• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 14:09
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2022 14:03
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2022 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2022 14:55

Detail zákazky Z202215492

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 14:09
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2022 14:03
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2022 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2022 14:55

Základné údaje

Z202215492

OF-266892

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7281436

Objednávateľ

37966456

Správa zariadení sociálnych služieb

Janského 680/7, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

Zemný plyn, preprava zemného plynu, distribúcia zemného plynu, distribúcia zemného plynu, služby obchodníka pre rok 2023 (od 1.1.2023 do 31.12.2023).

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Dodávka zemného plynu pre vlastnú spotrebu vrátane prepravy, skladovania, distribúcie, prevzatia zodpovednosti dodávateľa za odchýlku a všetkých súvisiacich služieb v kvalite zodpovedajúcej príslušným normám a za dodržania platných právnych predpisov SR.
Dodanie plynu bude pravidelne realizované pre 1 odberné miesto s celkovým predpokladaným objemom spotreby 800 000 kWh za 12 mesiacov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná celková spotreba plynu na 12 mesiacov - zmluvné množstvo (ZM) MWh 800
Podiel zo ZM pre mesiac január % 15
Podiel zo ZM pre mesiac február % 13,12
Podiel zo ZM pre mesiac marec % 12,50
Podiel zo ZM pre mesiac apríl % 9,62
Podiel zo ZM pre mesiac máj % 6,62
Podiel zo ZM pre mesiac jún % 2,62
Podiel zo ZM pre mesiac júl % 2,37
Podiel zo ZM pre mesiac august % 2,37
Podiel zo ZM pre mesiac september % 3
Podiel zo ZM pre mesiac október % 8,37
Podiel zo ZM pre mesiac november % 10,62
Podiel zo ZM pre mesiac december % 13,76
Denné maximálne množstvo kWh 6500
Vyhodnocovací rok - začiatok dátum 01.01.2023
Vyhodnocovací rok - koniec dátum 31.12.2023
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
POD kód miesta dodávky SKSPPDIS010310002507
Druh tarify S
Tolerancia odberu minimálne +- 20%.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V prípade, ak dôjde k zmene dodávateľa plynu a zmena sa nebude dať technicky zrealizovať k 1.1.2023, zmluva bude účinná dňom zabezpečenia procesu zmeny dodávateľa plynu víťazným uchádzačom (Dodávateľom). Do doby účinnosti v zmysle predchádzajúcej vety si verejný obstarávateľ na dobu nevyhnutnú objedná dodávku plynu od Dodávateľa, s ktorým má uzavretú zmluvu ku dňu vyhlásenia tejto zákazky v Elektronickom kontraktačnom systéme.
Víťazný dodávateľ zrealizuje prípadnú zmenu dodávateľa plynu kontinuálne bez prerušenia dodávky plynu s prihliadnutím na prípadné posunutie zmeny dodávateľa (dátumu začiatku dodávky) na OM z dôvodu námietky, ak je proces zmeny dodávateľa plynu zamietnutý resp. subjektu zúčtovania na odovzdávacom mieste zastavený. Zmenu dodávateľa formou splnomocnení (aj viacerých) zariadi a splnomocnenie vopred vyhotoví víťazný uchádzač.
Ak je proces zmeny subjektu zúčtovania na odovzdávacom mieste z dôvodu námietky zastavený, poskytovateľ do 3 pracovných dní od doručenia námietky požiada súčasný subjekt zúčtovania alebo súčasného dodávateľa plynu na preukázanie dôvodu vznesenia námietky, pre ktorý je proces zmeny subjektu zúčtovania na odovzdávacom mieste zastavený, a následne do 3 pracovných dní od doručenia odpovede (dôvodu vznesenia námietky) túto odpoveď doručí objednávateľovi (zadávateľovi). Ďalej v prípade potreby poskytovateľ zároveň zabezpečí uzatvorenie zmluvy o pripojení pre odberné miesto.
Podmienky zmluvy, ktorá bude uzavretá a víťazným uchádzačom, majú v ustanoveniach, o ktorých pojednávajú, vyššiu právnu silu ako všeobecné obchodné podmienky Dodávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku  pokiaľ víťazná ponuka  presiahne PHZ objednávateľa.
Nakoľko verejný obstarávateľ (Objednávateľ) je zaradený do skupiny zraniteľných odberateľov, ktorí budú mať v roku 2023 právo na dodávky plynu za cenu regulovanú ÚRSO, kritériom na vyhodnotenie ponúk bude hodnota, ktorá bude vypočítaná s nasledovnými parametrami:
• celkový predpokladaný objem dodávok plynu za 12 mesiacov: 800 000 kWh • jednotková cena bez DPH za dodávky predpokladaného objemu plynu: • cena za pridružené služby spojené s dodávkou plynu 0,06 €/kWh • cena za dodávku plynu 0,14 €/kWh • SPOLU 0,20 €/kWh
• cena za služby Dodávateľa v zložení: • mesačný paušál MP v € bez DPH • koeficient (zľava na silovú zložku) je číslo na 3 desatinné miesta =<1, koef.
Výsledná hodnota ponuky bude vypočítaná nasledovne: 800 000 x 0,06 € + 800 000 x 0,14 x koef + (12 x MP) = vyhodnocovaná hodnota, Príklad: V prípade, keby koef.=1,000 a MP by bol=250 €, výsledná hypotetická cena za dodávku plynu by bola v hodnote: 800 000 x 0,06 + 800 000 x 0,14 x 1,000 + (12 x 250)= 163 000 € bez DPH Víťaznú cenu ovplyvní hodnota mesačného paušálu a hodnota koeficientu
. OBDOBIE TRVANIA ZMLUVY: od 01.01.2023 do 31.12.2023 (12 mesiacov)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Janského 680/7, 949 01 Nitra, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2023 17:13 — 31.12.2023 17:13

800 000,00 kWh

180 000,00

150 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2022 14:09

20.12.2022 14:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2022 14:18

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 72
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.12.2022 14:02 - Vstupná ponuka 174 000,00 € Cena s DPH
20.12.2022 14:02 - Najvýhodnejšia ponuka 174 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS