový systém; na krátkej strane klikový systém; systém spoja 1clic2go, 5G alebo ekvivalent |
Farebnosť | podľa vzorkovníka, imitácia farebnosti dreva, minimálne 6 druhov |
Obvodové lišty | farebná zhoda s laminátovou podlahou |
Odolnosť proti oderu | podľa EN 13329, požiadavka normy >= 2500 |
Záťažová trieda | AC 3 podľa EN 13329 |
Odolnosť proti poškriabaniu | EN 438-2, 14, 8,0 N |
Svetelná stálosť | EN 438-2, 16 trieda 6, hodnoty Q > 6 |
Premiestňovanie nábytku | EN 424 |
stopa | 01 mm/32 kg, hodnoty QS bez zmien |
stopa | 3 mm/100 kg, hodnoty QS bez zmien |
stopa | 2 mm/100 kg, hodnoty QS bez zmien |
Antistatická úprava | EN 1815, <= 2,0 kV |
Kolečkové stoličky | 2500 otáčok podľa EN 425, hodnoty QS bez zmien |
Odolnosť proti šmyku | podľa EN 13893, DS |
Redukcia nárazového zvuku | ISO 712/2, hodnoty QS delta Lw = 19 dB, C1=11 dB |
Požiarna klasifikácia | Požiarna klasifikácia EN ISO 9239 - 1, Cfl s1 |
Súčasť dodania | doprava, montáž, strhnutie starej krytiny, čistenie podkladu, vysávanie, vyrovnávanie podkladu, montáž laminátovej podlahy, ekologická likvidácia starej krytiny a všetky súvisiace služby |
Názov |
1.Plnenie sa uskutoční na základe samostatných čiastkových výziev realizovaných formou písomných čiastkových výziev vystavených objednávateľom (ďalej iba “čiastková výzva”) v ktorých bude uvedený druh podlahovej krytiny, miesto dodania a vykonania prác a požadovaný termín dodania a vykonania prác. Objednávateľ odošle dodávateľovi čiastkovú výzvu e-mailom. Dodávateľ potvrdí doručenie čiaskovej výzvy e-mailom najneskôr nasledujúci deň od jej doručenia. Pokiaľ je v tomto dokumente uvedený pojem „zmluva“ má sa za „rámcovú dohodu“ podľa príslušných ustanovení OPET. |
2. Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ako aj bankové spojenie a číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi do 3 pracovných dní cenník jednotlivých druhov podlahových krytín a prác a zároveň zaslať aj technické špecifikácie ( technické listy ) k položkám č. 1 až č. 3 a sokolovým lištám v položke č. 3 a to v originály vydanom výrobcom v preklade do slovenského alebo českého jazyka. Dodávateľ dodá predmet zmluvy ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, respektíve v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všetkým príslušným záväzným právnym predpisom. |
4. Dodávateľ je povinný nastúpiť v termíne a v čase požadovanom objednávateľom, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa zaslania čiastkovej výzvy objednávateľa a dodať predmet v lehote uvedenej v čiastkovej výzve. |
5. Dodávateľ je povinný dodať koberce podľa jednotlivých špecifikácií, tak aby plynule nadväzovali na existujúce položené koberce v priestoroch objednávateľa. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať špecifikované plnenia prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov v dostatočnom počte na riadne poskytnutie požadovaného plnenia. |
7. Dodávka obsahuje aj práce ako strhnutie starej krytiny, čistenie podkladu, vysávanie, vyrovnávanie podkladu, lepenie kobercov, montáž laminátovej podlahy. Objednávateľ súčasne poveruje dodávateľa pri plnení predmetu rámcovej dohody na zabezpečenie riadneho výkonu činností, ktoré súvisia s odvozom, nakladaním, spracovaním, zneškodnením vyprodukovaného odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
8. Podmienky uvedené v tejto zmluve majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa a obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
9. Celková cena za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky za práce a materiál pri výmene jednotlivých druhov podlahových krytín spojené s ich realizáciou vrátane dopravy na miesto plnenia, za zneškodňovanie odpadov, vrátane doručenia príslušných dokladov o ich zneškodnení. |
10. Fakturovaná suma bude vychádzať z celkových skutočne a preukázateľne vynaložených nákladov za riadne poskytnuté plnenie. |
11. Faktúra je splatná do 30 dní od dátumu jej doručenia do sídla objednávateľa. Faktúry sú objednávateľovi doručované výlučne:a) elektronicky e-mailom na adresu elektronickej pošty mailto:podatelna@mfsr.sk. Jeden e-mail môže obsahovať maximálne 1 faktúru, maximálna veľkosť e-mailu je 10 MB. Faktúra vo formáte musí byť pripojená ako príloha k e-mailu. Prílohy k faktúre (dodací list) sa nesmú odosielať ako samostatný súbor, ale musia byť súčasťou faktúry (t .j. prílohou musí byť len jediný PDF súbor, ktorý bude obsahovať všetky strany faktúry, vrátane všetkých jej príloh) |
hodnoverne elektronicky prostredníctvom elektronickej schránky ministerstva zriadenej na portáli Slovensko.sk. Adresa elektronickej schránky - UPVS ID: ico://sk/00151742. Jedna správa môže obsahovať maximálne jednu faktúru. Prílohy k faktúre (dodací list) sa nesmú odosielať ako samostatný súbor, musia byť súčasťou faktúry (t. j. prílohou musí byť len jediný PDF súbor, ktorý bude obsahovať všetky strany faktúry, vrátane všetkých jej príloh). Správa môže byť len vo formáte PDF, TXT, PNG, XML. Maximálna veľkosť všetkých objektov vložených do správy nemôže presiahnuť 33 MB. |
Neúplne alebo nesprávne vystavenú faktúru je objednávateľ oprávnený v lehote splatnosti stornovať a doručiť dodávateľovi oznámenie o storne faktúry spolu so žiadosťou o opravu, resp. doplnenie faktúry. Nová, doplnená elektronická faktúra bude doručená spôsobom uvedeným v písm. a) alebo b) tohto bodu a plynie u nej nová 30-dňová lehota splatnosti. |
12. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení ako aj číslo tejto zmluvy. Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení služby, Dohodnutú cenu za vykonanie prác bude dodávateľ objednávateľovi fakturovať na základe skutočne vykonaných prác, ktoré budú písomne odsúhlasené oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán v preberacom protokole. Objednávateľ preddavky neposkytuje. |
13. Dodávateľ berie na vedomie, že ak si nesplnil svoju oznamovaciu povinnosť podľa § 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a neoznámil Finančnému riaditeľstvu SR svoj bankový účet uvedený v identifikačných údajoch Dodávateľa, Objednávateľ nie je povinný Dodávateľovi uhradiť faktúru, a to až do dňa splnenia oznamovacej povinnosti. Do doby splnenia oznamovacej povinnosti nie je Objednávateľ v omeškaní s úhradou faktúry. Dodávateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi akúkoľvek zmenu, doplnenie alebo zrušenie týkajúce sa bankového účtu, uvedeného v identifikačných údajoch Dodávateľa. |
Objednávateľ uhradí cenu za poskytnuté čiastkové plnenie počas predchádzajúceho kalendárneho mesiaca na základe riadne vystavenej a elektronicky doručenej faktúry |
14. Pri plnení tejto zmluvy sa Dodávateľ zaväzuje zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu protispoločenskej činnosti, definovanej v zákone č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ v yhlasuje, že podľa jeho vedomosti žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia predmetu zmluvy neponúka, ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia zamestnancovi Objednávateľa, za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, |
alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri podnikateľskej činnosti.Pokiaľ všeobecne záväzné právne predpisy neustanovujú inak, Dodávateľ sa zaväzuje bez zbytočného odkladu oznámiť primeranou formou zástupcovi Objednávateľa akékoľvek podozrenie na porušenie akéhokoľvek ustanovenia tohto článku zmluvy a bvť súčinný pri dôkladnom vyšetrení takéhoto podozrenia. |
V prípade porušenia ktoréhokoľvek z vyššie uvedených ustanovení tohto článku zmluvy Dodávateľom je Objednávateľ oprávnený, aj bez predchádzajúceho upozornenia, odstúpiť od zmluvy s uvedením dôvodu odstúpenia, a to s účinnosťou odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie Objednávateľa od zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje, že ak bude preukázané protispoločenské konanie a/alebo porušenie protikorupčného správania, odškodní Dodávateľ v maximálne možnom rozsahu podľa platných právnych predpisov za akúkoľvek stratu, ujmu, poškodenie alebo nahradí náklady vzniknuté v priamej príčinnej súvislosti s porušením tohto článku zmluvy. |
15. Výsledkom kontraktačného postupu bude rámcová dohoda, uzavretá na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti. Zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranamiu a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády SR. Rámcová dohoda končí uplynutím doby platnosti alebo vyčerpaním finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
16. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky. |
Zamestnanci dodávateľa a všetky osoby podliehajúce sa na plnení tejto zmluvy sú povinný dodržiavať interné predpisy BOZP/PO, s ktorými budú oboznámení riadne a včas pred začatím plnenia zmluvy. Nedodržanie predpisov BOZP/PO zo strany dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
17. Dodávateľ nesmie bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa poveriť realizáciou predmetu rámcovej dohody ani jej časti tretiu osobu. Dodávateľ je povinný vykonávať služby vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. Ak Dodávateľ použije na plnenie svojich záväzkov tretiu osobu , Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu akoby plnil sám |
18. Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov, je povinný nakladať s odpadom, ktorý vyprodukuje pri plnení tejto rámcovej dohody a zabezpečiť jeho zneškodňovanie v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a predložiť na vyžiadanie objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúcimi spôsob nakladania s odpadom vrátane jeho zneškodňovania. Nedodržanie týchto povinností sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
19. Objednávateľ má párvo uplatniť voči dodávateľovi aj opakovane zmluvnú pokutu vo výške 1000 eur. v prípade porušenia ktorejkoľvek povinnosti dodavateľa uvedených v bodoch 3, 4, 5, 7, 14, 16. Dodávateľ je povinný uhradiť zmluvnú pokutu do 30 dní od doručenia výzvy na jej uhradenie zo strany objednávateľa. |
20. Odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, zostáva zachované jeho právo na uplatnenie zmluvnej pokuty, náhrady škody, záruky. |
21. Objednávateľ potvrdí riadne poskytnutie plnenia podpisom preberacieho protokolu, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutého plnenia s uvedením dátumu poskytnutia a jeho množstva. Podpísaný preberací protokol za objednávateľa a dodávateľa bude tvoriť prílohu faktúry. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru bezodkladne po podpísaní preberacieho protokolu a doručiť ju do sídla objednávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený vystaviť faktúru, pokiaľ plnenie nebude poskytnuté riadne. |
22. Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody oboznámiť dodávateľa s Pravidlami na riadenie prístupu tretích strán poskytujúcich služby pre objednávateľa (ďalej iba „Pravidlá“). Dodávateľ je povinný tieto Pravidlá dodržiavať a zaväzuje s nimi oboznámiť a zabezpečiť ich dodržiavanie u všetkých osôb, ktoré sa podieľajú na plnení tejto rámcovej dohody; porušenie týchto Pravidiel je dôvodom na odstúpenie od tejto rámcovej dohody. |
Štefanovičova 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
30 000,00
30 000,00
Požadujeme predloženie vlastného návrhu návrhu plnenia predmetu zákazky v súlade s opisom predmetu zákazy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.01.2023 08:59
23.01.2023 10:16
23.01.2023 10:31
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.01.2023 20:12 - Vstupná ponuka | 30 000,00 | € | Cena s DPH |
23.01.2023 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 999,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: