• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2022 13:45
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2022 13:37
  •    Ukončenie zákazky
    19.12.2022 14:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.12.2022 14:30

Detail zákazky Z202215474

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2022 13:45
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2022 13:37
  •    Ukončenie zákazky
    19.12.2022 14:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.12.2022 14:30

Základné údaje

Z202215474

OF-266887

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7265943

Objednávateľ

37781391

Vihorlatské múzeum v Humennom

Námestie slobody 1, Humenné, 06618, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronické stravovacie karty

stravovacie karty, stravné karty, elektronické stravovacie poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie karty
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronickej stravovacej karty. Karta musí umožňovať kontaktné aj bezkontaktné platby. Bude slúžiť výlučne na zabezpečenie stravovania.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky € 6
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet ks 22 30
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok ks 4000 7300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia karta obsahuje meno stravníka
Stravovacia karta obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Stravovacia karta obsahuje číslo karty, dobu platnosti a označenie držiteľa karty, čiarový kód
Stravovacia karta je chránená PIN kódom
Stravovacia karta má možnosť zablokovania, bezplatný online účet
Bezpečnostný čip na karte áno
Platnosť stravovacej karty min. 2 roky
Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu áno
Telefonická zákaznícka linka áno
Možnosť bezkontaktnej platby áno
Bezpečnostný čip na karte áno
Mobilná aplikácia áno
Nabitie kreditu na kartu do 1 hodiny od záväzného objednania
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích kariet  na základe čiastkových objednávok po dobu 1 roka od účinnosti zmluvy správne a v dohodnutom termíne.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa zaškolenie 2 osôb do 5 dní odo dňa účinnosti zmluvy v sídle objednávateľa.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa.
Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať zamestnávateľovi/objednávateľovi manažovať karty, kredit, používateľov a objednávky.
Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii.
Zoznam stravovacích zariadení, ktoré kartu akceptujú, musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa.
Množstvo odobratých stravovacích kariet a elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné a uvedené množstvo je  len pre potreby stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím.
Dodávateľ je povinný na základe oprávnených požiadaviek objednávateľa uzavrieť zmluvy o akceptovaní svojich stravných kariet s požadovanými stravovacími zariadeniami v blízkosti miesta výkonu práce zamestnancov objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa obdržania písomnej požiadavky objednávateľa.
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 18 mesiacov.
Provízia za objednanie elektronických stravovacích poukážok: 0,00 %.
Jednorazový poplatok za vydanie karty do spoločnosti max. vo výške:  0,00 € bez DPH.
Poplatok za doručenie karty : 0,00 bez DPH €.
Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od prijatia objednávky.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Dodávateľ nebude za požadovaný predmet plnenia účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 2 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Názov Upresnenie
Interval objednávania elektronických stravovacích  poukážok mesačne
Doba platnosti zmluvy 01.01.2023-31.12.2023

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. slobody 1, 066 18 humenné, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

12

7 300,00 6

43 800,00

43 800,00

Predloženie stravovacej karty

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.12.2022 13:45

19.12.2022 13:37

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.12.2022 13:52

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 405
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2022 14:27 - Vstupná ponuka 43 799,99 € Cena s DPH
16.12.2022 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka 43 798,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS