• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    29.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.12.2022 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.12.2022 11:05

Detail zákazky Z202215499

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    29.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.12.2022 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.12.2022 11:05

Základné údaje

Z202215499

OF-266752

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7333010

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

47973871

LEONTECH s.r.o.

Pračanská 49, Bratislava, 83107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu

Odvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu
Funkcia
Predmetom zákazky je odvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu, ktorého pôvodcom je objednávateľ a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z., o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, s vyhláškou Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v znení neskorších predpisov a v súlade s inými platnými právnymi predpismi upravujúcimi oblasť nakladania s odpadom.
Zhodnotenie biologického odpadu (konáre, lístie, tráva, ..) požadujeme v zariadeniach určených platnou legislatívou – napr. kompostáreň
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu - 20 02 01
Názov skupiny, podskupiny a druhu odpadu - Biologicky rozložiteľný odpad
Kategória odpadu - O (ostatné odpady)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predpokladaný ročný počet odvozov 1 ks veľkoobjemového kontajnera Predpokladané množstvo za 12 mesiacov - 24 ks
Predpokladané ročné množstvo BRO určeného na odvoz a zhodnotenie Predpokladané množstvo za 12 mesiacov - 30 ton
Predpokladaný počet dní nájmu veľkokapacitných kontajnerov Predpokladané množstvo za 12 mesiacov - 30 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ má k dispozícii vlastný kovový veľkokapacitný kontajner o objeme 7m³, na odvoz ktorého je potrebné pristaviť príslušné vozidlo s ramenovým (reťazovým) nakladačom
Dodávateľ v prípade potreby poskytne Objednávateľovi vlastné veľkokapacitné kontajnery
Plnenie zmluvy sa bude uskutočňovať na základe telefonických objednávok Objednávateľa
Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb Objednávateľa maximálne v rozsahu celkovej zmluvnej ceny
Odvoz odpadu sa bude realizovať v nepravidelných intervaloch, podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa
Dodávateľ zabezpečí odvoz odpadu a vrátenie prázdneho kontajnera na stanovisko Objednávateľa do 2 pracovných dní od telefonického objednania
Dodávateľ je povinný zabezpečiť čistotu na mieste uloženia kontajnera počas manipulácie s kontajnerom (naloženie , vyloženie ,..). V prípade znečistenia stanovišťa je povinný toto znečistenie bezodkladne odstrániť
Fakturácia bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadov , resp. počtu dní prenájmu kontajnerov. Na faktúre budú vyčíslené zvlášť sumy za Odvoz, zvlášť za Zhodnotenie odpadu a zvlášť za Prenájom kontajnerov Dodávateľa
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je doklad o množstve zhodnoteného odpadu, katalógovom čísle odpadu s dátumom, podpisom a pečiatkou ( Vážny lístok)
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi
Dodávateľ je povinný do troch dní od uzavretia zmluvy zaslať Objednávateľovi : ceny v EUR bez DPH a s DPH: - cenu za 1 odvoz 1 ks veľkokapacitného kontajnera - cenu za zhodnotenie 1 tony biologicky rozložiteľného odpadu - cenu za 1 deň prenájmu 1 ks veľkokapacitného kontajnera Dodávateľa
Dodávateľ prehlasuje, že disponuje všetkými potrebnými zákonnými povoleniami a oprávneniami na realizáciu predmetu zákazky v súlade s platnou legislatívou a zaväzuje sa ich poskytnúť Objednávateľovi do 3 pracovných dní od písomného vyžiadania
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej uzavretia, alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr
Umiestnenie kontajnera: na určenom mieste v mieste plnenia objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

84,00 Predpokl. množ. na rok podľa tech. špec. v ks+ton

5 342,00

4 452,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2022 08:46

29.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 217
 19
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2022 10:12 - Vstupná ponuka 5 341,20 € Cena s DPH
29.12.2022 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 5 338,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS