• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2022 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2022 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2022 10:30

Detail zákazky Z202215467

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2022 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2022 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2022 10:30

Základné údaje

Z202215467

OF-266891

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7306497

Objednávateľ

00316792

Mesto Martin

Námestie S.H. Vajanského 1, Martin, 03649, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie a dodanie elektronických stravovacích kariet

stravovacia karty

  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania elektronickou stravovacou kartou a dodanie elektronických stravovacích kariet a služieb spojených s ich užívaním.
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a v objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom.
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet (ďalej len „stravovacie karty“) v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2011 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších zákonov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky € 5,10 5,50
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet ks 58 70
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok ks 13 920 16 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravovacia karta obsahuje názov a logo dodávateľa
Elektronická stravovacia karta obsahuje meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty
Elektronická stravovacia karta  obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Elektronická stravovacia karta obsahuje bezpečnostný čip
Doba platnosti každej stravovacej karty je stanovená bez obmedzenia, nesmie byť však kratšia ako 24 mesiacov.
PIN karty áno, s možnosťou zmeny
Možnosť prezerať zostatok hodnoty áno, prostredníctvom internetu alebo iným spôsobom (mobilnou aplikáciou alebo SMS).
Možnosť bezkontaktnej karty áno, priložením karty k POS (point of sale) terminálu
Online aplikácia áno
Možnosť vystavenia karty na meno zamestnanca áno
Možnosť zablokovania karty v prípade straty áno
Vystavenie novej elektronickej stravovacej karty áno, do 2 pracovných dní, možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti zmluvy
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 12 mesiacov.
Nahratie elektronickej stravovacej poukážky na stravovaciu kartu zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od zadania objednávky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodanie objednaného množstva stravovacích kariet do 2 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do sídla objednávateľa
Dodávanie elektronických stravovacích poukážok formou nahrávania kreditov na stravovacích kartách na základe čiastkových objednávok po dobu 1 roka od účinnosti zmluvy, príp. do vyčerpania finančného objemu v správnom finančnom objeme a v dohodnutom termíne.
Zriadenie online prístupu do systému dodávateľa a hromadná aktivácia stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím do 2 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Účet v zákazníckej zóne musí umožňovať zamestnávateľovi/objednávateľovi manažovať používanie stravovacích kariet, zadávanie kontaktných osôb, zadávanie používateľov, objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľom.
Zóna pre držiteľov kariet (pre zamestnancov) musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním karty. Používanie aplikácie so zákazníckou zónou musí byť dostupné pre zariadenia: počítač, tablet, mobil. Mobilná aplikácia pre kontrolu zostatku na účte a platby mobilom so systémom Android a technológiou NFC je výhodou.
Úvodné zaškolenie Dodávateľom.
Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni.
On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii. Zoznam stravovacích zariadení, ktoré kartu akceptujú, musí byť prístupný pre objednávateľa (na webovom sídle, v zákazníckej zóne, v aplikácii,..).
Množstvo odobratých stravovacích kariet a elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné a uvedené množstvo je stanovené len pre potreby určenia predpokladanej hodnoty zákazky. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím doby, na ktorú bola uzavretá, príp. vyčerpaním finančného objemu. Tolerancia odberu stravovacích poukážok je stanovená vo výške 10% z celkového finančného objemu.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
• Provízia za objednanie elektronických stravovacích poukážok: 0,00 %. • Poplatok za vydanie karty: 0,00 € bez DPH. • Poplatok za doručenie karty : 0,00 bez DPH €.
Dodávateľ hradí všetky náklady za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, najmä všetky náklady spojené s vyhotovením, dodaním stravovacích kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Nahratie elektronickej stravovacej poukážky na stravovaciu kartu zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od zadania objednávky. Objednávateľ zabezpečí kontaktné osoby na elektronické objednávanie stravovacích kariet a stravovacích jednotiek. Na základe podkladov kontaktných osôb dodávateľ k príslušným stravovacím kartám priradí príslušné množstvo stravovacích jednotiek a zabezpečí notifikáciu o prijatí elektronickej objednávky.
Termín zadávania podkladov na nahrávanie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa (prostredníctvom kontaktných osôb) je najneskôr posledný pracovných deň mesiaca na nový kalendárny mesiac.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zablokovanie / odblokovanie kreditu na stravovacích kartách. V prípade straty karty, zničenia alebo krádeže možnosť blokovania stravovacej karty a 1x ročne bezplatné vystavenie a dodanie náhradnej karty spĺňajúcej požiadavky.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať.
V prípade straty karty, zničenia alebo krádeže možnosť blokovania stravovacej karty a 1x ročne bezplatné vystavenie a dodanie náhradnej karty spĺňajúcej požiadavky.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi ako dlžníkovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka, plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvou, na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. S.H. Vajanského 1, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 12:00

2,00 súbor

92 400,00

92 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.12.2022 13:02

22.12.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 388
 105
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2022 15:13 - Vstupná ponuka 92 399,99 € Cena s DPH
16.12.2022 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 92 398,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS